Miksi salilla ahkerasti käyvät sikaniskat kuvittelevat olevansa jotenkin kuumia naisten mielestä?
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Ovat juurikin kaikista kauimpana seksikkäästä :D Ainakin omasta mielestäni.
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
Kommentit (67)
Olemus huutaa = minä kaikkitietävänä naisena kuvittelen miehen ajattelvan näin
Juu yök. Bull Mentula -wannabet on kuvottavia, etenkin jos ovat naurettavia hukkapätkiä. Yööök!
No ovat kyllä oikeassa siinä, että näyttävät joltain ihan muulta kuin tavis mies, jolla on orastava kaljamaha, jka nyt varmasti on kaikkien suosikki.
Miehen on valitettavasti pakko nostella puntteja jos haluaa näyttää hyvältä. Ei riitä että laihduttaa kuten naisilla. Anteeksi jos joukkoon mahtuu myös muutama bull mentulan näköinen tyyppi.
Parempi olla sikaniska kuin tavallinen mies. Tällä tarkoitan sitä että mies saa miehekkään ja uljaan vartalon vain bodaamalla jatkuvasti. Valitettavasti monet miehet keskittyvät tiettyihin perusliikkeihin, jolloin kaikki miehekästä V-muotoa aiheuttavat lihakset eivät kehity kunnolla. Tämä yhdistettynä ylensyömiseen saa aikaan tynnyrimäisen tai tasapaksun vaikutelman.
Yksi päivä olin piirtämässä puistossa ja katsoin kun nainen käveli ohi vähissä vaatteissa. Pidin häntä kauniina ja sitten pysähdyin ajattelemaan että en yhtään osaa sanoa mikä hänessä oikein oli hienoa. Naisilla kun on luonnostaan jo sellainen kroppa, mistä miehet pitävät mutta miehetkään eivät oikeastaan voi sanoa mikä siinä kropassa paitsi on hienoa, paitsi naisen pää siinä päällä. Naiset eivät oikeastaan voi tehdä kropastaan naisellisempaa treenaamalla; naiset voivat vain kutistua tai pullistua.
Miesten kohdalla taas kroppaa voi arvioida ihan oikeastikin. Keskimäärin naisia viehättää sopivan lihaksikas V-muotoinen vartalo, vaikka osa naisista pitää myös kaljamahoista.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Parempi olla sikaniska kuin tavallinen mies. Tällä tarkoitan sitä että mies saa miehekkään ja uljaan vartalon vain bodaamalla jatkuvasti. Valitettavasti monet miehet keskittyvät tiettyihin perusliikkeihin, jolloin kaikki miehekästä V-muotoa aiheuttavat lihakset eivät kehity kunnolla. Tämä yhdistettynä ylensyömiseen saa aikaan tynnyrimäisen tai tasapaksun vaikutelman.
Yksi päivä olin piirtämässä puistossa ja katsoin kun nainen käveli ohi vähissä vaatteissa. Pidin häntä kauniina ja sitten pysähdyin ajattelemaan että en yhtään osaa sanoa mikä hänessä oikein oli hienoa. Naisilla kun on luonnostaan jo sellainen kroppa, mistä miehet pitävät mutta miehetkään eivät oikeastaan voi sanoa mikä siinä kropassa paitsi on hienoa, paitsi naisen pää siinä päällä. Naiset eivät oikeastaan voi tehdä kropastaan naisellisempaa treenaamalla; naiset voivat vain kutistua tai pullistua.
Miesten kohdalla taas kroppaa voi arvioida ihan oikeastikin. Keskimäärin naisia viehättää sopivan lihaksikas V-muotoinen vartalo, vaikka osa naisista pitää myös kaljamahoista.
En mä usko että kukaan varsinaisesti tykkää kaljamahoista, mutta osalle ei vaan ole se ulkonäkö niin tärkeää ja ovat laiskoja kuntoilemaan.
mammanpoika kirjoitti:
En mä usko että kukaan varsinaisesti tykkää kaljamahoista, mutta osalle ei vaan ole se ulkonäkö niin tärkeää ja ovat laiskoja kuntoilemaan.
Kunhan ei ole mikään kauhea tynnyri niin oikeastaan vatsakas mies on aika seksikäs. Tykkään siis nimenomaan chubby-kropasta miehellä. Mutta taidan olla silti niitä harvoja.
