Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille on kova paikka kun mies ei halua _juuri_ häntä

Vierailija
11.05.2016 |

Huvittavaa kun naisille on niin kova paikka kun miehet harrastavat seksiä naisen kanssa lähinnä _pillun_ takia. Harva mies haluaa naista ihmisenä kuten naiset toivovat. Mitä olen mieskavereiden kanssa jutellut niin moni sanoo, että joo on vaimo kaunis mutta pääasia on se pillu jota saa panna. Ja kun haluttaa niin kävisi muutkin kunhan vaan on pillu. Toki nämä miehet ovat uskollisia ja panevat sitten vaimojaan kun saavat tai vetävät räpylään.
Mutta ei miehen panetus ole sellaista että "voi kun haluan Sinua kulta". Se on enemmmän tarvetta nussuttaa kosteaa pillua, oma vaimo nyt vaan sattuu olemaan se "uhri".

Tämä kai syö naisen itsetuntoa? Kovaa, mutata kannattaa uskoa totena.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että AP:lla on kokemusta vain todella huonoista parisuhteista ja älykkyydeltään hyvin vaatimattomista kavereista. Sääliksi käy...

Vierailija
22/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo vaimolleen olevansa tämän kanssa vain p*llun vuoksi, niin miksi se miehelle on niin kova paikka, jos vaimo sanoo olevansa miehen kanssa vain rahan vuoksi. Vai tarkoittaako aloittaja, että naisen pitää antaa miehelle myös kaikki kotityöt tehtynä ja puolet yhteisistä kuluista? Ja maksaa ne kuuluisat ensitreffit? Mitä se nainen tuollaisesta suhteesta saa, edes henkiseltä puolelta?

Voi rähmä. Et ymmärrä mitä eroa on pillulla ja rahalla?

No, jätä tuosta raha pois ja mieti sitten, mitä nainen saa tuollaisesta suhteesta.

Jos miehen mielestä minussa on tärkeintä yksi ruumiinosa ja on ihan yhdentekevää, millainen minä muuten olen, saa mies etsiä uuden. Onneksi minun mies ei ole niin yksinkertainen.

Voisitteko ymmärtää mitä kirjoitan? Riittääkö kapasiteetti?

Ei nainen ole miehelle vain pillu mutta himon hetkellä ei mies ajattele rakastelevansa naista vaan mielessä on kullin tunkeminen emättimeen. Keskiössä on emätin, ei mikään ihana vaimo. Jos pettäminen olisi ok, niin moni mies panisi toista pillua jos vaimo ei sillä hetkellä anna.

ap ajattelee että himon hetkellä nainen ajattelee heidän kauniita sielujaan jotka soivat universumin tahdissa? Eikä vaan että anna sitä nyt?

Yläpeukuttajat siis tahtovat sanoa, että naiselle ok pitää kullia keskipisteenä kiiman hetkellä, mutta miehelle ei pillua vastaavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo vaimolleen olevansa tämän kanssa vain p*llun vuoksi, niin miksi se miehelle on niin kova paikka, jos vaimo sanoo olevansa miehen kanssa vain rahan vuoksi.

Asiaa. Tämän voisi lompakkoloismies eli ap selittää.

Naisen on näköjään vaikea ymmärtää mitä eroa on olla suhteessa kumppanuuden ja pillun takia kuin kumppanuuden ja rahan takia.

No mikä se ero on? En minä näe mitään eroa.

Vierailija
24/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo vaimolleen olevansa tämän kanssa vain p*llun vuoksi, niin miksi se miehelle on niin kova paikka, jos vaimo sanoo olevansa miehen kanssa vain rahan vuoksi.

Naisen on näköjään vaikea ymmärtää mitä eroa on olla suhteessa kumppanuuden ja pillun takia kuin kumppanuuden ja rahan takia.

Ei yllätä et näe.

Vierailija
25/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä et näe.

Ei yllätä ettet pysty kertomaa koska eroa ei ole.

26/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, biologiaahan tuo vain on.

Tässähän se tuli tiivistettynä aika hyvin. Ihmissuhteet on yleensä perusluonteeltaan aika biologisia, eli perustuvat lajin selviytymiselle.

Ihmiset "rakastavat" lapsiaan, koska se on lajin selviytymisen kannalta ollut hyvä strategia. Samoin se, että miehet haluavat harrastaa seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa (jolloin pillu on se kiinnostava asia naisessa, ei niinkään muu) ja naisen taas kannattaa hankkia yksi varakas ja vaikutusvaltainen kumppani, joka on paras mahdollinen elättäjä hänelle ja lapsille.

Rakkaudessa ei ole mitään henkilökohtaista. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaakin olla se pillumies siitä kamalat treffikokemukset -ketjusta. Muistatteko, se joka pilasi muuten mukavat treffit puhumalla vain treffikumppanin pillusta! :D

En tunne yhtään aikuista miestä, joka kokisi tarvetta puhua pillusta. Muutaman naisen kylläkin ja kymmenittäin n. 15-vuotiaita yläkoululaisia. Jos Ap ei ole se treffien pillumies, niin sitten hän on joko nainen tai teinipoika.

Vierailija
28/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä taas. Minkähän ihmeen takia miehet sitten haluavat niin kovasti, että vaimokin saa orkun? Miksi miehet yleensä mielellään antavat naiselle suuseksi-orkun? Mun mielestä seksi on usein miehen tapa osoittaa rakkauttaan ja välittämistään. Sitäpaitsi naiset ja miehet pettävät yhtä paljon. Luuletko, että nainen ajattelee aina jotain romanttista ja rakkautta naidessaan? Kuule ei, kyllä se vaan naisellekin on usein silkkaa panemista, kalu sisälle ja siitä ihanaan orkkuun, ei siinä kiihkoissaan ajattele, että ai ihanaa, oma rakas mieheni, voi kunka häntä rakastankaan! Toki joskus niinkin, kun on hunajaisella tuulella, mutta joskus se on ihan puhdasta panoa, munaa pimppiin ja helpostusta panetukseen.

Kyllä mä silti miestäni rakastan, vaikka en sitä useinkaan naimisen hetkellä ajattele. Ja uskon että näin on miehellänikin. Ikävää ap, jos sä oot niin kehittymätön, että et kykene rakastamaan. Vaikka tuo aloitushan oli silkkaa mielikuvitusta, et ole keskustellut asiasta kenenkään kanssa, eikä sulla myöskään ole vaimoa.

Vierailija
29/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetyttää ihmiset jotka kovaan ääneen kehuu olevansa urpoja ja liikkuvansa urpoissa piireissä.

Niinpä, ja sitten vielä ilmeisesti kuvittelevat, että kaikki muutkin ovat samanlaisia palikoita oikeasti, kunhan esittävät hienompaa. :D

Vierailija
30/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä et näe.

Voisiko liittyä siihen, että naisen on mahdollista hankkia itse rahaa ilman miestä mutta miehen paha hankkia emätinpanoa ilman naista?

Vierailija
31/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat olla noin katkera!?

Etsit nyt jonkun reiän, olethan sä todistetusti ennenkin saanut..

Siis kun sulle nainen on pelkkä reikä..

Vierailija
32/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetyttää ihmiset jotka kovaan ääneen kehuu olevansa urpoja ja liikkuvansa urpoissa piireissä.

Niinpä, ja sitten vielä ilmeisesti kuvittelevat, että kaikki muutkin ovat samanlaisia palikoita oikeasti, kunhan esittävät hienompaa. :D

Amen!

Vierailija
33/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei kestä, että hänen "roska" voi olla toisen aarre?

Itse ei välitä, mutta toinenkaan ei saisi ottaa naista itselleen.

Vierailija
34/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä et näe.

Voisiko liittyä siihen, että naisen on mahdollista hankkia itse rahaa ilman miestä mutta miehen paha hankkia emätinpanoa ilman naista?

No eihän tällä ole itse asian kanssa mitään tekemistä 😃. Mitä väliä sillä on miksi nainen haluaa miehestä rahaa, kyse oli siitä miksi se on miehelle kova paikka kun ei kerran naistakaan kuulu haitata se että nainen on miehelle vain elin.

Vierailija
35/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä et näe.

No eihän tällä ole itse asian kanssa mitään tekemistä 😃. Mitä väliä sillä on miksi nainen haluaa miehestä rahaa, kyse oli siitä miksi se on miehelle kova paikka kun ei kerran naistakaan kuulu haitata se että nainen on miehelle vain elin.

Miehelle nainen elin seksin hetkellä, naiselle mies on lompakko aina. Tässä ei ole mielestäsi mitään eroa?

Vierailija
36/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä et näe.

Miehelle nainen elin seksin hetkellä, naiselle mies on lompakko aina. Tässä ei ole mielestäsi mitään eroa?

Miten niin lompakko aina? Ihan samalla periaatteella sinun henkilökohtainen fantasia lompakkoloinen ajattelee rahaa vain aktin hetkellä eli kun mies avaa lompakkonsa.

Vierailija
37/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei kukaan nainen huoli, koska sulla on niin helv.. heikko itsetunto. Se on se syy.

Vierailija
38/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei kukaan nainen huoli, koska sulla on niin helv.. heikko itsetunto. Se on se syy.

Kerro ihmeessä miten liittyy huonoon itsetuntoon se, että seksissä nainen = pillu? Pillun reikä on merkittävämpi kuin naisen minuus ja henkilön ihanuus. Mikä tässä on raskasta hyväksyä että raivostua pitää haukkumiseen asti?

Vierailija
39/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä painat naisia tai naista, kun sulla sellainen on, alaspäin lyttäämällä, mitätöimällä ja haukkumalla.

Sitten sä mietit miksi ne lähtee muiden miesten matkaan.

Vierailija
40/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, en ole tullut ajatelleeksi. Mutta sen olen pannut merkille, että naisettomille miehille on todella kova paikka, että kukaan nainen ei halua heitä. Ei heidän rahojaankaan. Ei edes heidän pippeliään. Ei mitään heistä. Se se vasta surkeaa onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi