HÄPEÄ !
Mitä ihmettä roikut täällä? Sen sijaan että kummemmin torun sinua, kerron omasta käytöksestäni. Minä olen vähentänyt tällä roikkumista koska huomasin, että tämä myrkyttää mielen ja mielipiteet. Lähipiirini sanoi, että olen vihainen kun olen koneella.
Viimeisen viikon aikana olen ollut täällä alle 2 tuntia, mutta mm eilen 5 minuutin käyttö illalla täällä, hyi minua, Peräti 4 aloitusta, joista 3 oli herjaavia, raflaavia ja selvästi pahaa mieltä aiheuttavia. Lisäksi kommentoin 2 ketjuun asiattomasti ja typerällä heitolla.
Nyt tulin tänne katsomaan ihan tottumuksesta, mitä täällä on. Avasinkin jo keskustelun, johon olisin voinut pudottaa haisevan kommentin, mutta ei, pysähdyin, mitä olen oikein tekemässä? SIispä avasin uuden keskustelun ja kirjoitan tämän havaintoni.
Pitäkään huolta omasta päänupista, sitä ei voi vaihtaa. Tämä ei ole terveen ihmisen paikka. MInä mielestäni voin parantua, joten se on heippa, poistun.
Kommentit (14)
Se ei ole tervettä, että ottaa tosissaan täällä anonyymit kommentit. Niillä muutamalla jotka täällä kovalla kädellä provosoi ja haukkuu, on itsellään tosi pahat mt-ongelmat ja ne kannattaakin jättää ihan omaan arvoonsa.
Aivan, menit itseesi, se on hyvä alku, toivon, että muutkin tekisi niin, katsoisi peiliin ja puhuisi itselleen rakentavasti järkeä siitä, miten somessakäyttäydytään.
Hyvää päivän jatkoa!
Tänään on minun syntymäpäiväni, juhlin sitä jotenkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Jassoo.
Vastasit itsellesi. 🐖
Argumentit.... jöösess....huvittaa toki
Avaus/kommentit ei Eeltä.
Vain tämä ja #5.
Huomenta.
Minä olen aika vasta tullut tälle palstalle ja minun tyylini on kirjoittaa yleensä jotain positiivista, sitä kaipaan ja lisäksi annan vinkkejä jos joku kyselee jotain neuvoja... Yritän oikeesti kannustaa ihmisiä parempaan elämään.. Elämänkokemusta löytyy... mutta en ole mikään lähihoitaja..
tästähän ne lähtee päivän jankkuut käyntiin
#6, ei 5. Kiire päivä.
Ei aikaa palstailuun enempiä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, menit itseesi, se on hyvä alku, toivon, että muutkin tekisi niin, katsoisi peiliin ja puhuisi itselleen rakentavasti järkeä siitä, miten somessakäyttäydytään.
Hyvää päivän jatkoa!
Tänään on minun syntymäpäiväni, juhlin sitä jotenkin. :)
Onnittelut sulle! ja kiva kun kirjoitit positiivisesti tälle palstalle.
Have a nice day!
Sama, täällä tulee nykyään vain paha olo. Sosiaalinen media on sairas paikka nykyään. Olin takavuosina todella innoissani kommentoimassa ja osallistumassa muun muassa Facebookin ryhmiin. Ensimmäiset vuodet olivatkin todella kivoja. Jostain tuli kuitenkin aina ilkeitä, ärsyttäviä ja loukkaavia kommentteja. Lopputuloksena tuhosin koko Facebook-sivustoni sekä kaiken historian 10 vuoden ajalta. Vuosia myöhemmin tein uuden profiilin ja kokeilin taas, osallistuin harrasteryhmissä keskusteluun ja sama meno jatkui. En ole enää vuosiin edes onnitellut ketään Facebookissa syntymäpäivistä enkä enää osallistu mihinkään sosiaalisiin tapahtumiin. Olen vain näkymätön ja kovin yksinäinen.
Minäkään en ole enää facebookissa, en ole ollut vuosiin. Siellä ei saa murheistaan kirjoitella, ne ei kiinnsta ketään ja aina pitää päivitykset olla hehkutusta, niihin saa reagointeja, PAITSI, jos kerrot, että esim. lääkäri kehui sääreni luita täydellisiksi, se ei saanut minkäälaista huomita, paitsi yhden ainoan. Pistää vähän miettimään.
Jassoo.