Mitä sait äitienpäivälahjaksi?
Minä kolmasluokkalasen virkkaaman kaulakorun, jossa puuhelmiä :)
Kommentit (60)
En mitään. En kukkia, korttia, kahvia tai aamupalaa.
En mitään, koska en ole äiti. Omalle äidille rakennan heidän takapihalle suihkulähteen.
En mitään. Kuten en jouluna, syntymäpäivänä, nimipäivänä tai hääpäivänäkään. Just mietin, että pitää pyytää joku järkkäämään hautajaiseni, mies ei niitäkään tule saamaan aikaiseksi :)
Lapselta sain itsetehdyn korun. <3 Mieheltä en saanut lahjaa tai mitään onnentoivotusta, en kyllä mitään odottanutkaan.
Lahjakortteja auton laittamista varten, oikein mieluisat lahjat :)
Vierailija kirjoitti:
20 cm munaa.
14 v nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 cm munaa.
14 v nuoremmalta.
Lievä morkkis ja sattuu.
Gourmee-aamupalan, kiireettömän ja aurinkoisen aamun perheen kanssa, valkovuokkoja, onnittelukortteja, orvokkiamppelin, paidan lempikaupastani, lahjakortin vaatekauppaan. Toi lahjakortti ja orvokkiamppeli tuli mun mieheltä, muut lapsilta.
Itse tehty kaulakoru ja kortit lapsilta, mieheltä toivottu imuri! Niin ja aamupalan kakkuineen tietysti. Olen oikein tyytyväinen. :)
En mitään kun en teinille muistanut etukäteen mainostaa. Mutta eipä haittaa, syödään myöhemmin jotain hyvää + minikakku.
En mitään, lapsi on vasta 1 v ja mies on hajamielinen. Ostin itselleni kakun ja sain nukkua pidempään (klo 9.30, jee).
En mlta odottaa, että lapsi on siinä iässä, että tuo ihania itsetehtyjä lahjoja ja sanoo "äiti mä rakastan sua" :)
Hyvää äitienpäivää, äidit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 cm munaa.
14 v nuoremmalta.
Lievä morkkis ja sattuu.
Mä olin niin erosta ahdistunut ja sekaisin. Lapsenvahti oli. Join liikaa viiniä ja tansdin. About baarin parhaimman näköinen mies lähti saattamaan. Ja yllätys oli melkoinen. Nyt halpa oli. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, lapsi on vasta 1 v ja mies on hajamielinen. Ostin itselleni kakun ja sain nukkua pidempään (klo 9.30, jee).
En mlta odottaa, että lapsi on siinä iässä, että tuo ihania itsetehtyjä lahjoja ja sanoo "äiti mä rakastan sua" :)Hyvää äitienpäivää, äidit!
Ihanan idyllinen kuva :D 5-vuotiaani aloitti kiukuttelun heti aamulla, karjui kurkku suorana kun tv-ohjelma jäi kesken kun olisi pitänyt äidille jotain järkätä. Aamu seitsemästä ollut kotona jäätävä tunnelma, itse keitin sitten kahvit ja söin nopeat myslit ja palasin sänkyyn koska en vain jaksa. Lahjaa ei ollut. Lapseni ei ole yleensä tälläinen... Kaikilla hermo ihan helvetin kireällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mlta odottaa, että lapsi on siinä iässä, että tuo ihania itsetehtyjä lahjoja ja sanoo "äiti mä rakastan sua" :)Hyvää äitienpäivää, äidit!
Ihanan idyllinen kuva :D 5-vuotiaani aloitti kiukuttelun heti aamulla, karjui kurkku suorana kun tv-ohjelma jäi kesken kun olisi pitänyt äidille jotain järkätä. Aamu seitsemästä ollut kotona jäätävä tunnelma, itse keitin sitten kahvit ja söin nopeat myslit ja palasin sänkyyn koska en vain jaksa. Lahjaa ei ollut. Lapseni ei ole yleensä tälläinen... Kaikilla hermo ihan helvetin kireällä.
Mun mielestä aika realistinen kuva, toki oman kokemani perusteella.
Aamupalan sänkyyn, suklaata, kukkia, muumimukin. Syyllinen olo kun oon ihan paska äiti :(
Kellon ja valkovuokkoja. Mieheni nämä tietysti hankki, vauva vasta puolivuotias, ei vielä osaa virkata :)