Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus miten hyvää tuo nyhtökaura on

Vierailija
13.05.2016 |

Tein siitä lime-inkivääriversiosta wokkia pakkauksen ohjeen mukaan ja yksi ruokarajotteisimmista tapaamistani ihmisistä, vannoutunut lihansyöjäveljenikin totesi, että yllättävän hyvää! :)
Jännä seurata millainen menestystarina tuosta kehkeytyy jos laajentavat Euroopan markkinoille

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kysymyksiä! Kuopion kolmisopen citymarketista sain, tosin varmaan nyt jo loppunut. Oli lihahyllyssä, varmaan että sekasyöjätkin saattaisivat eksyä kokeilemaan tuota :) Huomenna tulee kaikkiin prismoihin pieni erä, kannattaa olla liikenteessä heti aamusta

Hintaa oli 3.90 250g paketti, eli ei kovin kallistakaan!

AP

Kiitos vinkistä. Heti aamusta siis Prismaan.

:D nyhtökauran markkinointitiimi vauhdissa. Ostit cittarista mutta tiedät että Prismoihin on tulossa aamulla pieni erä. Noloa 😂😂😂

Mitä sä horiset? Mä hain tänään sapuskani Siwasta. Cittarissa olen käynyt viimeksi varmaan kolme viikkoa sitten. Prismaan huomenna ja ihan vaan nyhtökauran takia. Kannattaisko sun ottaa foliohattu pois päästäsi?

Vierailija
22/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai se hyvää on vuosia kasviskuralla sinnitelleen suuhun jos on vähänkään lihamaista.

Olen ollut kasvissyöjä noin kuukauden, eli lihan maku tuoreessa muistissa :D

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin nauratti, et random-mamma tietää että huomenna tulee Prismoihin pieni erä. Ja kyllä minusta 3,90 eur/250 g on kaurasta kova hinta.

Vierailija
24/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä nyhtökaura oikein on? Nimestä päätellen kauraa jossain muodossa mutta miten se eroaa esim kaurahiutaleista ja miksi tässä keskustelussa sitä on verrattu lihaan?

Vierailija
25/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai se hyvää on vuosia kasviskuralla sinnitelleen suuhun jos on vähänkään lihamaista.

Meillä tuo nyhtökaura tulee ensisijaisesti perheen lihansyöjille. Perheen kasvissyöjät pärjäisivät ilman sitäkin, mutta eipähän tarvitse tehdä enää kaksia ruokia.

t. Viestin nro 11,15 ja 21 kirjoittaja

Vierailija
26/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin nauratti, et random-mamma tietää että huomenna tulee Prismoihin pieni erä. Ja kyllä minusta 3,90 eur/250 g on kaurasta kova hinta.

Ikävä tuottaa pettymys, en ole mamma vaan 20v nuormiäs :-(( Ja edelleen, jos vilkaisetkaan sipsikaljavegaanit fb-ryhmää niin taatusti näät kymmenen ensimmäisen postauksen joukossa maininnan nyhtiksestä ja mistä sitä saa milloinkin.

Vierailija
27/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä minäkin, mutta markkinointi taitaa käydä vähän ylikierroksilla noita vastauksia ajatellen.

Vierailija
28/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä nyhtökaura oikein on? Nimestä päätellen kauraa jossain muodossa mutta miten se eroaa esim kaurahiutaleista ja miksi tässä keskustelussa sitä on verrattu lihaan?

Videon perusteella näyttäisi olevan jotain soijasuikaleiden tapaisia pehmeitä eineslihapullan oloisia kaurasta ja pavusta valmistettuja lihaimitaatioita.

ja Veijovanamo luulivat majavanlihaksi.

Vierailija
29/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsikaljavegaanit! Anna mun kaikki kestää.

Hei nyhtökauratiimi älkää jaksako enää. Pieleen meni.

Vierailija
30/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli päivän Turun Sanomissakin juttu tuosta nyhtökaurasta ja mm. että huomenna tulee erä myyntiin Prismoissa.

Vierailija
31/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆😆😆😆😆😆😆 noloa

Vierailija
32/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mammoille vielä "todiste", että olen yksityishenkilö kun näyttää olevan niin vaikeaa uskoa. Äitini siis bongasi nyhtikset tänään kaupasta ja osti minulle, prisman tilanteen tiedän koska tuon ryhmän kuumin puheenaihe on viimepäivinä ollut nyhtökaura :)

Vierailija
33/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videon perusteella näyttäisi olevan jotain soijasuikaleiden tapaisia pehmeitä eineslihapullan oloisia kaurasta ja pavusta valmistettuja lihaimitaatioita.

ja Veijovanamo luulivat majavanlihaksi.

Tyhmä linkkijutska

korjattu

Vierailija
34/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hienoa markkinointi! Teillä on hyvin hanskassa missä kaikkialla on puhuttu nyhtökaurasta!

Ettekö vasn tajua, että teidän täällä heilumisenne aiheuttaa vaan negatiivista vaikutusta. Itse olin kiinnostunut kokeilemaan nyhtökauraa mutta voitte olla varmoja etten kokeile sitä tämän guerillamarkkinoinnin jälkeen.

Vierailija
35/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mammoille vielä "todiste", että olen yksityishenkilö kun näyttää olevan niin vaikeaa uskoa. Äitini siis bongasi nyhtikset tänään kaupasta ja osti minulle, prisman tilanteen tiedän koska tuon ryhmän kuumin puheenaihe on viimepäivinä ollut nyhtökaura :)

Niin se kuva... :D

http://aijaa.com/wyIvBs

Vierailija
36/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi, kaura 14% (kauralese, täysjyväkaurajauho, kauraproteiini), herneproteiini 14%, härkäpapuproteiini 9%, jodioitu suola, rypsiöljy

Löysin ton, mut yritin ettii myös ravintoarvoja, eikä löytyny ku joku IS:n juttu et ois yli 30 g protskuu per 100 grammaa mikä on näin pitkän linjan vegaanin näkökulmasta PALJON.

Vierailija
37/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mainonnasta urputtaja ole sama henkilö kirjoitustyylistä ja emojeista päätellen. Älkää ruokkiko katkeraa trollia :)

Vierailija
38/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, hyvä vitsi. Ohimenevä muotivillitys, kuten avokadopastat sun muut typeryydet.

Jaa... meillä tehdään avokadopastaa aika usein. Nyt ei ole muutamaan viikkoon ollut, ja esikoinen kysyi, koska on taas avokadopastaa. Sanonko hänelle, että trendi on ohi ja avokadopastan syöminen typerää?

Vierailija
39/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, meilläkin odotetaan nyhtökauraa. Mies ja minä oltiin vuosia kasvissyöjiä ja lasten myötä tuli kana, kalkkuna ja kala ruokavalioon. Soijarouhe ja tofu pursuavat jo korvista, joten ilolla kokeillaan nyhtökauraa, kun sitä käsiimme saamme. Enkä ole osa mitään markkinointitiimiä, vaan perusmutsi, joka just veti mahan täyteen kanahornetteja kera oluen.

Vierailija
40/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan kannabikselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän