Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En siedä lapsia, olenko poikkeava?

Raija
10.05.2016 |

Niissä ei ole mitään söpöä. Jos olette eri mieltä, puolustelkaa sitten. Selittäkää mikä tekee teidän pikku Maijoista ja Yrjänistä niin ihkusöpöjä. Miksi halusitte lapsen? Ettekö ikinä mieti että mitä ihmettä nyt tulikaan tehtyä? Kuinka moni on halunnut lapsen vain siksi että saisi siitä "oman kuvajaisensa"? Mikä saa teidät jaksamaan lasten kanssa?

"En pidä lasten äänistä. En siitä kimeästä puheesta, kirkuvasta naurusta.

En pidä lasten suorapuheisuudesta. En näe mitään huvittavaa lapsessa, joka kovaan ääneen kailottaa "Tolla sedällä on iso maha"

En pidä lasten kyvyttömyydestä ottaa toiset huomioon.

En pidä lasten itsekkyydestä enkä kärsimättömyydestä. Kaikki on saatava ja kaikki on saatava HETI. Jos ei saada, huudetaan lainkaan ajattelematta muita huutoa kuuntelemaan joutuvia.

En pidä jatkuvista kysymyksistä joiden vastauksia lapsi ei kuitenkaan ymmärrä.

En pidä lasten moraalittomuudesta, tavasta valehdella pelastaakseen oma nahkansa, saadakseen haluamansa asiat ja välttyäkseen epämiellyttäviltä asioilta.

En pidä lasten kyvyttömyydestä ymmärtää tekojensa ja sanojensa seurauksia.

En pidä lasten huumorista. Eläinten kiusaaminen tai se että toiseen sattuu ei ole hauskaa.

En pidä lasten itsekeskeisyydestä, myös minulla on oikeus elää tässä maailmassa ilman että lapset olettavat minun olevan olemassa vain heitä palvellakseni."

En pidä lasten aiheuttamasta melusaasteesta varsinkaan kerrostalossa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli huono.

Vierailija
2/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minäkään en voi sietää kakaroita 👎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin tylsää, mutta provoilun sijasta olisi kivaa keskustella jostain ihan oikeasta. 

Vierailija
4/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen siis normaaleista perheoloista. Lapsena olen saanut paljon huomiota ja hellyyttä. 

Vierailija
5/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilun? Mielestäni tekemäni keskustelu oli asiallisesti kirjoitettu perusteluineen enkä näe siinä mitään provosoitavaa materiaalia josta joku voisi pahoittaa mielensä? Vai onko aihe niin arka tabu, että siitä ei saa kirjoittaa??

Vierailija
6/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija kirjoitti:

Provoilun? Mielestäni tekemäni keskustelu oli asiallisesti kirjoitettu perusteluineen enkä näe siinä mitään provosoitavaa materiaalia josta joku voisi pahoittaa mielensä? Vai onko aihe niin arka tabu, että siitä ei saa kirjoittaa??

Joo joo, totta kai sä oot tosissasi ja ihan asiallisesti kirjoitetut perustelutkin, Raija. Hienosti olet ihan tosissasi.

Vierailija
7/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Et todellakaan ole poikkeus tässä itsekkäiden ja kylmien ihmisten maailmassa.

Vierailija
8/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ihmisiä, siis ihan oikeasti tän provoilijan lisäksi, jotka kohtelee muita ihmisiä kuin esineitä. Ei ymmäretä mitä tarkoittaa ihmisarvo. Kuvitellaan, että se oma arvo ihmisenä pitää lunastaa olemalla söpö ja kaikille mieliksi.  Ei oikeasti tajuta ihmisen ja tavaran eroa.  Luulen että nettiaika vielä korostaa tätä koska se mahdollistaa kotiin eristäytymisen. Ihmisen ei tarvitse kasvaa yhdessä muiden kanssa vaan voi elää omassa kuplassaan ja rauhassa inhota kaikkia muita paitsi heitä joista hänelle on hyötyä.

Että et ap ole ainoa, on paljon ihmisiä joilla on kehittymätön empatiakyky ja pinnallinen tunne-elämä.

Vierailija
9/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani jos kirjoitukseni toi sinulle pahan mielen. Lähinnä kirjoituksillani mitä haen on saada ihmisten näkemyksiä aiheesta perusteluineen. 

Vierailija
10/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija kirjoitti:

Olen pahoillani jos kirjoitukseni toi sinulle pahan mielen. Lähinnä kirjoituksillani mitä haen on saada ihmisten näkemyksiä aiheesta perusteluineen. 

Ei, Raija, et saanut minussa aikaan pahaa mieltä, paitsi ehkä siitä, että nämä tämmöiset provot on jo niin nähty (siis "vihaan-lapsia-mutta-olen-itse-kuin-lapsi"). Olisi kivaa joskus nähdä jotain uutta, jotain hauskaa.

Vierailija
11/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi empatia kyvyttömyys ja pinnallinen tunne-elämä viittaa psyykkiseen sairauteen jollaista en itsestäni löydä.

Vapaa-ajalla käyn mm. auttamassa vanhuksia, pitämässä heille seuraa sekä osallistun aktiivisesti luonnonsuojeluun. Mielestäni edellämainitut teot ovat ns. epäitsekkäitä joita eivät narsistit/psykopaatit harrasta. 

Itselläsi taitaa olla aika rajoittunut tunne-elämä kun ilman perusteluita sinulle ventovierasta ihmistä olet syyttämässä tunnekylmäksi ihmiseksi!

Vierailija
12/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija kirjoitti:

Tämä on ehkä asia jota sulle ei voi perustella, koska jos et ymmärrä, niin ei sua voi saada ymmärtämään. Olet niin jumissa siinä että maailma pyörii oman napasi ympärillä, muiden pitäisi olla sinua varten että armollisesti vaivaudut näkemään heidätkin ihan yhtä arvokkaina ihmisiä kuin sinä, että vähän hankala tuollaista ihmistä on herätellä siihen maailmaan missä useimmat muut elävät, eri-ikäisten ihmisten kanssa. Eivät lapset ole tässä maailmassa sinua varten, vaan kasvamassa omaksi itsekseen.

Vierailija
13/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun minut on leimattu/tuomittu psyykkistä sairausta sairastavaksi kylmäksi ihmiseksi sekä provoksi toivon, että saan jatkossa asiallisia viestejä asiallisilta kypsiltä aikuisilta!

Vierailija
14/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tää juttu jo niin nähty. Tullaan perhepalstalle provosoimaan.

Vierailija
15/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt viestiäsi mitä ajat tuolla takaa. Ihmiset saavat olla sellaisia kun ovat, enkä ketään ole tuomitsemassa, oli kysessä sitten lapsi tai aikuinen. Pointtina oli, että lapsia en voi sietää. Kai minulla siihen on oikeus? 

Eihän se tarkoita, että jos en pidä lapsista niin olen automaattisesti huono ihminen, kuten viestissäsi kuvailet?

Vierailija
16/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole poikkeus. Minäkin inhoan lapsia.

Vierailija
17/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla, että en ole yksin. :)

Vierailija
18/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä! En ole koskaan pitänyt. Paitsi nyt omistani!

T. 4:n äiti

Vierailija
19/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyin tätä perhepalstaa sen vuoksi, koska tiedän täällä enemistöllä olevan lapsia. Haluaisin vain vastauksia kysymyksiini. 

Vierailija
20/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi siedät vain omia lapsiasi? Onko siihen jokin erityinen syy, kuten tunneside tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme