Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär väittää, että mieheni olisi läpsäissyt häntä pepulle

Vierailija
08.05.2016 |

Tytär 16v. Tämän miehen kanssa ollaan seurusteltu useampi vuosi ja vaikka ei asutakaan yhdessä, on hän luonamme käytännössä joka viikonloppu ja arkisinkin käy monesti. Nyt tyttäreni väitti äsken kun mies lähti kotia päin, että hän olisi eilen läpsäissyt tytärtäni pepulle "leikkimielisesti". En oikein usko tuollaista käytöstä, mies on niin ihana ja hyväkäytöksinen. En voi kuitenkaan täysin sivuuttaakkaan tyttäreni väitöstä, mutta ensimmäiseksi mieleen tulee hänen huomionhakuisuus. Aion kyllä tuoda asian esille miehen kanssa seuraavan kerran kun tavataan.

Mielipiteitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli varmasti korkea kynnys kertoa. Ei kukaan tuollaista huvikseen väitä. Ehdottomasti uskot tyttöä!

Vierailija
22/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pervo äijä tärkeämpi kuin oma lapsi? Tyttöä ei ainakaan tarvitse pakottaa asumaan tämän miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla totta tai sitten ei. Minä pimahdin vanhempieni erosta siihen malliin, että mursin jopa oman varpaani väittäen että isäpuoli tallasi sen turvakengillä mäsäksi. Löin itseäni nenään niin että tuli verta, väitin isäpuolen lyöneen yms. Lopulta sitten erosivat...

Vierailija
24/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tytärtäsi. Äitini ei ikinä ottanut vakavasti, kun silloinen perhetuttu (nykyään äidin mies) ahdisteli pyytämällä suukkoja kännissä ym. ollessani teini. Kyllä tuollainen jättää arvet.

Vierailija
25/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä jumaloida lasta sen enempää kuin teiniä. Se on sairasta. Vaikka tv-sarjassa tai leffassa Atlantin takaa näit tätä käytöstä valkoisten kesken - ja haulikolla tyttönsä puhtautta vartioiva isä oli sinusta sekä hauska että oikeamielinen ajatus - ajattele siltikin itse, puntaroi kriittisesti nähtyä.

Vierailija
26/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla totta tai sitten ei. Minä pimahdin vanhempieni erosta siihen malliin, että mursin jopa oman varpaani väittäen että isäpuoli tallasi sen turvakengillä mäsäksi. Löin itseäni nenään niin että tuli verta, väitin isäpuolen lyöneen yms. Lopulta sitten erosivat...

Häh, luulin että olin ainoa joka teki näin. :D Revin pikkarini ja väitin isäpuolen repineen ne jalastani... Kiinni jäin.

Vierailija
27/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa, mies on ällö pervo tai tyttö on huomiohakuinen ja kohta syyttää miestä raiskauksesta kun pääsee tällä tavoin käyttämään valtaa ja arviointikyky ei vielä kuitenkaan riitä.

Paras olisi koota saman pöydän ääreen mies, tytär ja sinä itse. Sanot, että nyt selvitetään se asia, josta tyttö sinulle puhui ja pyydät tyttöä kertomaan mitä hänestä tapahtui ja miltä se hänestä tuntui. Jättäydy itse vähän sivurooliin ja anna heidän selvittää tilanne.

Tämän jälkeen kahden kesken juttelet miehen kanssa, että jos koskee yhtään tyttöä kertaakaan, on peli selvä.

Tytölle sanot, että hyvä että hän on sanonut mieltä painavan asian, mutta että toivottavasti tytär ymmärtää, että jos hän sanoo aiheetta, niin silloin hän puuttuu aikuisen ihmisen, äitinsä miessuhteisiin niitä manipuloiden ja tuloksena voi olla vaikkapa uusi miessuhde jossa mies todella vaikka läpsii pervosti tai pahempaakin. Kerro, että rakastat miestä, mutta tytär on tietenkin tärkeämpi, eikä mitään pervoa tarvitse tyttären sietää, mutta että valehtelua et myöskään siedä. Eli sanoa saa, mutta vain asiasta.

Vierailija
28/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä jotenkin omituisesta perheestä, kun meillä ollaan aina sekä vanhemmat että sisarukset läiskitty toisiamme leikkimielisesti takapuollelle. Esim. jos toinen hidastelee, niin sanottu "Hopi-hopi!" ja läiskästy pepulle. Ja sama homma ollut miehenkin perheessä, ja siis samaa ollaan mekin jatkettu...Huomautettakoon vielä, että itse en antaisi kenenkään ydinperheen ulkopuolelle kuuluvan (esim. appiukon) läiskiä ässiille, mutta siis omien sisarusten ja vanhempien kesken + oman miehen ja lapsen kanssa ok.

Vierailija
29/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä oli varmasti korkea kynnys kertoa. Ei kukaan tuollaista huvikseen väitä. Ehdottomasti uskot tyttöä!

En sano mitään ap:n tapauksesta, koska on mahdotonta annetuilla tiedoilla mitään varmaa sanoa, mutta tuhannet ja tuhannet teinitytöt ovat vastaavassa tilanteessa valehdelleet. Motiivina tytön valehtelulle voisi olla esim. vanhempien eron kostaminen tai vaikka kateus (mies vie liikaa äidin aikaa) tmv. Asiaan on suhtauduttava aikuisen tyyneydellä ja järjellä eikä olla suuna päänä miesvihoissaan miestä syyttämässä. Ajattele sinäkin järjellä, älä tunteilla.

Vierailija
30/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

askaslals kirjoitti:

Olenkohan minä jotenkin omituisesta perheestä, kun meillä ollaan aina sekä vanhemmat että sisarukset läiskitty toisiamme leikkimielisesti takapuollelle. Esim. jos toinen hidastelee, niin sanottu "Hopi-hopi!" ja läiskästy pepulle. Ja sama homma ollut miehenkin perheessä, ja siis samaa ollaan mekin jatkettu...Huomautettakoon vielä, että itse en antaisi kenenkään ydinperheen ulkopuolelle kuuluvan (esim. appiukon) läiskiä ässiille, mutta siis omien sisarusten ja vanhempien kesken + oman miehen ja lapsen kanssa ok.

Joo oot omituinen. Hyi helvata jos oma isä läpsis perseelle..

Vierailija
31/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, luulin että olin ainoa joka teki näin. :D Revin pikkarini ja väitin isäpuolen repineen ne jalastani... Kiinni jäin.

just joo, älä runkkari jaksa

Vierailija
32/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt saattaa oireilla noin. Seuraile tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi