Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettava riita miehen kanssa

Vierailija
13.05.2016 |

Ei olla molempien työkiireiden takia ehditty nähdä miehen kanssa vähään aikaan. Ollaan siis töiden takia ajoittain kaukosuhteessa. No, viikonloppuna olisi ollut mahdollisuus nähdä, mutta miehellä on muuta menoa, jonka hänelle todellakin suon. Harmispäissäni mutta leikillä sanoin, että täytyy sitten varmaan sinkkubileisiin. En ollut tosissani, mutta mies ei ymmärtänyt vitsiä. Oma vikani, kun heitän noin tyhmää läppää. Löi sitten luurin korvaan. Soitti pian uudelleen ja alkoi raivoamaan, että menee sitten itse panemaan muita naisia. Totesin tähän, että jos muiden naisten paneminen kiinnostaa, niin siitä vaan. Olen siis aikaisemminkin sanonut, että jos muut naiset kiinnostavat, niin en halua olla esteenä, mutta turha sitten tulla takaisin. Itse en ole kiinnostunut muista miehistä.

Nyt mies ei sitten enää vastaa puhelimeen, kun yritän sopia tämän tyhmän riidanpoikasen. Ihan naurettavaa menoa meillä ja ikää pian 30.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te haluatte seurustella keskenänne? Miehellä ei selkeästi ole halukkuutta viettää aikaa kanssasi. Sen lisäksi riitelette. Ette te sovi toisillenne.

Meillä on samanlaiset tavoitteet, tausta ja tulevaisuuden suunitelmat. Ja ainakin minulla on voimakas palo miestä kohtaan. Miehen puolesta en tietenkään voi puhua.

ap

Kumpi teistä sitten "uhraa" tulevaisuutensa ja muokkaan työnsä sen mukaan, että esim. perheen perustaminen on mahdollista?

Vierailija
42/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ihan pyytäisit anteeksi ja kertoisit että vähän loukkaannuit kun olisit halunnut nähdä ja siksi sanoit noin tökerösti?

Koetin soittaa miehelle heti, kun hän oli toisen kerran lyönyt luurin korvaan, laitoin anteeksipyynön viestillä perään ja yritin soittaa uudestaan vielä myöhemmin illalla, kun "pöly oli laskeutunut". Mutta mies ei vastaa. Soitan vielä tänään töiden jälkeen illalla, mutta jos silloinkaan ei tule vastausta, niin jään odottamaan miehen yhteydenottoa.. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te haluatte seurustella keskenänne? Miehellä ei selkeästi ole halukkuutta viettää aikaa kanssasi. Sen lisäksi riitelette. Ette te sovi toisillenne.

Meillä on samanlaiset tavoitteet, tausta ja tulevaisuuden suunitelmat. Ja ainakin minulla on voimakas palo miestä kohtaan. Miehen puolesta en tietenkään voi puhua.

ap

Kumpi teistä sitten "uhraa" tulevaisuutensa ja muokkaan työnsä sen mukaan, että esim. perheen perustaminen on mahdollista?

Minulla on projektiluontoinen työ, joten projektin päätyttyä muutan miehen kotipaikkakunnalle. Tai siis näin on puhuttu. En koe uhrautuvani. 

ap

Vierailija
44/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kusimulkku, joka rikkoi asian. Saa nyt sen korjatakin.

Vierailija
45/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ihan pyytäisit anteeksi ja kertoisit että vähän loukkaannuit kun olisit halunnut nähdä ja siksi sanoit noin tökerösti?

Koetin soittaa miehelle heti, kun hän oli toisen kerran lyönyt luurin korvaan, laitoin anteeksipyynön viestillä perään ja yritin soittaa uudestaan vielä myöhemmin illalla, kun "pöly oli laskeutunut". Mutta mies ei vastaa. Soitan vielä tänään töiden jälkeen illalla, mutta jos silloinkaan ei tule vastausta, niin jään odottamaan miehen yhteydenottoa.. 

ap

Voi elämä.

Vierailija
46/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soittele enää. Yritit jo toistuvasti, mutta mies ei halua puhua. Ottakoon itse yhteyttä, jos häntä ylipäätään kiinnostaa.

Vierailija
47/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulu on vahvasti läsnä.

No sekin. Mutta on meillä molemmilla ylemmät korkeakoulututkinnot, vaikka sitä ei keskustelun tasosta aina huomaa. :) 

ap

Tämän varmasti jokainen lukija ymmärsi jo aikaisemmin paitsi tuo kommentoija, jolle vastasit.

Sitä piti sanoman, että huumori on parisuhteessa tärkeää. Vähän vaikuttaisi siltä ettei tämä teidän osalta oikein kohtaa, joten voit varautua konfliktitilanteisiin jatkossakin.

Vierailija
48/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä soittele enää. Yritit jo toistuvasti, mutta mies ei halua puhua. Ottakoon itse yhteyttä, jos häntä ylipäätään kiinnostaa.

Ehkä kannattaa tosiaan jättää soittamatta. Harmittaa vaan, jos hiljaisuus kestää koko viikonlopun, kun ei olla edes nähty vähään aikaan. 

ap

Vierailija
49/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä soita

Vierailija
50/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei skorpioni ole tuollainen.. Skorppari on salakavala pistijä.

Mies on leijona? 

Terv. Yks skorpioni lisää

Vierailija
51/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai härkä! :D

Vierailija
52/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä skorpioni miespuolinen sellainen, kun on noista merkeistä nyt ollu puhe.

Mä olisin toiminut seuraavasti. Menoista viis olisin halunnut nähdä AP:tä, ilmeisesti ilta olisi ollut aikaa ja yö tietenkin. Kyllähän siinä kerkeää ja kaikenlisäksi kun pitkään aikaan ei ole nähty niin seksihalut olis jo aika isot eli senkin puolesta aikaa kyllä järjestäisin.

Vierailija
53/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä, jos sitä ei tule?

Vierailija
54/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä, jos sitä ei tule?

Sitten kyllä olen itse jossain vaiheessa yhteydessä. Ei nyt parisuhdetta noin vain lakaista pois. Ja onhan suurin osa hänen tavaroistaankin minun asunnossani. 

ap

Vierailija
55/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko mies skorpioni?

Ei ole. :)

ap

Onko hän Sonni?

Vierailija
56/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva suhde. Mies "rankaisee" AP:ta eikä vastaa puheluihin ja AP vieläpä soittelee perään monta kertaa. Tuollainen on vallankäyttöä eikä tiedä hyvää jatkoa ajatellen.

Vierailija
57/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas sitä tosikoita töksäyttelijöitä. Yrittäkääpäs nyt kuitenkin vielä. Ei tuollaiseen pikkujuttuun voi suhde kaatua, jos ollaan tosissaan parisuhteessa.

Tosin nykyään menee kantapäät vastakkain jopa tuollaisestakin. It`s me, it`s allways me!

Mikä on nykyään ihan pirun hyvä juttu, että ei tarvitse olla yrittämässä vielä, vielä ja vielä. Minkä hiton takia täytyy roikua jossain ihan sama suhteessa ja riidat siihen päälle? Ettei olisi itsekäs?

Itse, seuraava. Itse, seuraava. Itse, seuraava....

Vierailija
58/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas sitä tosikoita töksäyttelijöitä. Yrittäkääpäs nyt kuitenkin vielä. Ei tuollaiseen pikkujuttuun voi suhde kaatua, jos ollaan tosissaan parisuhteessa.

Tosin nykyään menee kantapäät vastakkain jopa tuollaisestakin. It`s me, it`s allways me!

Mikä on nykyään ihan pirun hyvä juttu, että ei tarvitse olla yrittämässä vielä, vielä ja vielä. Minkä hiton takia täytyy roikua jossain ihan sama suhteessa ja riidat siihen päälle? Ettei olisi itsekäs?

Itse, seuraava. Itse, seuraava. Itse, seuraava....

Itsekseehän ei voi olla?

Pitääkö kaikkien pyrkiä parisuhteeseen, koska se on joku ihanne ja normi? Tyytyä huonoon suhteeseen, ettei tarvitsisi olla itsekseen?

Vierailija
59/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sittisontiainen?

Vierailija
60/62 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies horoskoopiltaan neitsyt?

T. Neitsytmiehen kanssa seurusteleva skorpioni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi