Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Vauvani ja minä olimme menehtyä yllättäen käynnistyneessä perätilasynnytyksessä, joka vaihtui parissa minuutissa narkoosiin ja hätäsektioon.
Vierailija kirjoitti:
Joutunut yläasteella useaksi kuukaudeksi psykiatriselle osastolle masennuksen ja itsetuhoisuuden takia ja valmistunut silti ajallaan peruskoulusta 10:n keskiarvolla.
lol
Haastatellut kahden kesken maailman rikkainta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaatanut koulussa jauhelihakastike-astian lattialle, tuotantoeläin-dokumenttien katsomisen seurauksena.
En oo tehnyt tätä, mutta olisin halunnut peukuttaa ylös. Toisaalta eihän toi mitään auta, mutta ymmärrän tunteesi niin hyvin!
Ollut sahalla töissä 12 tuntia ilman mahdollisuutta käydä vessassa tai hyyskässä menkkojen ekana päivänä. Toisena päivänä pääsin 8 tunnin jälkeen käymään vessassa, aaah.
No metsässä olis voinut käydä kyykkypissalla mutta selvisin ilman sitä molemmat päivät välttelemällä juomista päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutunut yläasteella useaksi kuukaudeksi psykiatriselle osastolle masennuksen ja itsetuhoisuuden takia ja valmistunut silti ajallaan peruskoulusta 10:n keskiarvolla.
lol
?
En tiedä isäni nimeä tai mitään muutakaan
Jokaisessa parisuhteessani kommunikointi on hoitunut eri kielellä, pidempiä suhteita yhteensä neljä. Yksi suhde oli suomeksi, yksi ruotsiksi, yksi englanniksi ja nykyinen espanjaksi. Olen siis asunut eri maissa.
Ollut avustajana omalla kesämökillä tv-draaman kuvauksissa.
Oksentanut ja pissannut housuun yhtä aikaa. Kotipihassa talvipakkasella. (Tapahtui raskausaikana)
No ekana tuli mieleen nämä.
- Ollut hiekkamyrskyssä ja lapioinut sen jälkeen hiekkaa auton päältä ja kotiovelta kuin lunta.
- Nukkunut autiomaassa telttavuoteella kristallinkirkkaan taivaan alla nukahdettuani viimein katseltuani linnunrataa pari tuntia.
Olen kätellyt Viktor Tshernomyrdiniä.
Kokenut sellaista ahdistusta että olisit oikeasti halunnut kuolla sillä sekunnilla.
Pitänyt 490g painavaa kuolleena syntynyttä tyttö vauvaa sylissäni
Se oli hetki jota en unohda ikinä
Matkustanut 20h vessattomassa linja-autossa. ( neljän tunnin välein oli tosin pissapysähdys)