Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voiko verenpaineen mitata makuuasennossa vai pitääkö aina istua?
13.05.2016 |
...
Kommentit (5)
No, ainakin aina samassa asennossa... Mutta minusta miun mittarin ohjeissa on, että istualleen. On varmaan, koska niin aina teen. Ja luki vielä lisäksi, että jalat ei saa olla ristissä :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käsivarren tulisi olla noin sydämen kohdalla. Työpaine pienenee, jos ei tarvitse pumpata ylämäkeen :)
Alue: Aihe vapaa
Kaikkee voi aina mitata.
Muttei tulos ole vertailukelpoinen.