Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän ole hiiva, pliiis eihän...

Vierailija
13.05.2016 |

Ei oo koskaan ollu nii en tiiä.. Heräsin kauheeseen kutinaan. Raavin sitten kunnolla ja tuntui ettei helpota. Laitoin sit bebantenia ja lopetin raapimisen. Helpotti melkein kokonaan! Lisäsin sitä vielä n tunnin päästä ja kun alapäätä kosketti niin teki mieli raapia mutta en raapinut. Oon käyttänyt siteitä nyt kuumalla kelillä niin oisko ne ärsyttäny. Valkovuodossa ei muutoksia. Viikonloppuki tulossa nii jos pahenis nii ei lääkäriinkään pääse ja treffitkin on tulossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
2/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä mutta kannattaisi varoiksi ostaa esim canestenia ja siis käyttääkin sitä. Sen tiedän että se kutina on sietämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttösiteet kuumalla ilmalla. hrrr...

Vierailija
4/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva ei ole mikään iso ongelma, eikä sen vuoksi tarvitse mennä lääkäriin. Mene apteekkiin ja osta suun kautta otettavaa hiivalääkettä. Yksi ainoa tabletti ja olo alkaa seuraavien tuntien kuluessa helpottaa. Osta samalla kaksi pakkausta, että sulla on lääkettä valmiina jos ja kun seuraavan kerran saat hiivan.

Jos hiivalääke ei auttanut niin sulla on sitten joku toinen vaiva. Jos se vaatii lääkäriin menoa, on kuitenkin yksi ongelma jo ratkennut kun kerrot että söit jo lääkkeet eivätkä ne auttaneet. Sitten voidaan etsiä jotain toista syytä.

Vierailija
5/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole enää kutissut, toivottavasti selvisin säikähdyksellä. Käytän yleensä tamponeja mutta nyt siteitä ja muistin että kun aiemmin joskus käytin siteitä niin silloinkin kutisi. Tosin, viime yön nukuin ilman mitään suojia. Jospa tämä tästä.

ap

Vierailija
6/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta hiivasta pitäis käydä lääkärillä, mutta mä tunnistin hiivan itse ja hain apteekista itsehoitolääkkeen. Se ei oo vaarallinen, vaikka ottais turhaankin, että aina voi testaa.

Mut nykyään kyllä käyn lääkärillä, jos hiivaa pukkaa, on meinaan aikalailla halvempaa ostaa lääke reseptillä, kuin ilman.

Vierailija
7/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuukupin ja raskauden takia taukoa siteiden ostossa, ja nyt kaupan sidehyllyllä leuka loksahti auki kun hajustamattomia perussiteitä sai oikein etsiä.

Hajusteet saattavat aiheuttaa tuota kutinaa kanssa.