Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä ei anna mennä työhaastatteluun nyöripaidassa vaikka haen jäätelön myyjäksi

Vierailija
13.05.2016 |

Minulla on uusi hieno musta nyöripaita jossa on kimalletta. Isä sanoi että en saa laittaa sitä haastatteluun tai tulee kännykkäkieltoa viikko. Olen 15-vuotias ja minulla on aika isot rinnat ikäiselleni.

Laittaisinko silti salaa tuon paidan? Menen bussilla niin isä ei voi kytätä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pois vain, voi helpottaa työn saantia.

Vierailija
2/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan! Jäätelönmyyjiksi haetaan juuri sellaisia hellevaatteissa keikisteleviä nuoria namuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat työtä tuossa paidassa :) jäätelönmyyjien pitäisi käyttää olkapt peittävää paitaa, jossa tissit ei heru

Lyhyet shortsit ja hameet myös kielletty. T. Semmosena joskus työskennellyt.

Vierailija
4/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on oikeassa, työhaastatteluun pukeudutaan siististi ja hillitysti. Kannattaa opetella jo nyt.

Vierailija
5/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiakaspalvelijalla voi olla tissipaitaa. Jos haluat työn niin puet asiallisesti. Mun työpaikalta jouduttiin ottaa 17v tytön kouluun yhteyttä kun ei ymmärtänyt ettei työssäoppimaan tulla mustassa narutopissa pinkit rintsikat vilkkuen. Sun tilanteessa et vaan saa työtä.

Vierailija
6/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tietenkin haettiin että tuota nyöripaitaa pidetään tissit vilkkuen mutta mulla on parit nyöripaidat joita käytän kyllä ihan kiinni sidottuina ja nätiltä näyttää. Ihan siistiltäkin jos ajattelee 15 vuotiaalle työhaastatteluun.

Mut joo, provohan tää, mutta älä laita sitä paitaa.

Vierailija
7/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on tulevaisuus? Toivottavasti ei ainakaan tilannetajuttomissa tissityrkyissä. Isäsi on täysin oikeassa.

Vierailija
8/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus provo onkin niin tiedoksi alaikäisille että vanhempien oikeus ja velvollisuuskin on valvoa lasten työmarkkinoita.

Isäsi voisi esim. soittaa mahdolliselle työnantajalle ja työnantaja kertoa isäsällesi ettet saanut työpaikkaa koska et ollut pukeutunut asiallisesti.

Vierailija
9/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laita. Viehätysvoimaasi voit testailla jossain muualla kuin työhaastattelussa.