Soteli-esivalintakokeen oikeat vastaukset
Onko muita vastauksia odottelevia?
Soteli.metropolia.fi -sivulla ssanotaan "Kysymysten oikeat vastaukset julkaistaan tällä sivustolla 10.5. mennessä.", minä täällä olen jo tunnin ajan käynyt katsomassa joko näkyisi.
Toivottavasti tulisi pian!
Kommentit (287)
No jo on kumma kun ei ala kuulumaan :O
Ei varmana tuu tänään...
NYT OVAT TULLEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei mulla ainakaan näy tuolla kysymykset ja vastaukset osiossa mitään uutta.
Siinä valikossa on uusi linkki "Kokeen oikeat vastaukset".
Ei mullakaan!! Linkittäkää tähän joku?
Hehheh ei se mennytkään ihan niin hyvin kun ajattelin
Mitä helkkaria tuo kysymys 13 missä kaikki vastaukset hyväksyttiin? MIKÄ LOGIIKKA? Kysynpä vaan...
Miten vaikuttaa menneen?
Itse laskin nopeasti pisteet mitä luulen että olisin noin saanut, en muistanut enää ihan varmasti vastauksiani kaikissa kohdissa, mutta laskin että olisin vastannut väärin jos en muistanut ja näin ollen sain tulokseksi että olisin saanut 69,4/80 pisteestä.
Miten muilla??
Nuo matikathan on hyviä, mutta oikeat vastaukset vähän hankaloittavat niiden omaa ratkaisua...
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria tuo kysymys 13 missä kaikki vastaukset hyväksyttiin? MIKÄ LOGIIKKA? Kysynpä vaan...
Näyttää olevan, että ykkös, kolmos ja nelos vastaus eivät ainakaan ole toisiaan pois sulkevia ja kaikki käytännössä tuon ykkösen osasisältöjä. Jos ensimmäinen on oikein, kolmonen ja nelonenkin on. Koska tuo on aineistopohjainen, en osaa sanoa juuta enkä jaata mikä on oikeasti oikein.
"sosiaali- ja terveyspalveluita tarjoavalla julkisella, yksityisellä ja kolmannella sektorilla on kehittynyt yhtenäinen lähestymistapa asiakkuuteen."
"sosiaali- ja terveyspalveluita tarjoavalla julkisella ja kolmannella sektorilla on muodostunut yhtenäinen lähestymistapa asiakkuuteen."
"sosiaali- ja terveyspalveluita tarjoavalla yksityisellä ja kolmannella sektorilla on muodostunut yhtenäinen lähestymistapa asiakkuuteen. "
Mä sain 66/80, riiittääköhän jatkoon :/
Milloin saa tietää oman kokeen tulokset ja mitä kautta?
Lähemmäs 70-75 :) Oikein tyytyväinen vaikkakin luin vain 2 artikkelia kerran läpi. Matkaoppaan kysymykset olivat järjellä vastattuja ja työnkautta tuttuja asioita osakseen. Uskon että pisteet ovat korkealla monellakin...se tekeekin pääsykokeisiin pääsyn tiukaksi:/
Aivan täysin samaa mieltä!
Itse kyllä aion kysellä jos ei todella tämän päivän aikana tule.