Naisille on kova paikka kun mies ei halua _juuri_ häntä
Huvittavaa kun naisille on niin kova paikka kun miehet harrastavat seksiä naisen kanssa lähinnä _pillun_ takia. Harva mies haluaa naista ihmisenä kuten naiset toivovat. Mitä olen mieskavereiden kanssa jutellut niin moni sanoo, että joo on vaimo kaunis mutta pääasia on se pillu jota saa panna. Ja kun haluttaa niin kävisi muutkin kunhan vaan on pillu. Toki nämä miehet ovat uskollisia ja panevat sitten vaimojaan kun saavat tai vetävät räpylään.
Mutta ei miehen panetus ole sellaista että "voi kun haluan Sinua kulta". Se on enemmmän tarvetta nussuttaa kosteaa pillua, oma vaimo nyt vaan sattuu olemaan se "uhri".
Tämä kai syö naisen itsetuntoa? Kovaa, mutata kannattaa uskoa totena.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei kukaan nainen huoli, koska sulla on niin helv.. heikko itsetunto. Se on se syy.
Kerro ihmeessä miten liittyy huonoon itsetuntoon se, että seksissä nainen = pillu? Pillun reikä on merkittävämpi kuin naisen minuus ja henkilön ihanuus. Mikä tässä on raskasta hyväksyä että raivostua pitää haukkumiseen asti?
Talousasioissa mies on lompakko. Lompakon seteliosasto on merkittävämpi kuin miehen minuus tai ihanuus. Mikä tässä on raskasta hyväksyä että raivostua pitää haukkumiseen asti?
Miksi sä otat kaiken kritiikin haukkumisena?
Mitä, jos sä katsoisit peiliin ja alkaisit miettiä omaa käytöstäs? Saattas se nainenkin löytyä joskus..
Vierailija kirjoitti:
Tämä kai syö naisen itsetuntoa? Kovaa, mutata kannattaa uskoa totena.
Miksi minun pitäisi uskoa se että se syö itsetuntoani? Millä tavalla se on minulta pois jos puolisoa panettaa?
No jaa, mulla on rakastaja. Joka palaa aina mun luokseni , vaikka meillä on vain seksisuhde. Syy on yksinkertaisesti se, että meidän kemiat toimivat ja seksi on älyttömän hyvää. Kumnallakin on lupa naida muita, muttei ole mitään tarvetta sille, koska seksi on äärimmäisen tyydyttävää ja samanlaista tyydytystä ei voi saada muualta. Siis jo lähtökohtaisesti odotusarvot seksistä jonkun muun kanssa on se, että se ei ole yhtä tyydyttävää. Ehkä mä oon pelkkä pillu, ehkä hän on pelkkä penis, mutta kyllä on pirun hyvä pillu ja penis, kun ei ole tarvetta muulle.
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita väitettäsi, vaikka mies olenkin. Kuulostat vaan vitun yksinkertaiselta kaljapierulta.
Ylä femma!!
Mietin just samaa. Urpo mikä urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei kukaan nainen huoli, koska sulla on niin helv.. heikko itsetunto. Se on se syy.
Kerro ihmeessä miten liittyy huonoon itsetuntoon se, että seksissä nainen = pillu? Pillun reikä on merkittävämpi kuin naisen minuus ja henkilön ihanuus. Mikä tässä on raskasta hyväksyä että raivostua pitää haukkumiseen asti?
Mä olen aivan tyyni.. :)
Tyyni henkilö ei käytä voimasanoja kuten helvetin. Olet "nettityyni".
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun naisille on niin kova paikka kun miehet harrastavat seksiä naisen kanssa lähinnä _pillun_ takia. Harva mies haluaa naista ihmisenä kuten naiset toivovat. Mitä olen mieskavereiden kanssa jutellut niin moni sanoo, että joo on vaimo kaunis mutta pääasia on se pillu jota saa panna. Ja kun haluttaa niin kävisi muutkin kunhan vaan on pillu. Toki nämä miehet ovat uskollisia ja panevat sitten vaimojaan kun saavat tai vetävät räpylään.
Mutta ei miehen panetus ole sellaista että "voi kun haluan Sinua kulta". Se on enemmmän tarvetta nussuttaa kosteaa pillua, oma vaimo nyt vaan sattuu olemaan se "uhri".Tämä kai syö naisen itsetuntoa? Kovaa, mutata kannattaa uskoa totena.
Mikä sinä olet kertomaan mikä syö mun itsetuntoa? Olen siis nainen eikä tällänen "tieto" vois hetkauttaa mun elämää paskan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaakin olla se pillumies siitä kamalat treffikokemukset -ketjusta. Muistatteko, se joka pilasi muuten mukavat treffit puhumalla vain treffikumppanin pillusta! :D
En tunne yhtään aikuista miestä, joka kokisi tarvetta puhua pillusta. Muutaman naisen kylläkin ja kymmenittäin n. 15-vuotiaita yläkoululaisia. Jos Ap ei ole se treffien pillumies, niin sitten hän on joko nainen tai teinipoika.
Kylläpä vain. Mun mielestä aloitus on miehen tekemä. En ole vielä lukenu ketjua pidemmälle, että onko tosiaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyni henkilö ei käytä voimasanoja kuten helvetin. Olet "nettityyni".
Mä käytän.. :)
Miksi mä kiihtyisin anonyymistä trollipeikosta? :'D
Kuinkas miehen itsetunnon laita on kun nykynainen kieltätyy seksistä jos hän kokee että hänessä ei ole muuta tavoiteltavaa kuin pillu?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas miehen itsetunnon laita on kun nykynainen kieltätyy seksistä jos hän kokee että hänessä ei ole muuta tavoiteltavaa kuin pillu?
Mikä sååtana teitä vaivaa kun jankkaatte ettekä ymmärrä? Ei kyse ole VAIN PILLU. Mutta pillu on tärkeintä seksissä, ei nainen ja hänen henkinen ihana luonne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sååtana teitä vaivaa kun jankkaatte ettekä ymmärrä? Ei kyse ole VAIN PILLU. Mutta pillu on tärkeintä seksissä, ei nainen ja hänen henkinen ihana luonne!
Mina ei ymmarra. Aloituksessa otsikkoa myöden puhutaan naisesta reikänä, ei siitä kiihkosta, mikä vallitsee vällyjen välissä - vissi ero.
Kannattaisi kirjoittaa Porvoossa asiat selkeämmin, jotta ymmärrettäisiin topikin aihe..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tässä kiihkoilee ja HUUTAA ja miksi? Jäikö saamatta kun nainen ymmärsi sinun vain haluavan pillua? Kamalasti ei ainakaan vakuuta että itsetuntosi olisi ihan kohdillaan.
Mulle on tyystin samantekevää mitä mies ajattelee sillä hetkellä, kun mua tyydyttää, niin ja itseään myös. Haittaako, jos ei haittaa?
Taitaa a.p:lla olla tuo rajatilapersoonallisuus.
Oon tuntenu pari miestä ketkä ei muusta osannut puhua kuin pillusta ja toinen jopa sanoi sen olevan maailman tärkein asia eli nosti pillun jallustalle ja piti itseään alpha miehenä, totuus on juuri päinvastainen. Todellisella alphalla on on oma tie ja hän ei seuraa ketään, vähän niin kuin mgtow tyypit. Nämä molemmat miehet olivat kovia paiskimaan töitä, mutta päästä tyhjiä ja tyhmiä. Ei kriittistä ajattelua, ei taitoa filosofiaan.
Ryyppäys ja pillu vain mielessä eli harmaata massaa, heidän onnekseen naiset viehtyvät juuri tällaisista miehistä, mutta se ei ole minulta pois. Carry on.
Ap "mieskavereineen" suoraan mopoautojen kokoontumisajoista.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa a.p:lla olla tuo rajatilapersoonallisuus.
Kyllä ap:lla on tämän tekstin perusteella jotenkin jakautunut mieli.Toinen sivupersoona on sitä mieltä,että nainen on pelkkä reikä,ja on yhdentekevää keneen sitä itsensä tyhjentää.Toinen taas on sitä mieltä,että parisuhde on ihan jees,mutta seksin aikana nainen on pelkkä reikä.
Todella omituista muuten tuo lätinä,että "seksin huumassa on tärkeintä pillu eikä ihana luonne".Kuvitteleeko ap siis,että naiset ajattelevat jotain henkeviä tai ihastelavat kumppanin luonnetta,kun nussitaan?