Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Olen juossut ihmistä karkuun henkeni edestä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorimmalla ja vanhimmalla lapsellani ikäeroa 28v
Onko niillä kaikilla sama äiti?
Olen tiennyt ennalta, milloin tapaisin tulevan mieheni ja millainen hän olisi. :)
Pissannut kadulle Lontoon keskustassa.
Olen juossut paviaania karkuun, Etelä- Afrikassa. Lapsi halusi ottaa kuvan ja antoi pizzapalasensa mun käteen ja paviaani näki sen.
Olen ollut pommisuojassa ilmahälytyksen ajan sotaa käyvässä maassa.
Salama iskenyt kotialoon kun olin kotona
Olemme parhaat ystävät äitini kanssa
Mä en pysty jostain syystä peukuttamaan, mutta olen juossut ryöstäjiä karkuun Amsterdamissa ja onnistunut siinä :-)
Olen nukkunut teltassa Meksikossa.
Olen ajanut laillisesti autoa 16-vuotiaana.
Suurperheen lapsi kirjoitti:
Syntynyt yhtenä kolmosista perheeseen, jossa oli ennestään (siis ennen meitä kolmosia) 21 lasta ja johon syntyi meidän jälkeeni vielä 5 lasta.
Uusperhe? Ulkomailla? Suomessa samalla perheellä maksimimäärä lapsia on ollut 23, niistäkin 2 kuoli pienenä.
Olen ollut alastonmallina piirrustuskurssilla.
Olen nukahtanut Hurriganesin konsertissa keskellä päivää, koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty jostain syystä peukuttamaan, mutta olen juossut ryöstäjiä karkuun Amsterdamissa ja onnistunut siinä :-)
Uskomatonta, avasin tämän ketjun juuri, ja pääsin heti yläpeukuttamaan. Mulla on tuo sama kokemus! Tosin oli vain yksi ryöstäjä, mutta kaipa se lasketaan silti.
Nähnyt kun bussissa tehdään huumekauppaa.