Prisman mainos kaikkea on mutta rahatkin riittää on poistettu
Kommentit (17)
Ei sitä ole poistettu. Mainoksista on eri versioita, ja joulun alla keskitytään jouluteemoihin ja jätetään arkisemmat mainoslaululuritukset vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole poistettu. Mainoksista on eri versioita, ja joulun alla keskitytään jouluteemoihin ja jätetään arkisemmat mainoslaululuritukset vähemmälle.
Aah, joulun aikana rahat ei riitä.
Ja mitä väliä vaikka se onkin poistettu. Jokaisella soi se loppu päässä vieläkin...rahaakin riittää. Sehän se mainostajan tarkoitus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, joulun aikana rahat ei riitä.
Pitäisi riittää. Tuplalapsilisät ja kaikki.
Ei ihme ku poistettu! Ei rahat riitä enää mihinkään.
Karsea renkutus! Mä aina valitan siitä kun tulee kuitissa kysely kaikesta, aina laitan että paska mainosmusiikki, kaupassa paskat iskelmät "Ainoooo ainooo ainoooo" "suuuudellaaaan" "suuuuudelllaaaan " nenäänhonottajat joikhaa!
Vierailija kirjoitti:
Karsea renkutus! Mä aina valitan siitä kun tulee kuitissa kysely kaikesta, aina laitan että paska mainosmusiikki, kaupassa paskat iskelmät "Ainoooo ainooo ainoooo" "suuuudellaaaan" "suuuuudelllaaaan " nenäänhonottajat joikhaa!
Eikö tuo ole joku Kirkan vanha kappale?
Kaikkea on kaupat täynnä, mut rahat ei vaan riitä... Siinä teille prisman mainostoimisto uudet sanat vanhaan värssyyn...
Sähkön hinta on seitsemän kertaistunut viime joulukuusta. Entinen hinta 5 senttiä, nyt 35 senttiä... kulutus noin 1500 kWh kylmänä talvikuukautena.
Vanha hinta 75 euroa, uusi hinta 525 euroa. Minun tuloilla rahat ei enää riitä ruokaan...
Olsivat ihan suoraan sanoneet, että joo poistettiin se rahan riittäminen, kun eihän se kaikilla riitä. Tuommoinen selittely on noloa.
Olisi ennemmin kannattanut kuopata koko kampanja. Nyt ihmiset ottavat tuon vain vittuiluna ja koko mainos kääntyy itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ennemmin kannattanut kuopata koko kampanja. Nyt ihmiset ottavat tuon vain vittuiluna ja koko mainos kääntyy itseään vastaan.
Aivan niin. Myös monen sähköfirman mainokset (tai oikeastaan kaikki) ovat nyt todella irvokkaita.
Eilen illalla mä näin kaikkea on -mainoksen.
?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarttuvaa ja iloinen se on!
Onko suomennos sekin kuten suurin osa kirkan kappaleista.
Mikä on kirkasta ja haisee pahalta?
- Kirkan paska
Siinä mainoksessahan oleva biisi on Kirkalta ja näköjään se Prisman mainos haiskahtaa paskalta.
Johan se poistettiin aika päivää sitten. Mikä uutinen toi nyt enää on?