Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Olen ollut nukkumassa ja herännyt siihen, että murtovaras on makuuhuoneessani (ulkomailla asuessani).
Sappirakkoni on leikattu alle 20v.
Saanut keskenmenon äitienpäivänä.
Seisonut parin metrin päässä, kun Jane Goodall puhui "simpanssia".
Liukastunut keilaradalle palloa heittäessäni :)
Vierailija kirjoitti:
Herännyt nukutuksesta kesken leikkauksen.
Pilaan nyt ketjun. Mutta miten tuommoinen on mahdollista?
Ei mitenkään.
Voittanut Pikku Kakkosen piirustuskilpailun.
Minua ei ole koskaan kutsuttu häihin, en ole ollut muissa häissä kuin omissani.
Harrastanut seksiä staran kanssa. Enkä nyt tarkoita mitään Axl Smithin tasoista :D
Olen pyytänyt Monacon prinssi Albertilta nimikirjoitusta. Vasta myöhemmin minulle selvisi etteivät kuninkaalliset jaa nimikirjoituksia.
Laittanut hodariin ketsupin sijaan mansikkahilloa :D
Mennyt naimisiin inkerinsuomalaisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Päässyt turvatarkastuksen läpi lentokoneeseen Sveitsin armeijan linkkuveitsi taskussa
Ite päässy lentokoneeseen ihan tavallinen taittoteränen veitsi käsilaukussa. Kaikenlisäks samasta laukusta otettiin aurinkorasva pois ku oli liian iso puteli. Eli ihan nykyaikainen turvatarkastus enkä ollu erityismatkustaja.
Olen eksynyt metsään alle kouluikäisenä. Lopulta n 5-6 tunnin kuluttua löysin pikkutien ja sitä kautta löysin kotiin. Kukaan ei ollut huomannut katoamistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännyt nukutuksesta kesken leikkauksen.
Pilaan nyt ketjun. Mutta miten tuommoinen on mahdollista?
Ei mitenkään.
No äitinikin on. Anestesialääkärilläkin on luonnollisesti joku virka ja hän arvioi nukutuslääkkeen määrän esimerkiksi leikkauksen keston mukaan. Onhan näitä käynyt, ettei lääkitys ole ollut ihan kohdillaan. Karmein juttu, mistä oon lukenut, on ollut, kun joku on ollut hereillä koko leikkauksen, muttei ole voinut liikkua ja ilmaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastellut syrjäisen metsälammen rannalla kirkkaan tähtitaivaan alla.
Tämä viesti sai minut kateelliseksi.
Teeskennellyt kuollutta karhulle :D
Kirjoittanut pelkästään positiivisen kommentin bloggaajasta av:lle.
Noussut rinnettä Himalajalla