Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En siedä lapsia, olenko poikkeava?

Raija
10.05.2016 |

Niissä ei ole mitään söpöä. Jos olette eri mieltä, puolustelkaa sitten. Selittäkää mikä tekee teidän pikku Maijoista ja Yrjänistä niin ihkusöpöjä. Miksi halusitte lapsen? Ettekö ikinä mieti että mitä ihmettä nyt tulikaan tehtyä? Kuinka moni on halunnut lapsen vain siksi että saisi siitä "oman kuvajaisensa"? Mikä saa teidät jaksamaan lasten kanssa?

"En pidä lasten äänistä. En siitä kimeästä puheesta, kirkuvasta naurusta.

En pidä lasten suorapuheisuudesta. En näe mitään huvittavaa lapsessa, joka kovaan ääneen kailottaa "Tolla sedällä on iso maha"

En pidä lasten kyvyttömyydestä ottaa toiset huomioon.

En pidä lasten itsekkyydestä enkä kärsimättömyydestä. Kaikki on saatava ja kaikki on saatava HETI. Jos ei saada, huudetaan lainkaan ajattelematta muita huutoa kuuntelemaan joutuvia.

En pidä jatkuvista kysymyksistä joiden vastauksia lapsi ei kuitenkaan ymmärrä.

En pidä lasten moraalittomuudesta, tavasta valehdella pelastaakseen oma nahkansa, saadakseen haluamansa asiat ja välttyäkseen epämiellyttäviltä asioilta.

En pidä lasten kyvyttömyydestä ymmärtää tekojensa ja sanojensa seurauksia.

En pidä lasten huumorista. Eläinten kiusaaminen tai se että toiseen sattuu ei ole hauskaa.

En pidä lasten itsekeskeisyydestä, myös minulla on oikeus elää tässä maailmassa ilman että lapset olettavat minun olevan olemassa vain heitä palvellakseni."

En pidä lasten aiheuttamasta melusaasteesta varsinkaan kerrostalossa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiste se oli ennenvanhaan jolloin vielä vanhempia ihmisiä kunnioitettiin. Nykyään syljetään vain päälle!

Vierailija
42/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ääni on maailman vastenmielisin ääni. Inhoan sitä nyt ja aina. Minulla itsellä ei ole mitään tunnesiteitä lapsiin. Ovat välttämätön paha tässä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri parhaimman postauksen, mitä oon Vauva-palstalla koskaan lukenu. Olet poikkeava! Miten kukaan voi ees sanoo, ettet olis poikkeava. Mut oot poikkeava hyvällä tavalla. Mun mielestä lapset on aina olleet ja varmaan tulevat aina olemaan yliarvostettuja. Miksi arvostetaan niin paljon ihmistä, joka ei ole vielä tehnyt elämässään mitään? Miks sen sijaan vanhukset saavat niin vähän arvostusta, monet ovat kuitenkin tehneet elämässään paljon hyvää. Epäoikeudenmukaista, sanon minä.

Mut kiitos oikeesti upeasta alotuspostista. Rupes naurattamaan, kun jotkut veti herneet nenään xD Ihan asiallisesti kerrottu ja sun mielipitees ei oo keneltäkään pois.  

Vierailija
44/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omastani, en muiden.

Mutta siedän muitakin, koska heiltä en voi välttyä.

En tiedä mistä johtuu, sukulaisten lapset on myös vastenmielisiä.

Mua ei kannata hoitajaksi pyytää, velvollisuuden tunteesta voin kyllä hoitaa hampaat irvessä.

Vierailija
45/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, enkä ole varma, haluanko omia, joten saan varmaan vastata ilman, että minua syytetään omasta agendasta? Kaikki lapset eivät todellakaan ole ap:n kuvailemia, käytöshäiriöiset, jatkuvasti valehtelevat lapset tulevat tavalla tai toisella vajaista ja huonoista oloista. Tuolloin lapset ovat vain vanhempiensa peilejö, joilloin lapsivihan sijaan viha pitäisi kohdistaa kyvyttömiin vanhempiin.

Lapsuuteen kyllä kuuluu keskeneräisyys ja terve narsismi. Juuri tuo huomionhakuisuus ja malttamattomuus, mutta ilman näitä piirteitä yksikään eläinlapsi ei selviäisi hengissä. Lapsi tarvitsee näitä kasvaakseen hyvätapaiseksi aikuiseksi, sillä lapset ovat tosiaan keskeneräisiä ja tarvitsevat rakkautta ja ohjausta. On siis minusta kieroutunutta vihata lapsia, koska lapset ovat ilman omaa syytään keskeneräisiä. Vähän sama kun vihaisi pyörätuolissa istuvaa, koska tämä ei pysty kävelemään, tai dementoitunutta vanhusta, kun tämä on sairas ilman omaa syytään. Lapset ovat syyttömiä keskeneräisyyteensä ja vanhempien tehtävä on opettaa lapsille malttia, käytöstapoja, tunteiden hallintaa, muiden huomioon ottamista jne.

Vaikka vihaan tätä lausahdusta itse, mutta pakko sanoa se nyt, sillä tähän tilanteeseen se mielestäni sopii täydellisesti: sinäkin olet ap ollut tavallasi ärsyttävä ja rasittava kersa. Ehkä eri asioissa, mitä naapurin janica, mutta olet ollut silti. Jokainen lapsi on. Ja silti sinusta kasvoi aikuinen. Outoa on se, että hyvästä lapsuudestasi (?) huolimatta sinusta kasvoi ihminen, joka tuntee empatiaa sauraita vanhuksia kohtaan, mutta ei kykene empatiaan lapsia kohtaan, vaikka tilanne on käytönnössä sama. Miksi siis sinua ap toisen avuttomuus ja kyvyttömyys ärsyttää ja toisten herättää sääliä ja halua auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi