Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette seksin aikana?

Vierailija
12.05.2016 |

Itse tuossa "perusavioaamupikaisen" aikana ehdin kymmenessä minuutissa miettiä (suunnilleen järjestyksessä) että

1. Herääkö pinnasängyssä nukkuva lapsi.
2. Tänään pitää pestä vessa ja pyyhkiä pölyt, ihanaa että imuroin jo eilen.
3. Päivän kohokohta tulee olemaan kun haen puutarhamultaa ja illalla laitan uutta nurmikkoa tulemaan.
4. On plösö olo mm-kisoista aiheutuvan syöpöttelyn jäljiltä, pakko pitää muutaman päivän detox. Onneksi on peruspikaseksiä eikä tarvitse näytellä itseään sen kummemmin, paita ja liivitkin pysyy päällä.
5. Kuinkakohan monta kertaa viikossa seksiä pitäisi olla että mies olisi oikeasti onnellinen ja tyytyväinen, ja miten hienoa olisi suoda se hänelle.
6. On tämä halittelu ja lähellä olo aika ihanaa, mutta ahdistavaa kun kroppa ei syty ei sitten millään. Harmittaa miehen puolesta kun yrittää ilman moitteen sijaa.
7. Täytyy muistaa pistää lapsen lakanat pyykkiin, vaippa on vuotanut taas.

Ja vielä viimeiseksi jälkihalien aikana, että USA on kyllä oikeasti järkyttävä tollola jos kerran Trump valitaan presidenttiehdokkaaksi, ja että miten tästä miehen alta lämpimästä kykenee ryömimään ylös ja vessaan.

Melko romanttista :D Mulla on tosin järkyttävä haluttomuuskausi päällä, antaisin mitä vaan että pääsisin sitä eroon :/

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen kuolemaa ja miltä kuoleman hetki tuntuu. Se piristää.[/quote

La petite morte, pieni kuolema.

Orgasmin jälkeen voi kokea oman itsen 'kuoleman', kun sielut yhtyvät.

Vierailija
22/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, la petite mort, ed. korjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ajatteleekohan se taas vauvan heräämistä?

2. Ainako se ajattelee vain siivoamista taas on jynssätty kämppää mutta minun kanssa jynssäys ei näytä nappaavan

3. Olisi mukava alku päivälle jos edes toinen teeskentelisi nauttivansa tästä.

4. Miksi se ei liikuta itseään tai edes yritä, tässähän saisi kummatkin hyvän treenin aikaiseksi. Kumpikin siitä hyötyisi vielä mukavalla tavalla.

5. Olisipa edes kerran kunnon seksiä, jälleen tuli turha olo tästä en tiedä miksi edes vaivaudun.

6.No yritetään esittää ettei se haittaa.

7.Pitäisi jo muutenkin lähteä töihin niin saa tämänkin asian pois mielestä.

Halien aikana on Trump kyllä pelle varmasti saa kuitenkin ihan tyydyttävää seksiä verrattuna minuun.

Provoilen tässä mutta mieti että jos miehesi ajattelee näin. Oikeasti.

Miksi et yritä? Ota lusikka kauniiseen käteen. Kunpa saisi kunpa osaisi ei tapahdu jollei itse ala tekemään. Väität, että tekisit mitä vain, tai siis todellisuudessa et tee tai toimi, jotta homma toimisi.

Niin se on vaikeaa olla läsnä ihmisten kanssa kun kiinnostaa enemmän oma yksityinen elämä. Tuossa esimerkissähän joutuisi oikeasti ottamaan ihan kontaktia toiseen ihmiseen ei suomessa sellaista tehdä.

Vierailija
24/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Maaret Kallion kanssa eri mieltä. Halu ei synny halusta, vaan rakkaudesta. Rakastelun alkaessa läheisyydestä, riittää, että on hyväksyvässä, rakastavassa mielentilassa ilman yrittämistä ja odotuksia. Kun avaa sisimpänsä toiselle, ei tarvitse miettiä itsestään (egostaan) käsin 'huvittaako MINUA tänään', tai 'saanko MINÄ tästä jotakin'.

Antaessaan rakkauden saa sellaisen halun ja täyttymyksen, että oksat pois!

Vierailija
25/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä Lotta Hintsaa.

Vierailija
26/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
27/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Maaret Kallion kanssa eri mieltä. Halu ei synny halusta, vaan rakkaudesta. Rakastelun alkaessa läheisyydestä, riittää, että on hyväksyvässä, rakastavassa mielentilassa ilman yrittämistä ja odotuksia. Kun avaa sisimpänsä toiselle, ei tarvitse miettiä itsestään (egostaan) käsin 'huvittaako MINUA tänään', tai 'saanko MINÄ tästä jotakin'.

Mutta jos ei ole kiihottunut? Eikä kostunut? seksi tuntuu silloin pahalta. Ihan jo fyysistäkin syistä.

Vierailija
28/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ei ole kiihottunut? Eikä kostunut? seksi tuntuu silloin pahalta. Ihan jo fyysistäkin syistä.

Kun avaa rakkaudessa itsensä toiselle, ilman ehtoja, ei tuollaisia ongelmia ole. Fyysisiä ongelmia tai rajoitteita ei ole.

Vierailija
29/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusta, mutta sitten lörpsähti kun tuli mieleen ettei sen kanssa seksi voi olla yhtä huonoa ja ankeeta kuin avokin kanssa.

Säälistä saa joskus kassit tyhjentää nyt.

Vierailija
30/30 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun avaa rakkaudessa itsensä toiselle, ilman ehtoja, ei tuollaisia ongelmia ole. Fyysisiä ongelmia tai rajoitteita ei ole.

Mutta eihän seksi onnistu ilman halua ja kiihottumista. Ei seksi ole rakkauden ilmentymä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän