Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Synnyttänyt ilman lievitystä kipuun siksi, että epiduraali vaan ei toiminut lainkaan vaikka sitä pumpattiin useampia lisäannoksia.
Kokenut rajun spontaanin kundaliinienergian heräämisen.
Minulla on ollut kihomatoja, täitä ja norovirus samaan aikaan. (Minulla on 3 lasta)
Sektiohaava (pysty) ratkesi auki yhtäkkiä. Aika veristä oli.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tähän ketjuun jo kolme asiaa, jotka ovat kaikki 100% totta.
Paitsi että näköjään yksi niistä (milanolainen bj) on poistettu! :D Mitä ihmettä?! :D Liian rajua kamaa av:lle ilmeisesti.
Olen ollut reittilennolla ainoa matkustaja.
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut kahden kesken maailman rikkainta miestä.
Rita Tainola??
Kastanut talviturkin tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä miehen kanssa jonkun randomin mökin pihalla, ihan siis keskellä pihaa, maassa... Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan vaikka niin voisi luulla
Minä olen ollut mökillä Random-nimisellä saarella. En kyllä sektaillut pihalla, koska siellä oli hyttysiä, paljon. Se löytyy Newfoundlandista Kanadasta:-)
Olisin halunnut peukuttaa tätä koska oli niin hyvä juttu :D
Astunut lehmänläjään, kaatunut ja istunut sen seurauksena siihen samaan läjään.
Minulta on haluttu ostaa huumeita, useamman kerran, eri paikkakunnilla. En ole koskaan käyttänyt huumeita.
Vierailija kirjoitti:
6 keskenmenoa yhteen putkeen.
Pahoitteluni :( Minulla ei noin paha, mutta 2 keskenmenoa samana vuonna. Onneksi nyt luomuna rv 32.
Sukeltanut haiden kanssa ilman häkkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tähän ketjuun jo kolme asiaa, jotka ovat kaikki 100% totta.
Paitsi että näköjään yksi niistä (milanolainen bj) on poistettu! :D Mitä ihmettä?! :D Liian rajua kamaa av:lle ilmeisesti.
Ei ole poistettu, ja nää mukarajut seksikokemukset ei kiinnosta ketään. Laittakaa nyt jotain oikeasti villiä!
jahdannut ratsain villlihevosia Australian lumivuorilla paikallisten hevoskasvattajien kanssa viikon ajan. Yövyimme leiriolosuhteissa hevosinemme, ei ollut turistireissu.
Olen maksanut maailman kuululle jenkkibändille lentoliput suomeen, kun olin järjestämässä keikkaa. Itse en kuitenkaan ikinä ole lentänyt Olen maksanut maailman kuululle jenkkibändille lentoliput suomeen, kun olin järjestämässä keikkaa. Itse en kuitenkaan ikinä ole lentänyt lentokoneella vaikka haluaisin, ei ole ollut varaa matkustaa. lentokoneella vaikka haluaisin, ei ole ollut varaa matkustaa.
Nähnyt vatsalaukkuni, peräsuoleni ja kohtuni sisältäpäin.
Ollut elokuvissa ihan tavallisessa julkisessa näytöksessä isossa salissa katsomassa menestyselokuvaa ihan itsekseni, niin ettei salissa ollut lisäkseni ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Voittanut lotossa päävoiton.
En tiedä miksi , mutta mun mielestä on jotenkin lohdullista tietää, että ainakin jollakin on käynyt tuuri, itse ollut aina ns. pienipalkkaisissa töissä, joten voi siis jatkaa unelmointia, kun tietää että VOI saada lottovoiton :D
P.S onnea lottovoittajalle !!!
En voinut itse yläpeukuttaa, mutta tiedän jo edesmenneen sukulaisnaisen, jonka esikoisella ja kuopuksella on ikäeroa juuri tuo 28 vuotta. Toisella sukulaisella ikäeroksi tuli 26 vuotta.