Miksei suomalainen nainen näytä koskaan tältä
Mikä siinä on? Liikakilot, halvat vaatteet, ryhdittömyys? http://chicandglamorous.com/wp-content/uploads/2014/05/finders-keepers-…
Kommentit (140)
Sanopa se... Jos noin pukeutuu niin saa lähinnä oudoksuvia katseita. Siis todella kaunis nainen kuvassa, mielelläni näyttäisin tuolta.
N20 Keskisuomesta
Mulla on kaveri joka näyttää suht, tuolta. Itse en tykkää tyylistä, onneksi ei miehenikään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri joka näyttää suht, tuolta. Itse en tykkää tyylistä, onneksi ei miehenikään.
Niinhän sä luulet...
Miksi naisen pitäisi näyttää tuollaiselta laihalta luikulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet...
En ole tuo kommentoija, mutta vaikka mies tykkäisikin tuollaisesta pyntätystä tyylistä, niin viimeistään siinä vaiheessa kun minne tahansa lähteminen kestää tuntikausia, niin alkaa se rennompi tyyli viehättää. Puhumattakaan siitä ettei esimerkiksi tuollaisilla vetimillä kipsutella kaduilla kovaa vauhtia, eli aika paljon tuollainen pukeutuminen rajoittaa. Sitten alkaisi haikailu sen "rennon Reetan" perään joka on aina valmiina hauskanpitoon ilman tuntikausien pynttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis todella kaunis nainen kuvassa, mielelläni näyttäisin tuolta.
Eipä tuo niin kauniilta vaikuta. Aurinkolasit päässä ja näämä täynnä meikkiä eikä siltikään naamarillaan häikäise.
Ne ei osaa mitään muuta päälleen laitta kuin pesuissa kulahtaneen mustan t-paidan ja 3 numeroa liian isot verkkarit.
Niin miten se vois olla mahdollista kun nainen yleensä vastuussa koko perheestä, kuvan nainen varmasti lapseton , omaa rahaa ja rahalla saa ostettua palveluita jotta ei tarvitse itse sotkea rakennekynsiä..
Tukka öljyttynä päätä myöten ja keskijakaus sekä räikeän punainen huulipuna ei ihan just välttämättä ole kaikkia kaunistava look..
Puolet tisseistä paljastava paita ei sovi työpaikalle.
Liian kapea mekko päällä ei voi kunnolla kävellä.
Korkkareilla ei voi juosta.
Mun läppäri ei sovi tuohon käsilaukkuun.
Joten vedän ylle löysän tunikan ja leggingsit, heitän selkään repun, laitan päähän kypärän, siihen sopivat aurinkolasit, jalkaan tennarit ja hurautan töihin. Heipat!
Ensinnäkin tuokaan nainen ei tuolta näytä kotona ja toisekseen kun itse vedät räntä ja lumisateeseen kunnon talvivaatteet ja lapset vesiloskaiseen keliin leikkipuistoon ja pihalle kuravaatteet vermeineen niin naisenko pitää pukeutua noin?
Lisäksi jos joku Suomessa kulkee kuvan mukaisesti puettuna niin jokainen mies pitää häntä huorana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis todella kaunis nainen kuvassa, mielelläni näyttäisin tuolta.
Eipä tuo niin kauniilta vaikuta. Aurinkolasit päässä ja näämä täynnä meikkiä eikä siltikään naamarillaan häikäise.
Joo mutta nätisti meikattu, tyylikäs nainen ja kivat nätit pienet tisutkin sillä on. Nam nam
Kaunis ja tyylikäs nainen mutta ehkä hieman överi pukeutuminen esim toimistoon.
Periaatteessa olen itse aina pukeutunut tuohon tyyliin - siisti paita (ei koskaan narutoppia), tyylikäs hame ja värikäs jakku mutta mallit on olleet hillitympiä. Tai mekko näin kesäaikaan. Ja aina korkkarit.
No, kotosalla ei viitsi noin pukeutua. Vähän olisi epäkäytännöllistä tuossa terassia öljytessä ja rännejä puhdistaessa;D Mutta jos tästä lähden kauppaan laitan edes siistit caprit ja paidan päälle.
Katsopa joskus jotain amerikkalaisia vlogaajia ja kiinnitä huomiota minkälaista porukkaa taapertaa siinä ympärillä. Ihan tavallisia, tavallisesti pukeutuvia ja melko paljon ylipainoisia.
Kuka jaksaa korkkareita? Lopetin niiden käytön heti kun itsetunto oli teiniajoilta noussut.
meh
Lämpimien tultua huomaa taas eron esim. venäläisten/virolaisten nuorten naisten ja miesten, ja sitten toisaalta suomalaisten nuorten naisten ja miesten pukeutumisen ja olemuksen välillä. Venäläiset ja virolaiset tuppaa olemaan lenkkipolullakin laitellumman näköisiä. Itsestään hyvin huolta pitäneitä ja muutenkin vähän on katsottu mitä kaapista on otettu päälle.
Suomalaiset sitten taas... suomalaisissa on paljon enemmän vaihtelua. Osa on nähnyt vaivaa, osa on sitten taas ottanut sen nuhjuisen verkkarin ja t-paidan. Pesemätön tukka ponnarille ja ulos kävelylle lastenvaunujen ja koiran kanssa. Vierellä ehkä kaveri samanlaisessa uniformussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja tyylikäs nainen mutta ehkä hieman överi pukeutuminen esim toimistoon.
Periaatteessa olen itse aina pukeutunut tuohon tyyliin - siisti paita (ei koskaan narutoppia), tyylikäs hame ja värikäs jakku mutta mallit on olleet hillitympiä. Tai mekko näin kesäaikaan. Ja aina korkkarit.
No, kotosalla ei viitsi noin pukeutua. Vähän olisi epäkäytännöllistä tuossa terassia öljytessä ja rännejä puhdistaessa;D Mutta jos tästä lähden kauppaan laitan edes siistit caprit ja paidan päälle.
Peukkuja.
Tuollainen pukautuminen on sitä, että esitetään vähän parempaa kuin ollaan. Luultavasti enteilee arjessakin snobbailua ja takakireyttä. Ennemmin ottaisin sen pieruverkkarimuijan, jos tuo olisi toinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi näyttää tuollaiselta laihalta luikulta?
Miksi koet, että sinulla on oikeus solvata toisen ihmisen vartaloa? Kutsutko myös ylipainoisia ihmisiä esimerkiksi tuollaisiksi lihaviksi läskipalleroiksi? Vai oletko niitä ihmisiä, jotka ovat ottaneet elämäntehtäväkseen syödä itsensä hengiltä ja matkalla haukkua jokaisen, joka ei samaan kuntoon halua?
Mä luulen, että Suvi Miinala voisi hyvinkin näyttää tuolta. Missä maassa naiset näyttävät tuolta?
Harvassa siellä nykissäkin on tuon näköiset naiset ja ihmiset ylipäätään (tulin juuri sieltä). Tavallisia pulliaisia, ei eroa Helsingin katukuvasta mitenkään. Jollakin saattaa olla paremmat vaatteet ja voi saada edustavan kuvan. Livenä vaikutelma latistuu.