Jeesus miten hyvää tuo nyhtökaura on
Tein siitä lime-inkivääriversiosta wokkia pakkauksen ohjeen mukaan ja yksi ruokarajotteisimmista tapaamistani ihmisistä, vannoutunut lihansyöjäveljenikin totesi, että yllättävän hyvää! :)
Jännä seurata millainen menestystarina tuosta kehkeytyy jos laajentavat Euroopan markkinoille
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se hyvää on vuosia kasviskuralla sinnitelleen suuhun jos on vähänkään lihamaista.
Olen ollut kasvissyöjä noin kuukauden, eli lihan maku tuoreessa muistissa :D
AP
Muakin nauratti, et random-mamma tietää että huomenna tulee Prismoihin pieni erä. Ja kyllä minusta 3,90 eur/250 g on kaurasta kova hinta.
Mitä tämä nyhtökaura oikein on? Nimestä päätellen kauraa jossain muodossa mutta miten se eroaa esim kaurahiutaleista ja miksi tässä keskustelussa sitä on verrattu lihaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se hyvää on vuosia kasviskuralla sinnitelleen suuhun jos on vähänkään lihamaista.
Meillä tuo nyhtökaura tulee ensisijaisesti perheen lihansyöjille. Perheen kasvissyöjät pärjäisivät ilman sitäkin, mutta eipähän tarvitse tehdä enää kaksia ruokia.
t. Viestin nro 11,15 ja 21 kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Muakin nauratti, et random-mamma tietää että huomenna tulee Prismoihin pieni erä. Ja kyllä minusta 3,90 eur/250 g on kaurasta kova hinta.
Ikävä tuottaa pettymys, en ole mamma vaan 20v nuormiäs :-(( Ja edelleen, jos vilkaisetkaan sipsikaljavegaanit fb-ryhmää niin taatusti näät kymmenen ensimmäisen postauksen joukossa maininnan nyhtiksestä ja mistä sitä saa milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä minäkin, mutta markkinointi taitaa käydä vähän ylikierroksilla noita vastauksia ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyhtökaura oikein on? Nimestä päätellen kauraa jossain muodossa mutta miten se eroaa esim kaurahiutaleista ja miksi tässä keskustelussa sitä on verrattu lihaan?
Videon perusteella näyttäisi olevan jotain soijasuikaleiden tapaisia pehmeitä eineslihapullan oloisia kaurasta ja pavusta valmistettuja lihaimitaatioita.
ja Veijovanamo luulivat majavanlihaksi.Sipsikaljavegaanit! Anna mun kaikki kestää.
Hei nyhtökauratiimi älkää jaksako enää. Pieleen meni.
Ihan oli päivän Turun Sanomissakin juttu tuosta nyhtökaurasta ja mm. että huomenna tulee erä myyntiin Prismoissa.
Tässä mammoille vielä "todiste", että olen yksityishenkilö kun näyttää olevan niin vaikeaa uskoa. Äitini siis bongasi nyhtikset tänään kaupasta ja osti minulle, prisman tilanteen tiedän koska tuon ryhmän kuumin puheenaihe on viimepäivinä ollut nyhtökaura :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videon perusteella näyttäisi olevan jotain soijasuikaleiden tapaisia pehmeitä eineslihapullan oloisia kaurasta ja pavusta valmistettuja lihaimitaatioita.
ja Veijovanamo luulivat majavanlihaksi.
Tyhmä linkkijutska
korjattu
Hei hienoa markkinointi! Teillä on hyvin hanskassa missä kaikkialla on puhuttu nyhtökaurasta!
Ettekö vasn tajua, että teidän täällä heilumisenne aiheuttaa vaan negatiivista vaikutusta. Itse olin kiinnostunut kokeilemaan nyhtökauraa mutta voitte olla varmoja etten kokeile sitä tämän guerillamarkkinoinnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mammoille vielä "todiste", että olen yksityishenkilö kun näyttää olevan niin vaikeaa uskoa. Äitini siis bongasi nyhtikset tänään kaupasta ja osti minulle, prisman tilanteen tiedän koska tuon ryhmän kuumin puheenaihe on viimepäivinä ollut nyhtökaura :)
Niin se kuva... :D
Vierailija kirjoitti:
Vesi, kaura 14% (kauralese, täysjyväkaurajauho, kauraproteiini), herneproteiini 14%, härkäpapuproteiini 9%, jodioitu suola, rypsiöljy
Löysin ton, mut yritin ettii myös ravintoarvoja, eikä löytyny ku joku IS:n juttu et ois yli 30 g protskuu per 100 grammaa mikä on näin pitkän linjan vegaanin näkökulmasta PALJON.
Eiköhän tuo mainonnasta urputtaja ole sama henkilö kirjoitustyylistä ja emojeista päätellen. Älkää ruokkiko katkeraa trollia :)
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, hyvä vitsi. Ohimenevä muotivillitys, kuten avokadopastat sun muut typeryydet.
Jaa... meillä tehdään avokadopastaa aika usein. Nyt ei ole muutamaan viikkoon ollut, ja esikoinen kysyi, koska on taas avokadopastaa. Sanonko hänelle, että trendi on ohi ja avokadopastan syöminen typerää?
Hö, meilläkin odotetaan nyhtökauraa. Mies ja minä oltiin vuosia kasvissyöjiä ja lasten myötä tuli kana, kalkkuna ja kala ruokavalioon. Soijarouhe ja tofu pursuavat jo korvista, joten ilolla kokeillaan nyhtökauraa, kun sitä käsiimme saamme. Enkä ole osa mitään markkinointitiimiä, vaan perusmutsi, joka just veti mahan täyteen kanahornetteja kera oluen.
Mitä sä horiset? Mä hain tänään sapuskani Siwasta. Cittarissa olen käynyt viimeksi varmaan kolme viikkoa sitten. Prismaan huomenna ja ihan vaan nyhtökauran takia. Kannattaisko sun ottaa foliohattu pois päästäsi?