TÄLLÄINEN MIES MULLA
Heitti riidan päätteeks KAIKKI mun meikit roskiin! Ei ole varaa ostaa tässä kuussa uusia. Miten voin mennä ihmisten ilmoille tai TÖIHIN? Itkettää koko ajan.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ottaa meikit pois roskista.
Ne on kuule tuolla pihassa syvässä roskakuilussa, yritin jo.
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus tuhotusta omaisuudesta.
Ja mihin sä jotain meikkiä tarvitset? Ei miehetkään meikkiä käytä ja hyvin uskaltavat ulos.
Just näin... rikosilmoitus omasta poikaystävästä? Minä tarvitsen.
Vaadi maksamaan uudet tai eroa. En kyllä ymmärrä miten voit asua miehen kanssa joka ei kunnioita omaisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaadi maksamaan uudet tai eroa. En kyllä ymmärrä miten voit asua miehen kanssa joka ei kunnioita omaisuuttasi.
Rikoin puolivahingossa sen pleikkarin, ei osta uusia. Jokaisesta vastoinkäymisestä pitää erota?? Ihme foorumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin sä jotain meikkiä tarvitset? Ei miehetkään meikkiä käytä ja hyvin uskaltavat ulos.
Just näin... rikosilmoitus omasta poikaystävästä? Minä tarvitsen.
Kyllä, rikosilmoitus omasta poikaystävästä. Ei sillä poikaystävällä ole minkäänlaista oikeutta tuhota sinun kamojasi. Ei vaikka kuinka riitelisitte. Pidä puolesi, äläkä alennu kynnysmatoksi. Seuraavaksi se tuhoaa sun vaatteet tms. Sinuna miettisin kannattaako moisen raivopään kanssa jatkaa suhdetta.
Meikit ei ole mitään halpaa tavaraa. Sano että lähtee ukon omaisuutta vauhdilla samaa reittiä ellei ala kaivelemaan sinun omaisuuttasi takaisin roskiksesta.
Mitä helvettiä?!? Minkälaisen idiootin kanssa olet?
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli...?
Mies 24
Minä 22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoin puolivahingossa sen pleikkarin, ei osta uusia. Jokaisesta vastoinkäymisestä pitää erota?? Ihme foorumi.
Rikoit siis 450€ edestä kullisi elektroniikkaa ja tulet tänne vinkumaan jostain puuteripurkista?
Vierailija kirjoitti:
Meikit ei ole mitään halpaa tavaraa. Sano että lähtee ukon omaisuutta vauhdilla samaa reittiä ellei ala kaivelemaan sinun omaisuuttasi takaisin roskiksesta.
Johan ap. sen pleikkarin hajotti. Mutta törkeää käytöstä silti mieheltä. Itse en kyllä voisi kuvitella seurustelevani tuolla tavalla käyttäytyvän miehen kanssa. Ellei siis aio ostaa uusia meikkejä. Mutta olisihan ap:kin voinut korvata rikkomansa pleikan.
Vahingossa pleikka ja tahallaan meikit. Ei voi verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä ostat hänelle uuden pleikkarin ja miten niin PUOLIvahingossa, mitä oikein tapahtui? Vahingotkin pitåä korvata.
Ja miehesi tietenkin ostaa tai korvaa ne meikit.
Ero taas siksi kun ei vaikuta kovin terveeltä teidän suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahinko on eriasia kuin tahallinen omaisuuden tuhoaminen. Kyllä minulle riittäisi eron syyksi se että tuhoaa tahallaan kodistani tavaroitani. Jos mies on niin typerä että kostaa vahingon tuhoamalla tavaroita, joutaa mies mäkeen.
Hieno suhde teillä, vuorotellen tuhoatte toistenne omaisuutta. Erotkaa jo ennenkuin kalliimmaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan ap. sen pleikkarin hajotti. Mutta törkeää käytöstä silti mieheltä. Itse en kyllä voisi kuvitella seurustelevani tuolla tavalla käyttäytyvän miehen kanssa. Ellei siis aio ostaa uusia meikkejä. Mutta olisihan ap:kin voinut korvata rikkomansa pleikan.
Nämä tapahtui saman riidan aikana, en tiennyt että se olisi hajonnut. Revin sen vain seinästä ja heitin lattialle. Meni hermot kun en muuta tee kuin tuijottaa sitä laitetta ja mölyää yömyöhään
Ihana suhde. <3 Menkää naimisiin ja tehkää monta lasta. <3 <3