Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtenyt toiselle puolelle maailmaa tapaamaan nettituttua niin, että olen ollut täysin riippuvainen hänestä. Eli ei ollut juuri yhtään omaa rahaa mukana ja majoitus hänen kotonaan. Jos olisi ollut joku pervo hullu niin minut olisi voitu raiskata ja lukita johonkin kellariin.
Olen tehnyt saman! Kesällä tapahtuneesta tulee kuluneeksi 20 vuotta. Olin silloin 19v ja tosi hyväuskoinen, tapasin netissä tämän ihanan miehen... Ei se tyyppi hullu ollut, mutta ei meidän juttu jatkunut sen lomaromanssin jälkeen. Vietimme yhdessä kuukauden. Alun perin lensin miestä tapaamaan Yhdysvaltoihin, mutta koska mies oli mennyt muualle töihin kesäksi, jatkoin USA:sta kuukauden jälkeen (kyläilin ystävillä) matkaa erääseen Aasian maahan, missä lopulta tapasimme. Kyllä oli varsinainen seikkailu, eikä ainoa laatuaan.
Käynyt terapiassa alle kouluikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännyt nukutuksesta kesken leikkauksen.
Pilaan nyt ketjun. Mutta miten tuommoinen on mahdollista?
Ei mitenkään.
On toki mahdollista. Miehelleni on käynyt noin, samoin hänen äidilleen. Toinen mahdollinen tapa, jolla nukutus voi mennä pieleen, on sitten se, että ei herää ollenkaan. Mieluummin sitten ehkä kuitenkin poikkeavuus nukutusaineille näin päin, että herää kesken kaiken.
Kysyin koska itse olin avosydän leikkauksessa aiemmin. Muistan miten itse kävelin sairaalavuoteelta leikkauspöydälle ja leikkaussali oli KYLMÄ! Leikkauspöytä oli kapea ja lämmin... Sitten siinä kyselin kuka on mikäkin ja sain vastauksen että leikkausväline hoitajia oli kaksi, sitten 1 anestesiahoitaja ja toinen nukkumatti eli anestesialääkäri oli siinä... Sitten sain kanyylin kautta jotakin valkoista ainetta... Siihen loppu minun tajunta.
Herään sitten teholta iltapäivällä... :D
Juossut aamulenkin Kiinan muurilla
Saanut niin kovan aivotärähdyksen, että lähti taju.
Ollut parisuhteessa täysin psykoottisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juossut aamulenkin Kiinan muurilla
En usko tämän olevan kovin harvinaista. :D Itse tehnyt saman ja varmasti "pari" kiinalaistakin.
Saanut aivotärähdyksen oman äidin tekemässä pahoinpitelyssä.
Harrastanut seksiä julkisella rannalla aurinkotuolissa ventovieraan kanssa.
Synnyttänyt ilman kipulääkettä koska en ehtinyt niitä saamaan.
Piirtänyt alastonmallia :)
Ihan muodollisissa olosuhteissa siis, muiden mukana.
Joutunut rynnäkkökivääreillä uhkailluksi Saudi-Arabiassa.
Sekstaillut Jarkko Aholan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä miehen kanssa jonkun randomin mökin pihalla, ihan siis keskellä pihaa, maassa... Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan vaikka niin voisi luulla
Minä olen ollut mökillä Random-nimisellä saarella. En kyllä sektaillut pihalla, koska siellä oli hyttysiä, paljon. Se löytyy Newfoundlandista Kanadasta:-)
Vierailija kirjoitti:
Päässyt suosikkibändin keikalla lavalle!
Mä oon Bruce Springsteenin! Kenen kanssa sä? 😊
Jutellut Justin Bieberin kanssa
Ottanut suihin transnaiselta toisen nuollessa peräaukkoani keskellä kirkasta päivää julkisella paikalla.