Mikä on tätimäistä?
Usein mainitaan, että jokin vaate, tyyli, teko tms. on tätimäinen. Mutta mikä niistä tekee tätimäisiä? Listataan tähän tätimäisiä asioita perusteluineen.
Kommentit (122)
Katso Vuosia nuoremmaksi ja Teri Niitin valintoja! Erittäin tätimäisiä, suorastaan mummomaisia.
Skumppakuvien lataaminen Facebookiin
Marimekon paidat. Voi toki johtua siitä että oma äitini on käyttänyt niitä niin kauan kun muistan. Ihmettelen vaan kun jotkut nuoretkin näitä raitapaitoja käyttää. Tätimäistä on... Malli ja kaikki, en osaa paremmin perustella mutta itse en sellaista päälleni laittaisi. Tai ehkä sitten kun olen 40v ja mulla on lyhyt tukka, permanentti ja ylipaino.
Matalat (usein puhkikulutetut) avokkaat tai loaferit
Vierailija kirjoitti:
Marimekon paidat.
Puhumattakaan Marimekon kotitakista. Se tosin on sillä lailla positiivisesti tätimäinen, että se sopii herttaisille täti-ihmisille erittäin hyvin.
Tätimäinen on Sitä Mitä Minä En Pue.
Omenalihavuus tekee tätimäisen näköiseksi
Vierailija kirjoitti:
Marimekon paidat. Voi toki johtua siitä että oma äitini on käyttänyt niitä niin kauan kun muistan. Ihmettelen vaan kun jotkut nuoretkin näitä raitapaitoja käyttää. Tätimäistä on... Malli ja kaikki, en osaa paremmin perustella mutta itse en sellaista päälleni laittaisi. Tai ehkä sitten kun olen 40v ja mulla on lyhyt tukka, permanentti ja ylipaino.
Paitsi, jos on samannäköinen kuin hän <3
Lyhyet kerrostetut hiukset, joihin on haettu kuohkeutta liiallisella lakan käytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, jos on samannäköinen kuin hän <3
Oho... Tuon "tädin" kanssa tekisin varsin mielelläni tuttavuutta.
T. Wannabe-setä
Käytökseltään niuho, nipo ja ei ymmärrä nuoren ihmisen viettiä millään tapaa.
Lyhyet hiukset, jakku ja hame ja kaulassa silkkihuivi. Laatikkomallinen nahkainen käsilaukku ja avokkaat.
Sammakkokengät: https://www.zalando.fi/el-naturalista/?gclid=CjwKEAjw6sC5BRCogcaY_dKZ2n…;
Kananpersehiukset.
Marimekon taskumekko.
Paksusankaiset tätilasit.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset, jakku ja hame ja kaulassa silkkihuivi. Laatikkomallinen nahkainen käsilaukku ja avokkaat.
Onko seksikkyys tätimäistä?
Tytär sai hautausmaalla nauruhepulin, kun 80v mummolla oli samanlaiset tossut ja neule, kun mulla. Liekö mummo sit nuorekas, vai minä täys tantta:)
Vanhoille ihmisille ominainen höppänyys, hitaus ja hajamielisyys. Se, ettei seuraa aikaansa ja vastustaa kaikkea uutta.
Iso villapaita roikkuvan mekon päällä. Ei kai tarvitse perustella.