Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö yrittäisit lasta minuna? Ikää 45v, takana 3 alkuraskauden keskenmenoa,

Vierailija
08.05.2016 |

1 tuulimuna, 1 keskeytys tutkimuksissa todetun kromosomihäiriön takia.
Itse olisin jo valmis paketoimaan niin sanotusti tän homman, mies ei. Nyt mietinkin, onko musta enää tähän, en haluaisi erota tämän asian takia - ero varmaan olisi edessä, niin tärkeä asia isyys on miehelle, nimenomaan biologinen sellainen. Kuitenkin sanoo koko ajan, että ei halua lapsensa äidiksi muita kuin minut. Pää hajoaa, tuntuu, että oon jos valmista kamaa johonkin terapiaan. :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä miehellesi vähän bilsankirjaa, jotta hän ymmärtää miksi 45-vuotiaista tulee erittäin harvoin ( terveen lapsen) äitejä.

Onhan iäkkäillä äideillä riskit toki suurentuneet nuorempiin verrattuna, mutta ei voi sanoa, että 45-vuotiaat tulisivat erittäin harvoin saamaan tervettä lasta. Esim. Down riski on 3 %, se tarkoittaa, että 97 % tuon ikäisistä äideistä ei saa Down-lasta.

Meinaat että aplla on 97% todennäköisyys saada vielä terve lapsi? Ylipäätään harva 45v enää raskautuu, ja vammoja sekä häiriöitä on muitakin kuin down. Sitä tässä haettiin.

Suosittelen lukemaan kommentin, johon vastaat.

Ymmärsit sentään pointin - kommentoimani kirjoittaja ei nimenomaan lukenut (tai ainakaan ymmärtänyt) mihin kommentoi...

Vierailija
42/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antasit olla jo, sua ei ole tarkoitettu äidiksi ja anna miehen mennä jos elämä on tuosta kiinni.

Tämä ei ole totta, tosi pahasti sanottu! Ei kenellekään voi sanoa noin edes anonyymisti!Häpeä. Ap, jostain syystä näin nyt on,outoa on biologia ja raskaus kiinni niin monesta asiasta, mutta varmasti olisit upea äiti, ja todella olet tehnyt kaikkesi. En osaa kuvitella tunteitasi, toivon sulle voimia ja mielenrauhaa. Itse varmaan alkaisin terapiassa tai muuten työstää asiaa ettei biologista lasta tule, miehen tulisi tehdä samoin. Sitten yhdessä pariteterapiaan tms. En tarkoita luovuttamista, vaan sen ajatuksen hyväksymistä että voi olla että lasta ei vaan tule. Varmaan kuukausien ellei vuosien surutyö.

Älä missään nimessä ajattele parisuhteen suhteen luovuttamista! Yrittäkää kohdata asia yhdessä. On niin paljon perheitä joissa vanhemmat ovat yhdessä vain lasten takia, se lapsi ei oikeasti tuo sitä onnea pelkästään.Lapsi on lainassa, lentää pesästä, te vanhenette joka tapauksessa yhdessä miehesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian myöhään liikkeellä valitettavasti

Vierailija
44/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes yrittäisi tuossa iässä.

Vierailija
45/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kestää keskenmenojen harmin ja abortoi downit, niin mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
46/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhuu ainoastaan vauva-ajasta, ihmettelen sitä. Jaksatteko vielä 6-kymppisenä olla teini-ikäisen vanhempana? Kuskata harrastuksiin, kuunnella kiukutteluja, käydä vanhempainillassa yms.? Minä en jaksaisi. Olen 40-v teinin äiti.

Vierailija
47/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puhuu ainoastaan vauva-ajasta, ihmettelen sitä. Jaksatteko vielä 6-kymppisenä olla teini-ikäisen vanhempana? Kuskata harrastuksiin, kuunnella kiukutteluja, käydä vanhempainillassa yms.? Minä en jaksaisi. Olen 40-v teinin äiti.

Kyllä aion jaksaa.

45- vuotiaana vauvan saanut.

Vierailija
48/48 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kestää keskenmenojen harmin ja abortoi downit, niin mitään ongelmaa ei ole.

Miksi downit pitäisi abortoida?