Naisille on kova paikka kun mies ei halua _juuri_ häntä
Huvittavaa kun naisille on niin kova paikka kun miehet harrastavat seksiä naisen kanssa lähinnä _pillun_ takia. Harva mies haluaa naista ihmisenä kuten naiset toivovat. Mitä olen mieskavereiden kanssa jutellut niin moni sanoo, että joo on vaimo kaunis mutta pääasia on se pillu jota saa panna. Ja kun haluttaa niin kävisi muutkin kunhan vaan on pillu. Toki nämä miehet ovat uskollisia ja panevat sitten vaimojaan kun saavat tai vetävät räpylään.
Mutta ei miehen panetus ole sellaista että "voi kun haluan Sinua kulta". Se on enemmmän tarvetta nussuttaa kosteaa pillua, oma vaimo nyt vaan sattuu olemaan se "uhri".
Tämä kai syö naisen itsetuntoa? Kovaa, mutata kannattaa uskoa totena.
Kommentit (59)
Miks se ois kova paikka? Jos jonkun mies tai mun mies on noin yksinkertainen niin eikai se nyt millään muotoa ole multa pois. Enhän minä tolleen ajattele. Jokainen vastaa vaan itsestään tässä elämässä. Mulle riittää ettei ainakaan ole niin tumpio että sanois jotain noin typerää ääneen. Mistäs minä tiiän pitääkö mieheni mua vaan pilluna. Millään muotoa ei ainakaan ole tuonut sitä esiin, joten ei liikuta mun elämää.
En allekirjoita väitettäsi, vaikka mies olenkin. Kuulostat vaan vitun yksinkertaiselta kaljapierulta.
Aina ihmetyttää ihmiset jotka kovaan ääneen kehuu olevansa urpoja ja liikkuvansa urpoissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Miks se ois kova paikka? Jos jonkun mies tai mun mies on noin yksinkertainen niin eikai se nyt millään muotoa ole multa pois. Enhän minä tolleen ajattele. Jokainen vastaa vaan itsestään tässä elämässä. Mulle riittää ettei ainakaan ole niin tumpio että sanois jotain noin typerää ääneen. Mistäs minä tiiän pitääkö mieheni mua vaan pilluna. Millään muotoa ei ainakaan ole tuonut sitä esiin, joten ei liikuta mun elämää.
Ei mies sinua vain pilluna pidä, mutta ei mies halua sinua vaan pillua. On naisten romantiikan nälän ja huonon itsetunnon syytä ajatus että miehen seksihimoa tyydyttäisi tietyn naisen "minuus".
Jos mies sanoo vaimolleen olevansa tämän kanssa vain p*llun vuoksi, niin miksi se miehelle on niin kova paikka, jos vaimo sanoo olevansa miehen kanssa vain rahan vuoksi. Vai tarkoittaako aloittaja, että naisen pitää antaa miehelle myös kaikki kotityöt tehtynä ja puolet yhteisistä kuluista? Ja maksaa ne kuuluisat ensitreffit? Mitä se nainen tuollaisesta suhteesta saa, edes henkiseltä puolelta?
Aloittaja ei varmaan koskaan ole nusuttanut muuta kuin kuivaa tekopimperoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo vaimolleen olevansa tämän kanssa vain p*llun vuoksi, niin miksi se miehelle on niin kova paikka, jos vaimo sanoo olevansa miehen kanssa vain rahan vuoksi. Vai tarkoittaako aloittaja, että naisen pitää antaa miehelle myös kaikki kotityöt tehtynä ja puolet yhteisistä kuluista? Ja maksaa ne kuuluisat ensitreffit? Mitä se nainen tuollaisesta suhteesta saa, edes henkiseltä puolelta?
Voi rähmä. Et ymmärrä mitä eroa on pillulla ja rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei varmaan koskaan ole nusuttanut muuta kuin kuivaa tekopimperoa.
Minusta aloittajassa paistaa katkeruus miehiä kohtaan. Jostain syystä on "hyväksynyt" tuollaisen luulon miehistä.
Ei kaikki miehet oo niin perseestä kuin AV:n kiihkoilijat antaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jätä tuosta raha pois ja mieti sitten, mitä nainen saa tuollaisesta suhteesta.
Jos miehen mielestä minussa on tärkeintä yksi ruumiinosa ja on ihan yhdentekevää, millainen minä muuten olen, saa mies etsiä uuden. Onneksi minun mies ei ole niin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo vaimolleen olevansa tämän kanssa vain p*llun vuoksi, niin miksi se miehelle on niin kova paikka, jos vaimo sanoo olevansa miehen kanssa vain rahan vuoksi.
Asiaa. Tämän voisi lompakkoloismies eli ap selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jätä tuosta raha pois ja mieti sitten, mitä nainen saa tuollaisesta suhteesta.
Jos miehen mielestä minussa on tärkeintä yksi ruumiinosa ja on ihan yhdentekevää, millainen minä muuten olen, saa mies etsiä uuden. Onneksi minun mies ei ole niin yksinkertainen.
Voisitteko ymmärtää mitä kirjoitan? Riittääkö kapasiteetti?
Ei nainen ole miehelle vain pillu mutta himon hetkellä ei mies ajattele rakastelevansa naista vaan mielessä on kullin tunkeminen emättimeen. Keskiössä on emätin, ei mikään ihana vaimo. Jos pettäminen olisi ok, niin moni mies panisi toista pillua jos vaimo ei sillä hetkellä anna.
Ap taitaa olla vain katkeroitunut mies tai ehkäpä nainen ja haluaa vähän provoilla kun itsellä ei seuransaanti taida onnistua. Johtuisiko luonteesta, en tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo vaimolleen olevansa tämän kanssa vain p*llun vuoksi, niin miksi se miehelle on niin kova paikka, jos vaimo sanoo olevansa miehen kanssa vain rahan vuoksi.
Asiaa. Tämän voisi lompakkoloismies eli ap selittää.
Naisen on näköjään vaikea ymmärtää mitä eroa on olla suhteessa kumppanuuden ja pillun takia kuin kumppanuuden ja rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen ole miehelle vain pillu mutta himon hetkellä ei mies ajattele rakastelevansa naista vaan mielessä on kullin tunkeminen emättimeen. Keskiössä on emätin, ei mikään ihana vaimo. Jos pettäminen olisi ok, niin moni mies panisi toista pillua jos vaimo ei sillä hetkellä anna.
ap ajattelee että himon hetkellä nainen ajattelee heidän kauniita sielujaan jotka soivat universumin tahdissa? Eikä vaan että anna sitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilenpä, että tällaisen k*llintunkijan vaimo tosiasiassa antaa sitä pilakkaa ennemmin tai myöhemmin jollekin sellaiselle, joka ei ajattele häntä vain reikänä edes siinä aktin aikana. Tosimies osaa miellyttää naistaan myös sängyssä, eikä vain keskity siihen omaan saantiin.
Eikai kellekään tule yllätyksenä, että ihminen tosiaan on itsekäs. Niissä suhteissa ollaan puolin ja toisin, koska koetaan siitä saatavan asioita itselleen. Se on nyt aivan sama onko kyse pillusta, kullista vai isosta pankkitilistä.