Kaveerasin joskus yhden bodarin kanssa. Koko ajan hehkutti isoja lihaksiaan ja piti itseään hyvän näköisenä. Totesin sitten, ettei mua sävähdytä isot lihakset, vaan mielestäni seksikäs miesvartalo on hoikka ja jäntevä. Tämähän alkoi sitten inttämään, että kaikki naiset tykkää isoista lihaksista ja blaablaa ja sitten löi muhun välit poikki. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaveerasin joskus yhden bodarin kanssa. Koko ajan hehkutti isoja lihaksiaan ja piti itseään hyvän näköisenä. Totesin sitten, ettei mua sävähdytä isot lihakset, vaan mielestäni seksikäs miesvartalo on hoikka ja jäntevä. Tämähän alkoi sitten inttämään, että kaikki naiset tykkää isoista lihaksista ja blaablaa ja sitten löi muhun välit poikki. :D
No, olisit voinut vähän eri tavalla ilmaista ton. Vähän sama kun mies sanoisi hoikalle naispuoliselle kaverilleen, että pullea ja muodokas on seksikäs, hoikka ei. Olisit vaikka sanonut, että vähempikin treenaus riittää , jos naisia varten treenaa. Eri asia, jos tosiaan kehuskeli itseään jatkuvasti ja halusit päästä kaverista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä?
Siitä jatkuvasta naislaumasta kaikilla terasseilla, yökerhoissa ym joka on aina silittelemässä käsiä ja rintaa ja kehräämässä korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
AP on selkeästi joko lihava tai tikkulaiha mies. :D
WraithTodd kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Kunhan ei ole mikään kauhea tynnyri niin oikeastaan vatsakas mies on aika seksikäs. Tykkään siis nimenomaan chubby-kropasta miehellä. Mutta taidan olla silti niitä harvoja.
Tykkään monesta erimallisesta miehen vartalosta. Ulkopuolelle jää lähinnä oikeasti lihava, tikkulaiha ja sikaniska. Miksei sitä sikaniskan treenaamista voi jättää treenistä välissä? Kolmionmuotoinen selkä, jossa pää on siellä jossain niskalihasten syvennyksessä, ei ole hyvännäköinen.
Oma mies on ollut hoikka, lihaksikas ja vähän isävartaloinen. Nyt on isävartalo ja ei kyllä ole yhtään vähemmän seksikäs kuin aiemmin. Tekee ruumiillista työtä, leveät hartiat on luonnostaan, on kyllä seksikäs vaikka vatsa vähän pullottaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olisit voinut vähän eri tavalla ilmaista ton. Vähän sama kun mies sanoisi hoikalle naispuoliselle kaverilleen, että pullea ja muodokas on seksikäs, hoikka ei. Olisit vaikka sanonut, että vähempikin treenaus riittää , jos naisia varten treenaa. Eri asia, jos tosiaan kehuskeli itseään jatkuvasti ja halusit päästä kaverista eroon.
Kehuskeli itseään jatkuvasti ja yritti saada mut sänkyynkin pariin otteeseen.
Ei niitä kiinnosta kuin oma peilikuvansa. Vielä jos nappia vetää, niin pallitkin surkastuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta kuin oma peilikuvansa. Vielä jos nappia vetää, niin pallitkin surkastuu.
Jokaisen lajin harrastajiin mahtuu kusipäitä ja ääliöitä. Tämän tietää vaikka koiranäyttelyitä harrastavat. :)
Vierailija kirjoitti:
Olemus huutaa!!?
Taas yksi luulottelija äänessä. Treenaa ja anna muidenkin treenata.
Sikäli kyllä ymmärrän pointin, että jos ihminen on totaalisen ulkonäkökeskeinen, niin raskastahan sellaisen kanssa on olla.
Vähän samanlainen tilanne joidenkin naisten kanssa. Kun ihmisessä ei ole oikein mitään muuta sisältöä kuin kosmetologikäynnit, rakennekynnet, hiustenpidennykset, täyteaineet ties missä ja tunteja kestävät pakkelointisessiot.. *puistattaa*
Ovat irtaantuneet todelliisuudesta.