Soteli-esivalintakokeen oikeat vastaukset
Onko muita vastauksia odottelevia?
Soteli.metropolia.fi -sivulla ssanotaan "Kysymysten oikeat vastaukset julkaistaan tällä sivustolla 10.5. mennessä.", minä täällä olen jo tunnin ajan käynyt katsomassa joko näkyisi.
Toivottavasti tulisi pian!
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsut Metropoliaan terveydenhoitajaksi ja röntgenhoitajaksi. Kokeet samana päivänä samaan aikaan eri paikoissa!?? Miten voi olla näin? :( Todella inhottavaa että täytyy sitten valita kumpaan haluaa enemmän..
Ikävä homma, mutta kyllähän ne valintakoepäivät on olleet jo hakuvaiheessa tiedossa Opintopolussa ja Metropolian sivulla, joten kai tiesit että noin voi käydä?
Sivuilla luki vain että kokeet on 1.-3.6
Laita viestiä hakijapalveluihin niin toisen kokeen päivää voi ehkä saada muutettua.
77,5 pst. Sillä pääsi Hamk:n terveydenhoitajan pääsykokeeseen. Mii sou happy. :D
Sinä jolla oli samaan aikaan kahdet kokeet, saitko toisen päivää muutettua?
Miten on kaikilla menny kokeet??
Millainen se varsinainen valintakoe edes on? Itse pääsin Hyvinkään Laurean sosionomikoulutuksen valintakokeisiin, mutta mistään en ole löytänyt tietoa siitä millainen se valintakoe sitten on? :D
Mä olin Turun amkin sosionomikokeessa ja siellä oli monivalinta materiaalista. Sen jälkeen haastattelu.
Sivuilla luki vain että kokeet on 1.-3.6