Onko kuvan nainen kaunis?
Sinun mielestäsi?
https://mosaic02.ztat.net/nvg/media/large/NN/12/1I/03/2C/11/NN121I032-C…
Kommentit (43)
Kaunis on mutta ei ihan omaa makuani, 9-!
On aika tavallinne ns. naapurintyttö: ei mitenkään häikäisevä kaunotar mutta sievä nuori nainen.
Kuva/kuvakulma ei kovin edustava, mutta totta helvetissä hän on keskivertoa paremman näköinen!
Kaunis tyttö, muutaman vuoden päästä todellinen kaunotar.
Viehättävä.Mut jos ei hymyilis niin vois olla valju.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää hiukan naispuoliselta bile-danilta.
Eli kai se sitten jonkin sortin hottis on.
;-D Olenko mä naispuoleinen Bile-Dan, kun ehkä jotain yhdennäköisyyttä tuon naisen kanssa on? Ihan tyylillisestikkin.
Kuka muuten on ap? Mies vai nainen? ;-)
Vierailija kirjoitti:
HAha, sama tuli mieleen! Jotain yhdennäköisyyttä näissä on... leveä naama, nenässä jotain samaa, matala ns. apinan otsa ja tietysti vaaleat hiukset
Ei vastaa omaa kauneusihannettani lainkaan. Pienet silmät lähellä toisiaan, iso nenä, todella leveä leuka. Keltaiset hiukset, näyttää kuin olisi vaalennusprosessi kesken. Ei nyt mikään sysirumakaan, muttei kyllä kaunotarkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;-D Olenko mä naispuoleinen Bile-Dan, kun ehkä jotain yhdennäköisyyttä tuon naisen kanssa on? Ihan tyylillisestikkin.
Kuka muuten on ap? Mies vai nainen? ;-)
Tai siis mulla on pienempi nenä ja kylmempi tukka.
HEL-NYC kirjoitti:
Ei ole minun makuuni.
Ei varmaan, koska sä olet sanonut olevasi tumma ja vähän pyöreä. ;-D
Vierailija kirjoitti:
Nouu, hevosturpa.
No toi ei nyt ole hevosnaamaa nähnytkään. Sarah Jessica Parker on hevosnaamojen hevosnaama. Minkä maalainen toi on?
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa omaa kauneusihannettani lainkaan. Pienet silmät lähellä toisiaan, iso nenä, todella leveä leuka. Keltaiset hiukset, näyttää kuin olisi vaalennusprosessi kesken. Ei nyt mikään sysirumakaan, muttei kyllä kaunotarkaan.
Jostain syystä ei vaan voi ottaa vakavissaan ihmistä, joka käyttää ilmaisua "sysiruma".
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan normaalilla etäisyydellä silmät. Klonkku-etäisyyskö pitäisi olla? Ja nenä ei ole isoa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Liian leveä leuka, en panis. 4/10
T: Lassukka
Ei tuo nainen panis varmaan mitään nörde lassukkaa. Joten turha huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ei vaan voi ottaa vakavissaan ihmistä, joka käyttää ilmaisua "sysiruma".
Hei näihin vastaavat eniten naiset, joten siitä johtuvat ilkeät puheet.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa ylänuoli. Siis nenä ei ole iso eivätkä silmät lähellä toisiaan.
David Coulthard -malliset kasvot eivät ole mua henkilökohtaisesti koskaan viehättäneet, mutta aivan varmasti ko. nainen saisi pääni, kadulla vastaan tullessa kääntymään.