Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
08.05.2016 |

Minä kolmasluokkalasen virkkaaman kaulakorun, jossa puuhelmiä :)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ruusuja, teini antoi muumimukin ja toinen teini oli maalannut taulun akryyliväreillä.

Vierailija
42/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versacen hajuveden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli päiväkodissa istuttanut kukan. Mies osti aamupalaksi kaupasta tarvikkeet.

Vierailija
44/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo viikko sitten lahjani, toivomani uudet Niken lenkkarit.

Vierailija
45/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten suuri määrä Suomen äideistä on pahemman luokan pervoja, sillä he ovat kaikesta päätellen avioituneet poikansa kanssa, koska odottavat ja näköjään myös saavat äitienpäivälahjan mieheltään. Jos nyt kuitenkin sattuisi olemaan niin onnellisesti, että ette ole harrastaneet insestiä, niin eikö sen miehen pitäisi viedä lahja äidilleen, jos tämä on edelleen elossa, tai kukkaset haudalle, jos on jo edesmennyt? Sama koskee muuten myös toisin päin eli kun syksyllä on käsillä isänpäivä, niin ei vaimojen silloin kuulu hankkia lahjoja miehelleen, vaan isälleen, jos sellainen on.

Tänään vietetään ÄITIENpäivää, ei äidin päivää! Uskomatonta, että muutamassa vuosikymmenessä sekä hyvät tavat että luetun ymmärtäminen on voinut osalta suomalaisia näin romahtaa!

1950-60 luvuilla kaupat olivat kiinni iltaisin ja sunnuntaisin, kukkia myytiin vain kukkakaupoissa ja valikoimat olivat pieniä, mutta kyllä silloin kaikki perheenisät muistivat puolisoaan, lastensa äitiä, äitienpäivänä.

Miksi ehdoin tahdoin on loukattava puolisoa? Tekeekö se yhteiselämästä onnellisempaa ja perhe-elämästä harmonisempaa?

Isänpäivän viettäminen on uudempaa perua, mutta vaikka päivän nimitys on yksikkömuodossa ajatussisältö on sama kuin äitienpäivän vietossa. Vain täysi moukka ei kunnioita puolisonsa panostusta vanhempana.

Vierailija
46/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kissaltani nuolaisun ja hellyyttä<3

Vierailija
47/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 cm munaa.

14 v nuoremmalta.

Lievä morkkis ja sattuu.

Mä olin niin erosta ahdistunut ja sekaisin. Lapsenvahti oli. Join liikaa viiniä ja tansdin. About baarin parhaimman näköinen mies lähti saattamaan. Ja yllätys oli melkoinen. Nyt halpa oli. En tiedä miksi.

Sellaista se on tansdin jälkeen 🙃 Varmaan vähän helppo olit, mutta sekään ei haittaa, joskus on hyvä tuulettaa. Nokka pystyyn ja kohti uusia seikkailuja.

T. Saman kokenut, mies oli 26 v nuorempi ja tapailua jatkui pari vuotta, ihana on hän

Mä en ole harrastanut yhden illan juttuja kuin pari kertaa nuorena enkä ikinä mene heti sänkyyn. Olin äärettömän stressaantunut kaikesta mitä mulle oli tapahtunut viime vuosina. Kontrolloivasta miehestä ja siitä miten pääsen hänestä eroon ja miten nyt lopulta olen päässyt eroon. Sitten sain vihdoin vapaaillan. Tilasin tyhjään vatsaan red red wineä ihan liikaa. Tanssin ja pidin hauskaa. Jossain vaiheessa istuin baaritiskille juomaan viiniä. Vieressä oli kivannäköinen kundi, joka sanoi että oli kuullut mitä puhuin puhelimessa terassilla. Mä en edes muista mitä kaikkea kerroin elämästäni. Mies oli vaalea ja 190 cm. Hän huomasi että olen kännissä ja halusi saattaa mut kotiin. Äärettömän kohtelias ja kunnollinen. Mä olin meistä se naivimpi ja enemmän kännissä. Täysin pöljä. Minä olin se joka halusi. Ja mies tuli heti.

Vierailija
48/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni lahjaksi ihanan orgasmin, kun hän herätti minut hyväilyllä ja suukottelulla. Tämä johti seksiin, jossa laukesimme. Tämä on ollut äitienpäivätraditio meillä aina, jo ennen lasta. Suosittelen! En halua edes mitään vitun kahveja sänkyyn, terassilla se on tällaisella ilmalla kivampi juoda. 

Vierailija
49/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten suuri määrä Suomen äideistä on pahemman luokan pervoja, sillä he ovat kaikesta päätellen avioituneet poikansa kanssa, koska odottavat ja näköjään myös saavat äitienpäivälahjan mieheltään. Jos nyt kuitenkin sattuisi olemaan niin onnellisesti, että ette ole harrastaneet insestiä, niin eikö sen miehen pitäisi viedä lahja äidilleen, jos tämä on edelleen elossa, tai kukkaset haudalle, jos on jo edesmennyt? Sama koskee muuten myös toisin päin eli kun syksyllä on käsillä isänpäivä, niin ei vaimojen silloin kuulu hankkia lahjoja miehelleen, vaan isälleen, jos sellainen on.

Senpä takia en isänpäivänä mitään hankikkaan omalle miehelleni, sillä oma isäni on maannut haudassaa jo vuosikymmenet, joten en vie kuin kynttilän isäni haudalle isänpäivänä tai sitten jo sitä likellä olevana pyhämiestenpäivänä, jolloin yleisesti muistetaan haudoissaan olevia omaisiamme kynttilöin.

Äitiämme kävin tervehtimässä ruusun kera jo pari päivää sitten. Voin sitten tänään viettää tätä omaa äitienpäivää ihan rauhassa, ja omat lapset lähettivät kortin, koska he asuvat muualla jne., ja eivät omista syistään pääse tulemaan, ja eikä haittaa minua yhtään, koska pidän tätä päivää kalenterivuoden typerimpänä päivänä.

Vierailija
50/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamupalan sänkyyn, isompi lapsi (4v.) lauloi täysin palkein ja pienempi (1v.) mölisi mukana niitä näitä. Lapset olivat keränneet valkovuokkoja ja tehneet lahjat ja kortit. Helmistä oi toinen askaroinut korun ja toinen istuttanut orvokin, josta tosin oli jo kerennyt poimia kukan  :)

Mies oli värkännyt myöhään illalla salaa pihalle istutuslavat. Niistä olen puhunut jo pitkään, että olisi kiva kesäksi hommata jostain. En olettanut, että mies niitä osaisi itse tehdä, saatika että saisi aikaiseksi kun arki on muutenkin niin kiiriestä.

Olen tosi iloinen ja onnellinen tänään! Kerrankin lapsetkin leikkivät sovussa vesileikkejä, pihalla paahtaa aurinko, luen puutarhalehteä pihalla, hörpin kahvia ja seuraan lasten onnea kesästä ja vedellä läträämisestä. mies tekee pihahommia ihan pyytämättä. Tämmöisessä seesteisessä kuplassa sitä saa meikäläinen harvemmin elellä :D

Vierailija
51/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kaksi lapsista herättivät aamulla laululla. Yhtä lapsista en ole nähnyt ollenkaan, hänen mielestään olen maailman huonoin äiti.

Sain herkkuja ja aivan ihanan kaulakorun. Täysin mun näköisen. ❤️

Itsetehdyn kortin ja kuoharia.

Aamupala odotti keittiössä ja nyt nuorimmainen valmistaa ruokaa ja mä makaan pihalla ottamassa aurinkoa.

Vierailija
52/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En kukkia enkä korttia kakusta ja lahjoista puhumattakaan. En edes suullista äitienpäivän toivotusta. Lapsi niin pien ettei osaa itse mitään tehdä vielä.

Isänpäivänä tein hienon kakun, ostin lahjan ja vein aamupalan sänkyyn. Että näin meillä... Odotan että lapsi joskus sitten tuo kerhosta tai koulusta jotain pientä, vaikka kortin.

Vierailija
53/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lapsikin ihanalla kiukuttelutuulella ollut koko päivän eikä suostunut päiväunille, että ilolla iltaa odottelen. Edes äitienpäivätoivotusta en ole saanut mieheltä, anopilta ja äidiltäni kyllä.

Vierailija
54/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
55/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omaa aikaa!!

Vierailija
56/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketin (en juo kahvia) ja lapsen päiväkodissa tekemän kortin, jota ei ollut kirjoitettu, vaikka sitä varten iso tyhjä tila kortissa. Aamupala tuotiin sänkyyn 6.30, vaikka olin sanonut, että ainoa toive on saada nukkua aamulla. Viime aikoina unet jäänyt vähiin. Hyvin menee, mutta menköön...

Vierailija
57/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta sain jo perjantaina kauniin päiväkodissa askarrellun kortin ja lisäksi toisen askartelun jonka teki kotona minulle. Mieheltä en saanut mitään vaikka kovasti oli luvannut hankkia minulle lahjan. Sen sijaan sain siivota miehen oksennusta sohvalta, pyykätä sohvatyynyt ja torkkupeiton joissa verta ja oksennusta ja herätellä miehen siirtymään sohvalta muualle koska oli ihan naama veressä ja sotki paikat. Aamun jälkeen olen sitten joutunut katsella krapulaista miestä joka on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Onneksi lapsi tulee vasta illemmalla kotiin.

Vierailija
58/60 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 cm munaa.

Aika heikkoa. Minä sain sentään yhden tulppaanin. ;)

Miksi tämä mun kommentti sai 2 alapeukkua? Ei vissiin tajuttu mitä tarkoitin. =D

Vierailija
59/60 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen päiväkodissa tekemiä ihania askarteluja, aamupalan sänkyyn, suihkugeeliä, suklaata ja ravintolaillallisen.

Vierailija
60/60 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselta sain jo perjantaina kauniin päiväkodissa askarrellun kortin ja lisäksi toisen askartelun jonka teki kotona minulle. Mieheltä en saanut mitään vaikka kovasti oli luvannut hankkia minulle lahjan. Sen sijaan sain siivota miehen oksennusta sohvalta, pyykätä sohvatyynyt ja torkkupeiton joissa verta ja oksennusta ja herätellä miehen siirtymään sohvalta muualle koska oli ihan naama veressä ja sotki paikat. Aamun jälkeen olen sitten joutunut katsella krapulaista miestä joka on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Onneksi lapsi tulee vasta illemmalla kotiin.

Tämmöiset vetää kyllä niin hiljaiseksi ja surulliseksi. Ei ainoastaan ikävä äitienpäivä vaan myös ikävä elämä jos pitää siivoilla verta ja oksennusta kännisen puolison jäljiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi