Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär väittää, että mieheni olisi läpsäissyt häntä pepulle

Vierailija
08.05.2016 |

Tytär 16v. Tämän miehen kanssa ollaan seurusteltu useampi vuosi ja vaikka ei asutakaan yhdessä, on hän luonamme käytännössä joka viikonloppu ja arkisinkin käy monesti. Nyt tyttäreni väitti äsken kun mies lähti kotia päin, että hän olisi eilen läpsäissyt tytärtäni pepulle "leikkimielisesti". En oikein usko tuollaista käytöstä, mies on niin ihana ja hyväkäytöksinen. En voi kuitenkaan täysin sivuuttaakkaan tyttäreni väitöstä, mutta ensimmäiseksi mieleen tulee hänen huomionhakuisuus. Aion kyllä tuoda asian esille miehen kanssa seuraavan kerran kun tavataan.

Mielipiteitä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä siit on tullu vähä sellane faijafiilis ja läpällä lyönkki? Tai sitte pitäny osuu selkää mutta menny huti

Vierailija
2/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää palsta tuo esille omia traumoja.

Äitini kaveri (miespuoleinen) läpsäisi minua perseelle kun olin 15v. Ahdistuin kovasti ja lopulta uskalsin kertoa äidille. Sain huudot ja haukut kuinka yritän mustamaalata hänen kaveriaan ja kuinka olen oksettava valehteleva kakara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaa lapsianne. hirveetä, kohta tekee muutakin.

Vierailija
4/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa.

Vierailija
5/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä.

Tytölle varmaan ollut aika korkea kynnys kertoa sinulle asiasta.

Todennäköisimpänä pidän sitä, ettei tyttäresi valehtele.  Tietysti on mahdollista, että valehtelee koska haluaa jostain syystä pilata suhteenne.

Silti oletan, ettei tuollaisesta asiasta valehtelu ehkä tulisi ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
6/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mies vilautteli mulkkuaan mulle ja siskolleni kun olin lapsi. Viime jouluna kouri mua haaroista. Äiti ei usko kun mies on niin ihana, juduin laittamaan välit poikki molempiin kun väittivät mua valehtelijaksi.

Mieti nyt oikeesti kumpaa haluat uskoa.

Vierailija
7/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää uskoa sun tytärtä tollaisessa asiassa aattele minkälaiset traumat siitä voi syntyä, jos oma äitikään ei usko (jos siis on totta)

Toki, jos sul on syytä epäillä, että olis vale? Vihaako tyttäresi esim. tätä miestä?

Vierailija
8/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoitit provon, niin pidän tekoasi järkyttävänä.

Jos kirjoitus oli totta, niin olisin erittäin huolissani miehen asiattomasta käytöksestä.

Vierailija
9/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskokaa lapsianne. hirveetä, kohta tekee muutakin.

Näin juuri, koska teini-ikäiset tyttäret eivät koskaan valehtele tai muuntele totuutta.

Vierailija
10/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäpuoli flirttaili ja kyräili persettä yms. ja kerroin äiteelle. Tuloksena raivarit ja minä olin kuulemma syyllinen pukeutumisellani. Muutin siksi jo hyvin nuorena omaan asuntoon.

Vierailija
11/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tällaisessa tilanteessa kannattaa tosiaan kuunnella omaa lastaan.

Vierailija
12/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Tottakai se kyyläilee ja himoitsee 16v naista jos on terve mies. Harkinta vaan petti kun meni koskemaan. Siitä teinityttöjä kaitseville naisille miettimistä, kun otatte toiselle kierrokselle vielä siinä iässä olevia miehiä joilla alapää toimii. 

Vierailija
13/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tyttö oli 15 -16 vuotiaana hirveen mustasukkainen. Väitti jopa sellaistakin että mies oli runkannut sen huoneessa ja heittänyt spermat huoneen matolle.

Vierailija
14/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

Vierailija
15/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ikäloput perverssimiehet ja ulisijalassukat tulivat vastaamaan.

Mielestäni sinun pitää jutella tyttäresi kanssa. Uskoisin mieluummin omaa lastani, kuin "vierasta" miestä.

Vierailija
16/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi hetkeäkään miestä jos on epäilystäkään että tekee minun tyttärelle tuollaista.

Vierailija
17/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen kamalan tyhmä, kun en nyt oikein käsitä, oliko siinä jotakin ihan kamalan pahaa, että äidin miesystävä läpsäytti tyttöä takamukselle. Mikä se tilanne oli kaiken kaikkiaan? Oliko jompikumpi tai molemmat vaatteitta, jolloin teko olisi sopimaton, vain olivatko molemmat täysissä pukeissa? Kokiko tyttö teon seksuaalisena häirintänä? Mitenkä äiti olisi reagoinut, jos mies olisi jossakin tilanteessa, esim. tytön syntymäpäivänä, olisi onnitellut tyttöä halaamalla? Olisiko se ollut myös samanlaista rietastelua kuin tuo läpsäys? Tai entä jos tyttö olisi ollut nuorempi ja mies olisi pyytänyt tytön syliinsä istumaan tai tyttö olisi mennyt itse syliin? Ettei vaan olisi tehty kärpäsestä härkästä ja tekijä ensi sijassa äiti? Vai ... oliko se tyttöriepu ihan paniikin vallassa, kun tuli kertomaan tapahtumasta? Äiti taitaa vaan pelätä, että mies rupeaa kiinnostumaan enemmän nuoresta tytöstä kuin vanhasta äidistä.

Vierailija
18/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa tapahtuu jatkuvasti. Miksi pöyristytte? Eivät teinitytöt mitään pyhimyksiä ole.

Vierailija
19/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni joskus läpsäisee minua, veljeäni tai siskoani leikkimielisesti pepulle ja se varmaan on jokin jäänne urheiluajoista, kun joukkueurheilijat tekevät noin tosilleen. 

Vierailija
20/32 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa jotenkin mennä lasten ja teinien suojelu liian pitkälle: monin paikoin suomalaiset puhuvat näistä kahdesta ryhmästä kuin valkoiset Yhdysvalloissa ja Hollywood-viihteessä neitseellisen puhtaina, hyvinä ja koskemattomina kansankerroksina. Kehottaisin viisauden nimissä ottamaan mallia muualta kuin siitä suoranaisesta hysteriasta, mikä USA:ssa vallitsee koskien lapsia ja teinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän