Naurettava riita miehen kanssa
Ei olla molempien työkiireiden takia ehditty nähdä miehen kanssa vähään aikaan. Ollaan siis töiden takia ajoittain kaukosuhteessa. No, viikonloppuna olisi ollut mahdollisuus nähdä, mutta miehellä on muuta menoa, jonka hänelle todellakin suon. Harmispäissäni mutta leikillä sanoin, että täytyy sitten varmaan sinkkubileisiin. En ollut tosissani, mutta mies ei ymmärtänyt vitsiä. Oma vikani, kun heitän noin tyhmää läppää. Löi sitten luurin korvaan. Soitti pian uudelleen ja alkoi raivoamaan, että menee sitten itse panemaan muita naisia. Totesin tähän, että jos muiden naisten paneminen kiinnostaa, niin siitä vaan. Olen siis aikaisemminkin sanonut, että jos muut naiset kiinnostavat, niin en halua olla esteenä, mutta turha sitten tulla takaisin. Itse en ole kiinnostunut muista miehistä.
Nyt mies ei sitten enää vastaa puhelimeen, kun yritän sopia tämän tyhmän riidanpoikasen. Ihan naurettavaa menoa meillä ja ikää pian 30.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
onko mies skorpioni?
Hahhaaa, mä ajattelin ihan samaa. Ihanaa naisen logiikkaa :D t:skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoulu on vahvasti läsnä.
No sekin. Mutta on meillä molemmilla ylemmät korkeakoulututkinnot, vaikka sitä ei keskustelun tasosta aina huomaa. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas sitä tosikoita töksäyttelijöitä. Yrittäkääpäs nyt kuitenkin vielä. Ei tuollaiseen pikkujuttuun voi suhde kaatua, jos ollaan tosissaan parisuhteessa.
Tosin nykyään menee kantapäät vastakkain jopa tuollaisestakin. It`s me, it`s allways me!
Mikä on nykyään ihan pirun hyvä juttu, että ei tarvitse olla yrittämässä vielä, vielä ja vielä. Minkä hiton takia täytyy roikua jossain ihan sama suhteessa ja riidat siihen päälle? Ettei olisi itsekäs?
Mikä estää sinua lähtemästä ajamaan ja selvittämään mikä se homman nimi oikeasti on?
Tiedän mistä tilaisuudesta on kyse ja siellä on myös minun tuttujani. Ei ole sellainen tilaisuus, minne erityisesti haluaisin mennä.
ap
Jos haluatte viettää aikanne riidellen, niin mikäs siinä. Minulle seurustelu tarkoittaa ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas sitä tosikoita töksäyttelijöitä. Yrittäkääpäs nyt kuitenkin vielä. Ei tuollaiseen pikkujuttuun voi suhde kaatua, jos ollaan tosissaan parisuhteessa.
Tosin nykyään menee kantapäät vastakkain jopa tuollaisestakin. It`s me, it`s allways me!
Minä pidän sitä melko isona asiana jos parisuhteessa lähdetään määrittelemään toisen puolesta mikä on liian pieni asia loukkaantua... vaikka sitten niin isosti että se johtaisi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Pikku juttu uhkailla ja kiristää toista tapaamaan? On vaan asioita joista ei sovi vitsailla. Asiat ei mennyt aloittajan haluamalla tavalla on sopivaa heittää läppää vakavalla asialla. Yritys tehdä toinen mustasukkaiseksi ja herättää toisessa pelkoa on epäkypsää käytöstä. Jos osuisi omalle kohdalle niin se olisi tosiaan It`s me, it`s allways me!
Ap olisi toki tämän miehen suusta osannut ottaa huumorilla...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mistä tilaisuudesta on kyse ja siellä on myös minun tuttujani. Ei ole sellainen tilaisuus, minne erityisesti haluaisin mennä.
ap
Yksi tilaisuus kestää koko viikonlopun? Pakkoko sinun olisi sinne mennä. Olisit voinut tehdä muuta sen ajan ja muun ajan olisitte voineet vietää yhdessä.
Mikä estää lähtemästä? Menet mielummin sinkkubileisiin?
Tyhmä ämmä. Ei mulla oikeastaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Yksi tilaisuus kestää koko viikonlopun? Pakkoko sinun olisi sinne mennä. Olisit voinut tehdä muuta sen ajan ja muun ajan olisitte voineet vietää yhdessä.
Mikä estää lähtemästä? Menet mielummin sinkkubileisiin?
Tuon lisäksi hänellä on töitä, joten oltaisiin yhdessä vain yöt.. Ja tämä mies tosiaan nukkuu yöllä.
ap
Miksi te haluatte seurustella keskenänne? Miehellä ei selkeästi ole halukkuutta viettää aikaa kanssasi. Sen lisäksi riitelette. Ette te sovi toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Joku haisee nyt. Kolmas osapuoli suhteessa?
Miksi se ei käy suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te haluatte seurustella keskenänne? Miehellä ei selkeästi ole halukkuutta viettää aikaa kanssasi. Sen lisäksi riitelette. Ette te sovi toisillenne.
Meillä on samanlaiset tavoitteet, tausta ja tulevaisuuden suunitelmat. Ja ainakin minulla on voimakas palo miestä kohtaan. Miehen puolesta en tietenkään voi puhua.
ap
Vierailija kirjoitti:
onko mies skorpioni?
Kuinka niin? T. Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on samanlaiset tavoitteet, tausta ja tulevaisuuden suunitelmat. Ja ainakin minulla on voimakas palo miestä kohtaan. Miehen puolesta en tietenkään voi puhua.
ap
Toinen haluaa tavata ja se on toiselle ihan sama = samalaiset tavoitteet
Onpas sulla tosikko mies, ei millään pahalla.
Mitä jos ihan pyytäisit anteeksi ja kertoisit että vähän loukkaannuit kun olisit halunnut nähdä ja siksi sanoit noin tökerösti?
Elämänkoulu on vahvasti läsnä.