Lyhyet naiset, oletteko sinut pituutenne kanssa?
Kommentit (56)
Olen 152 ja en ole sinut asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden mitoitusten mukaan 164cm alle on lyhyt. Euroopassa. Sitä pienemmille on nk. lyhytmalleja joihinkin vaatteisiin saatavilla.
Lisäisin vielä että itse olen 160 ja nykyään tyytyväinen pituuteni. Nuorempana käytin aina korollisia kenkiä, nykyään tykkään muutenkin enemmän itsestäni ja käytän useimmiten matalia kenkiä. Ovat parempia selälle mm.
Oon ite 153 pitkä ja 22 vuotta ikää muuten ei haittaa tykkään olla pikkunen :)
Vierailija kirjoitti:
Te hoikat / normaalipainoiset, voisitteko kertoa vähän päivän syömisistänne? Kuinka vähän syötte, että runko pysyy kunnossa.
Mulla on painoa 47 kiloa eli olen käsittääkseni melkolailla täydellisessä painossani. En urheile lainkaan. Syön aamulla leivän, jugurtin, mehua ja kahvin lounaaksi mitä ikinä onkaan työpaikan ruokalassa tarjolla eli ihan tavallista ruokaa ISON annoksen. Viiden aikaan tavallista kotiruokaa ja paljon ja sitten illalla napostelen paljon hedelmiä samalla kun olen koneella tai katon telkkaria
Olen todella tyytyväinen. Mieheni kutsuu minua taskuvenukseksi. Koen olevani söpö ja nuorekas näin lyhyenä. Tykkään myös siitä että mulla on pieni ja siro jalka.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden mitoitusten mukaan 164cm alle on lyhyt. Euroopassa. Sitä pienemmille on nk. lyhytmalleja joihinkin vaatteisiin saatavilla.
No mutta todellisuudessa keskimittainen ei voi olla lyhyt. Ehkä sillä että vaatteita esittelevät mallit on yli 173 on jotain tekemistä noiden vaateluokitusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"In fashion and clothing, a petite size is a standard clothing size designed to fit women of shorter height, typically 162 cm (5 ft 4 in) or less."
Näin yleensä ainakin Briteissä.
160/60/97-70-90
Hyvä näin, en ikinä esimerkiksi käytä korkoja :). Tykkään myös muodoistani, vaikka toki kuvissa näytän pitempiä kavereitani paksummalta... Mutta mitäs sitten. Ja ihanaa kun joku iso mies halaa, siinä kokoerossa on vain jotain mahanpohjaa kutittavaa.
Juu, ei mulla ole ikinä ollut ongelmia pituuden hyväksymisen kanssa. Paino sen sijaan ahdistaa ihan joka päivä.
159/82
Mua alkoi naurattaa tuo että alle 164 senttisten pitäis ostaa vaatteissa jotain lyhytmalleja. Itse olen tuon 164cm ja ihan normaalit puserot on aina liian lyhyitä ja niissä on liian lyhyet hihat.
Itse olen Beyoncen mitat 160cm varressa, eli alle 70cm vyötärö ja noin 100cm lantio. Painoa on noin 60kg. Olisi vaikea ajatella, että painaisin alle 55kg. Välillä toivon olevani 5cm pidempi, mutta olen hyväksynyt pituuteni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta todellisuudessa keskimittainen ei voi olla lyhyt. Ehkä sillä että vaatteita esittelevät mallit on yli 173 on jotain tekemistä noiden vaateluokitusten kanssa.
No näin olen lukenut, mutta ehkä se sitten tarkoittaa vaan sitä että 164 on keskimittainen ja sen alle ovat sen keskimitan alla. Eikai sillä ole väliä kun vaatteita kuitenkin löytyy kaikille.
Vituttaa. Urahaaveet meni vituiksi ja kukaan ei ota tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa. Urahaaveet meni vituiksi ja kukaan ei ota tosissaan.
Hanki itsevarmuutta. Onhan niitä lyhyitä presidenttejäkin...
Olen 158 pitkä ja ollut aina tyytyväinen pituuteeni :). Käytän korkkareita, mutta niiden kauniin ulkonäön ja naisellisuuden takia (vaikka muuten olenkin sellainen poikatyttö :D). Joskus toivoisin sekunnin verran olevani pidempi, esim silloin kun halaan 181 cm pituista miestäni. Mä oon sille sellainen kainalosauva...
155 cm ja 53 kg. Tykkään pituudesta ja kai painokin on normaali, mutta esimerkiksi juuri äsken missikisoja katsellessa tunsin itseni norsuksi kun 20 cm pidempien naisten mitat ovat samat kuin omani...
158cm. En haluis olla yhtään pitempi tai lyhyempi 😊 Saa käyttää vaikka kui korkeita korkkareita.
Olen 152cm. Olen sinut pituuteni kanssa, monesti mua luullaan pidemmäksi jostain syystä. Mä en ole millään tavalla siro, painan lähemmäs 60kg ja muutenkin olen jotenkin roteva. Sen sijaan kädet ja jalat on tosi pienet. Paremmalta näyttäisin sirompana, mutta minkäs teet. Olen joskus painanut alle 50 kg, mutta se paino vaati todella tarkkaa syömisten tarkkailua ja paljon liikuntaa. En sitten tiedä, onko mun annoskoot liian suuria tms. En useinkaan edes ajattele olevani lyhyt, muistan sen yleensä vasta jonkun pidemmän vieressä.
Kyllä olen, en osaisi kuvitella olevani tämän pidempi, olen 148cm pitkä. Ikää 30v. :)
Aww, saisinpa sellainen lyhyen naisen. En tiedä miksi, mutta ovat hirmu söpöjä. Olisin varmasti paijaamas riesaksi asti. M30.