Minulla on todella suuret rinnat kuinka pukeudun kesällä?
Etten näyttäis lutkalta. Olen hoikka, mutta rinnat ovat ihan tosi suuret ja onneksi kiinteät joten eivät ole rumat. Miehet tuijottavat rintojani usein. Tahdon pukeutua kevyesti. Kuinka nännit saisi piiloon nöpöttämästä? Kaikki avonaiset paidat ovat päälläni riettaita koska rinnat tahtovat tulla esiin. Millaiset bikinit olisivat hyvät valtaville rinnoille?
Tissini ovat noin tätä kokoa: http://cdn.bignicetits.com/thumbs/wet-11377.jpg (kuvassa paita päällä ei ole alaston) tai ehkä suuremmatkin... Ja juuri tuollainen pitkä vako tulee kaikissa paidoissa. Lisäksi tomerat nännin jotka nöpöttävät aina esillä :(
Kommentit (42)
Oon ottanu suihin pari kertaa...Ja sit yhesti antanut vetää tissivakoon pippelillä siel kotibileissä parin pojan.ap
Pitää olla kaula-aukko.
Todella pieni kaula-aukko tai poolo on se huonoin, tekee sellaisen valtavan tissimuurin etumukseen ja suurentaa/kiinnittää huomion kokonaan. Sellainen rynnäsponttooni oikein.
Eli laita pyöreä, kulmikas tai venepääntie, kunhan on kaula-aukko.
Sinä lutka oot hiljaa ja panet mua, muusta suhun ei ole.
Kerroppa tyhmä horo niistä kotibileistä?
No eka yhet pojat yritti puristella niitä kun ensin olivat tulleet oikein kattomaan kun tanssin. Mulla oli päällä avonainen t-paita ihan tavallinen mutta ohut kangas. Ja sillon oli huonot rintsikat joista näkyi liikaa ja jotka puristi. Sit nää pojat tuijotti ja tulin huomiosta sekaisin ja nostin paitaa ja sit tanssin silleen paita ylhäällä ja näistä pojista yksi avas hakaset ja sit olin ihan paljaana ja tanssin vaan ku transsissa :DD Joku kävi puristaakin ja yksi imasi nänniä ja sit pussailin yhen pojan kaa ja se poika ja sen kaveri myöhemmin veti tissien väliin. Ällötti se sperma kyl myöhemmin ja aamulla kun en saanut kaikkee paperilla pois :DDD..ap
Älä ny herrjumala piilottele niitä isoja upeita meloneitasi ! Niitähä me miähet kytätään !
Terv. Suomen rekkalesbot ry
Mikset pukeutuisi kuin lutka, kun käyttäydytkin kuin sellainen?
mee pienennysleikkaukseen tai huoraamaan, sovit molempiin.
Meinasin jo et laitan kuvat mut täällä ilkeetä viestiä...Lähen vittuun ny.ap
Älä nyt AP. Laita kuva kauniista ryntäistäsi meidän mieliksi? ;)
Sun löllöttimet on varmasti todella sexyt! :)
Burka on tänä kesänä muotia! Laita sellainen! :)
Ai saatana tota tarinaa kotibileistä.. Oisinpa ollut tissinnussijan paikalla. Vedin komeet mällit stoorille. M28
Vierailija kirjoitti:
Oon runkannu tänään jo 5 krt..
Veditko säkin runkut tälle ap-lutkalle?
Kiva et samanlaisia tyttöjä on :)ap