Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuvat rikosilmoitukset minusta

Vierailija
07.05.2016 |

Onko kenelläkään ideaa, millä saisi epätasapainoisen ihmisen lopettamaan kiusanteon minua kohtaan? Hän on tehnyt minusta useita rikosilmoituksia, joista yksikään ei ole johtanut tutkintaan. Lisäksi hän lähettelee minulle uhkailevia viestejä sekä soittelee herjaavia puheluita lähipiirilleni. Ensimmäinen rikosilmoitus oli tehty ennen kuin olimme edes koskaan tavanneet. Mitään oikeaa asiaa hänellä ei ole, vaan hän haluaa vihata minua. Olemme tavanneet kerran kasvokkain, mutta meillä on yhteisiä tuttuja ja asumme suhteellisen lähellä. Minulla ei ole mitään käsitystä, mikä tämän kaiken taustalla on, mutta hän on kertonut minulle, että haluaa pilata elämäni. Joku tolkku tähän olisi saatava, mutta vaikea on todistaa kertomani poliisille muutakuin hänen lähettämänsä viestit ja läheisteni kertomukset. Varsinaista väkivallan uhkaa ei ole ollut, joten poliisia tuskin asia kiinnostaa. Olen pyytänyt häntä jättämään minut rauhaan, mutta siitä hän vain innostuu.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin veljeni ystävineen hoitamaanasian, ei lähestyisi enää. <3 veli.

Eli sun veljes on joku väkivaltarikollinen?

Kiva veli sulla.. Ja annat sen olla lastes lähellä?

Vierailija
42/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sanoi sinusta:"rakastavan huomiota ja uhriutumista". no siltä minustakin näyttää. Joskus sitä vaan on katottava peiliin ja otettava kriitttinenkin palaute vastaan. Jotkut todella rakastavat olla uhri, jopa aiheuttavat itse tilanteita tehden pahaa muille, ja sitten kun saavat vastareaktion, aletaan kirkumaan "kattokaa miten pahasti minusta puhuu!!!" ja poliisia ollaan kutsumassa hätiin kun pikku hellantelttua ei saa suututtaa. Ihan sama kun minu sisko. Hän jouti psykiatriseen pakkohoitoon, on nyt pskoosissa, sairastaa munchausenin oireyhtymää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys ko. henkilöön kirjallisesti, kokoa kaikki mitä hän on tehnyt sinua kohtaan ja pyydä häntä lopettamaan tämä toiminta tai pyydät poliisilta lähestymiskieltoa.

Talleta kaikki ko. henkilöltä tulevat viestit. Älä ota vastaan puhelimella muuten kuin tekstimuodossa.

Jos jatkaa häirintää, pyydä yhteistä tuttavaanne toimimaan välikätenä. Jos häirintä tuttavan puuttumisesta lopu, otat yhteyttä poliisiin ja voit ilmoittaa asiassa toimineen tuttavan todistajaksi.

no niin, tyypillistä. Kuulet yhden puolen tarinasta, jaj heti kehoitat tekemän lähestymiskieltoo ym. Kuule, minusta tunttuu että asia on taa saivan päin vastoin, ELi se "kiusaaja" onkin kiusattu, koska hän on tehnyt rikosimotuksen tästä henkilöstä, kuulostaa että herjausta tai tekstareita tms, muuta sanomista on täytynyt tapahtu kn kerran eivät edes olleet tavanneet ennen ilmotusta. Oppikaa luikemaan rivienvälistä. Jos lähestymiskiellolle ei ole aihetta, siiotä saat maksaa 250 euroo ainakin.TÄmä siksi ettei kaikenmaailman pelaajat ala käyttää sitä jonain pelinään, näit on ja paljon.

Mikäli kiusaamista on se, että olen pyytänyt häntä jättämään minut rauhaan ja sen jälkeen estänyt hänet puhelimesta ja somessa, sekä pyytänyt apua mieheltään niin sitten minä ilmeisesti olen kiusaaja. Minä en ole riitelijätyyppiä. Ehkä pitäisi puolustautua jämäkämmin, mutta en koe, että asiaa pystyttäisiin ratkomaan tämän ihmisen kanssa puhumalla.

Kerropas vähän lisää?

Vierailija
44/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli sanoi sinusta:"rakastavan huomiota ja uhriutumista". no siltä minustakin näyttää. Joskus sitä vaan on katottava peiliin ja otettava kriitttinenkin palaute vastaan. Jotkut todella rakastavat olla uhri, jopa aiheuttavat itse tilanteita tehden pahaa muille, ja sitten kun saavat vastareaktion, aletaan kirkumaan "kattokaa miten pahasti minusta puhuu!!!" ja poliisia ollaan kutsumassa hätiin kun pikku hellantelttua ei saa suututtaa. Ihan sama kun minu sisko. Hän jouti psykiatriseen pakkohoitoon, on nyt pskoosissa, sairastaa munchausenin oireyhtymää. 

Ikävää siskosi puolesta, mutta eiköhän tästä ole aika pitkä matka vielä työssä normaalisti käyvällä ja sosiaalisella ihmisellä pakkohoitoon :D Ap

Vierailija
45/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se aina menee, että tällä palstalla aloittaja on aina väärässä...

Vierailija
46/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. Niitä on kaikenlaosia vertaistukiryhmiä, psyykkisesti sairaiden läheisille.

Yksin ei kannata asioita jäädä veivaamaan päässään.

Ei millään pahalla, mutta ihan terveelle et kuulosta nyt kyllä itsekään.

Voimia!

Vierailija
47/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen vainoamisesta ja haet lähestymiskieltoa. Eikö perätön rikosilmoitus itsessään ole jo rikos?

Vierailija
48/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosketa mua millään tavalla tämä keskustelu, joten poistun keskustelusta..

Vierailija
49/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ignooraat naisen täysin, et vastaa hänelle mihinkään. Tuollaiset sairaat saavat vaan vettä myllyyn jokaisesta pienestäkin yhteydenotosta.

Mitä mieltä ne yhteiset tuttunne ovat tyypistä?

Vierailija
50/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän jouti psykiatriseen pakkohoitoon, on nyt pskoosissa, sairastaa munchausenin oireyhtymää"

Oikeinkin hyvissä sielun ja ruumiin voimissa näin siskos äsken ja onnellisempana kuin koskaan. :D

Olisko ero susta tehnyt hyvää..

Että kovin oli nopea pskoosi, paskoosi? :)

Vierailija
51/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää tehdä rikosilmoitus häirinnästä. Jos hän on oikeasti tehnyt useita turhia ilmoituksia, homma on suht selvä. Lisäksi hankit lähestymiskiellon ja jos hän tekee jotain, lähettää viestiä tai muuta, hän rikkoo sitä ja joutuu siitä vastuuseen.

Vierailija
52/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin ignooraat naisen täysin, et vastaa hänelle mihinkään. Tuollaiset sairaat saavat vaan vettä myllyyn jokaisesta pienestäkin yhteydenotosta.

Mitä mieltä ne yhteiset tuttunne ovat tyypistä?

Mikset sä sitten "ignooraa" (on muuten harvinaisen tyhmä sana)?

Eihän a.p:lla ja tuolla naisella ole yhteisiä tuttuja, osaatko lukea? Vai onko aloitus taas sun sairasta ignooraamistasi?

Vierailija
53/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.p: Etsi elämä paskoine provoinesi! ;)

Vierailija
54/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös samanlainen kokemus. Kävimme poliisillekin näyttämässä tämän naisen viestejä. Mietin että voisiko olla kyseessä sama nainen.

Tietenkin on!

Vaikka toinen teistä asuu etelässä ja toinen pohjoisessa ja toisen kirjoittajan uhkailut tapahtuvat vain oman päänsä sisällä.

En ole itse tehnyt koskaan rikosilmoitusta, mutta jos ilmoitus ei mene tutkintaan, tuleeko sulle siitä ilmoitus? Siis hänelle, kenestä ilmoitus on tehty.

Paperit tästä tulee postissa. Rikosnimike on mainittu, mutta ilmoituksen sisältöä ei siinä kerrota. Ap.

Ok. Kuulostaa kyllä todella kurjalle tuo sun tilanteesi.

Ilmeisesti henkilö on yksin asuva ihminen?

Joku sairaushan tuossa on takana, mutta tietysti tuo on saatava loppumaan.

Eli hän siis ei ole ennestään tuttu näiden sun sukulaistesi kanssa?

On parisuhteessa oleva henkilö ja useamman lapsen äiti... Vaihtaa työpaikkaa monta kertaa vuodessa. Vähän epämääräisissä porukoissa liikkuu ja on päästä varpaisiin tatuoitu ja lävistetty. Viimeisin uhkaus oli, että kuvaa minun elämäni videolle, jotta voi todistaa ystävilleni ja sukulaisilleni, että olen paha ihminen.

Ap.

Onpa sairas tapaus! Lapsia?! Onkohan hänestä tehty lastensuojeluilmoituksia? Vaikka tosin lastensa menettäminen (mikä olisi parasta kaikille) saattaisi tehdä naisesta vielä katkeramman ja aggressiivisemman. Kaikenlaisia hulluja sitä onkaan, hyi helvetti mitä porukkaa!

Vierailija
55/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuollaiset sairaat saavat vaan vettä myllyyn jokaisesta pienestäkin yhteydenotosta"

Amen! :)

Vierailija
56/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös samanlainen kokemus. Kävimme poliisillekin näyttämässä tämän naisen viestejä. Mietin että voisiko olla kyseessä sama nainen.

Tietenkin on!

Vaikka toinen teistä asuu etelässä ja toinen pohjoisessa ja toisen kirjoittajan uhkailut tapahtuvat vain oman päänsä sisällä.

En ole itse tehnyt koskaan rikosilmoitusta, mutta jos ilmoitus ei mene tutkintaan, tuleeko sulle siitä ilmoitus? Siis hänelle, kenestä ilmoitus on tehty.

Paperit tästä tulee postissa. Rikosnimike on mainittu, mutta ilmoituksen sisältöä ei siinä kerrota. Ap.

On parisuhteessa oleva henkilö ja useamman lapsen äiti... Vaihtaa työpaikkaa monta kertaa vuodessa. Vähän epämääräisissä porukoissa liikkuu ja on päästä varpaisiin tatuoitu ja lävistetty. Viimeisin uhkaus oli, että kuvaa minun elämäni videolle, jotta voi todistaa ystävilleni ja sukulaisilleni, että olen paha ihminen.

Ap.

Onpa sairas tapaus! Lapsia?! Onkohan hänestä tehty lastensuojeluilmoituksia? Vaikka tosin lastensa menettäminen (mikä olisi parasta kaikille) saattaisi tehdä naisesta vielä katkeramman ja aggressiivisemman. Kaikenlaisia hulluja sitä onkaan, hyi helvetti mitä porukkaa!

Siltäkö nyt tuntuu.

Vierailija
57/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on!

Ap.

Mulla ei ole mitään syytä pelätä mitään.

Vierailija
58/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on!

Ap.

Tämä sulle:

Tuollaiset sairaat saavat vaan vettä myllyyn jokaisesta pienestäkin yhteydenotosta

Turpansa voi tukkiakin, tiedätkö? :D

Vierailija
59/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap niin tekisin todellakin rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta ja perättömistä rikosilmoituksista. Hankkisin myös sen lähestymiskiellon.

Ja koska täällä palstalla on ilmeisesti paljon sellaisia jotka eivät ole koskaan tavanneet oikeasti sairasta ihmistä niin kyllä, joillan on todellisuuden taju täysin kateissa. Siis oikesti täysin. Minusta ap:n kertomisissa ei ole mitään epäuskottavaa. Minulla on lähipiirissäkin pari vainoharhoista kärsivää sairasta ihmistä, ja olen joskus ollut itsekin epäiltyjen listalla. Ja ne vainoharhat on niin ihmeellisiä, että jo yhden kohtaamisen perusteella voidaan kuvitella mitä hyvänsä toisesta ihmisestä. Esimerkiksi eräs lähisukulaiseni kuulee ääniä päässään ja jutut on sen mukaisia, siksi myös luulee että muut tekevät hänelle kiusaa ja ovat pahoja.

Jotkut ihmiset vaan ovat sairaita ja tuo häiriköinti pitää saada loppumaan keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
60/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän jouti psykiatriseen pakkohoitoon, on nyt pskoosissa, sairastaa munchausenin oireyhtymää"

Oikeinkin hyvissä sielun ja ruumiin voimissa näin siskos äsken ja onnellisempana kuin koskaan. :D

Olisko ero susta tehnyt hyvää..

Että kovin oli nopea pskoosi, paskoosi? :)

Ja sä kuvittelet itses terveeksi? :D

Tunnistit anonyymin kirjoittajan sukulaisia alle viiden minuutin ja lähikulmillasi, uskottavaa todella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi