Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuvat rikosilmoitukset minusta

Vierailija
07.05.2016 |

Onko kenelläkään ideaa, millä saisi epätasapainoisen ihmisen lopettamaan kiusanteon minua kohtaan? Hän on tehnyt minusta useita rikosilmoituksia, joista yksikään ei ole johtanut tutkintaan. Lisäksi hän lähettelee minulle uhkailevia viestejä sekä soittelee herjaavia puheluita lähipiirilleni. Ensimmäinen rikosilmoitus oli tehty ennen kuin olimme edes koskaan tavanneet. Mitään oikeaa asiaa hänellä ei ole, vaan hän haluaa vihata minua. Olemme tavanneet kerran kasvokkain, mutta meillä on yhteisiä tuttuja ja asumme suhteellisen lähellä. Minulla ei ole mitään käsitystä, mikä tämän kaiken taustalla on, mutta hän on kertonut minulle, että haluaa pilata elämäni. Joku tolkku tähän olisi saatava, mutta vaikea on todistaa kertomani poliisille muutakuin hänen lähettämänsä viestit ja läheisteni kertomukset. Varsinaista väkivallan uhkaa ei ole ollut, joten poliisia tuskin asia kiinnostaa. Olen pyytänyt häntä jättämään minut rauhaan, mutta siitä hän vain innostuu.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös samanlainen kokemus. Kävimme poliisillekin näyttämässä tämän naisen viestejä. Mietin että voisiko olla kyseessä sama nainen.

Tietenkin on!

Vaikka toinen teistä asuu etelässä ja toinen pohjoisessa ja toisen kirjoittajan uhkailut tapahtuvat vain oman päänsä sisällä.

En ole itse tehnyt koskaan rikosilmoitusta, mutta jos ilmoitus ei mene tutkintaan, tuleeko sulle siitä ilmoitus? Siis hänelle, kenestä ilmoitus on tehty.

Paperit tästä tulee postissa. Rikosnimike on mainittu, mutta ilmoituksen sisältöä ei siinä kerrota. Ap.

Ok. Kuulostaa kyllä todella kurjalle tuo sun tilanteesi.

Ilmeisesti henkilö on yksin asuva ihminen?

Joku sairaushan tuossa on takana, mutta tietysti tuo on saatava loppumaan.

Eli hän siis ei ole ennestään tuttu näiden sun sukulaistesi kanssa?

On parisuhteessa oleva henkilö ja useamman lapsen äiti... Vaihtaa työpaikkaa monta kertaa vuodessa. Vähän epämääräisissä porukoissa liikkuu ja on päästä varpaisiin tatuoitu ja lävistetty. Viimeisin uhkaus oli, että kuvaa minun elämäni videolle, jotta voi todistaa ystävilleni ja sukulaisilleni, että olen paha ihminen.

Ap.

Apuuva...ilman noita rikosilmoituksia sanoisin, että onpa koominen ihminen, mutta ne on tietty jo vähän ikäviäkin.

Vierailija
22/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös samanlainen kokemus. Kävimme poliisillekin näyttämässä tämän naisen viestejä. Mietin että voisiko olla kyseessä sama nainen.

Tietenkin on!

Vaikka toinen teistä asuu etelässä ja toinen pohjoisessa ja toisen kirjoittajan uhkailut tapahtuvat vain oman päänsä sisällä.

En ole itse tehnyt koskaan rikosilmoitusta, mutta jos ilmoitus ei mene tutkintaan, tuleeko sulle siitä ilmoitus? Siis hänelle, kenestä ilmoitus on tehty.

Paperit tästä tulee postissa. Rikosnimike on mainittu, mutta ilmoituksen sisältöä ei siinä kerrota. Ap.

Ok. Kuulostaa kyllä todella kurjalle tuo sun tilanteesi.

Ilmeisesti henkilö on yksin asuva ihminen?

Joku sairaushan tuossa on takana, mutta tietysti tuo on saatava loppumaan.

Eli hän siis ei ole ennestään tuttu näiden sun sukulaistesi kanssa?

On parisuhteessa oleva henkilö ja useamman lapsen äiti... Vaihtaa työpaikkaa monta kertaa vuodessa. Vähän epämääräisissä porukoissa liikkuu ja on päästä varpaisiin tatuoitu ja lävistetty. Viimeisin uhkaus oli, että kuvaa minun elämäni videolle, jotta voi todistaa ystävilleni ja sukulaisilleni, että olen paha ihminen.

Ap.

Ok. No mä en tunne sua, enkä sitä, niin vaikea sanoa muuta kuin, että tsemppiä ja jaksamista! Varmasti stressaava tilanne, kun lapsikin on sulla.

Kuinkahan hänen lapsensa on hoidettu, kun on tuollaiseen aikaa. No, toivottavasti tilanne raukeaa, nopeasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jättää paljon kertomatta. Esimerkiksi: Mikä sinun ja hänen suhteensa on? Mistä tunnette?

Entä rikosnimikkeet?

Vierailija
24/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelistä puuttuu nyt yksi pala. Se, josta näkee, mistä tämä kaikki voisi johtua?

Tokikaan mitkään sanat eivät oikeuta tekoihin!

Vierailija
25/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Miten joku  jaksaa kiusata toista noin? o.O Täytyy olla pahanlaatuinen pakkomielle ap:hen. Tekisin ilmoituksen ja hankkisin lähestymiskiellon tuollaiselle hyypiölle.

Vierailija
26/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palapelistä puuttuu nyt yksi pala. Se, josta näkee, mistä tämä kaikki voisi johtua?

Tokikaan mitkään sanat eivät oikeuta tekoihin!

Niin paitsi tietysti suoranaiset uhkaukset oikeuttavat rikosilmoituksentekoon, mutta annat ymmärtää, että näin et ole toiminut vai oletko? Eihän me sitä voida tietää.

Vierailija
27/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Miten joku  jaksaa kiusata toista noin? o.O Täytyy olla pahanlaatuinen pakkomielle ap:hen. Tekisin ilmoituksen ja hankkisin lähestymiskiellon tuollaiselle hyypiölle.

Tai sitten se onkin a.p, jolla on ollut pakkomielle tuosta naisesta. ;) Ja tarina ei vain sitä kerro..

A.p:n kannattaa nyt jättää tuo nainen tyystin rauhaan.

Ei ota mitään kontaktia häneen tai hänen lähipiiriinsä.

Siilikin nostaa piikit pystyyn, kun puolustautuu.

Vierailija
28/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jätäppä säkin sitten se rauhaan vai sekö sua nyt pelottaa, että susta ollaan tekemässä ilmoa?

Tukit nyt viimein sen turpas, niin voit olla huoletta.

Vierailija
29/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskieltohan tarkoittaa sitten sitä, että et saa olla itsekään lähestyä häntä, jolla lähestymiskielto on, etkä myöskään hänen lähipiiriään.

Vierailija
30/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen olemus (tatuoinnit ja muut) ja työpaikan vaihtelevuus eivät kerro mulle ihmisestä vielä mitään, muuta kuin a.p:n musta-valkoisesta ajattelumaailmasta ja ennakkoluuloista.

Muusta käytöksestä en tiedä, mistä se johtuu.

Vierailija
31/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaisessa toiminnassa täyty monenkin rikoksen tunnusmerkit, mm. laiton uhkaus, kunnianloukkaus ja vainoaminen. Eli jos tilanne on tuo, niin kannattanee mennä poliisin juttusille. 

Vierailija
32/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuollaisessa toiminnassa täyty monenkin rikoksen tunnusmerkit, mm. laiton uhkaus, kunnianloukkaus ja vainoaminen. Eli jos tilanne on tuo, niin kannattanee mennä poliisin juttusille. 

Näinhän ne narskut asiat hoitaa. :)

Tuhotaan toinen viimeiseen asti.

Voi sitä ken on kerran jäänyt narsistin hampaisiin.

Kuinka paljon voikaan yksi ihminen saada toiselle pahaa aikaiseksi ja koko loppuelämäkö on hänestä kärsittävä?

Päättyykö vainoaminen oikeussaliin vai jatkuuko elintilan pienentäminen, että happi kokonaan loppuisi?

Vain koska narsistin egoa on loukattu vuonna kivi sakset ja paperi.

Vierailija
33/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ymmärrykseni tai veikkauksen mukaan kyseessä voisi olla kateus, koska tämän naisen puheet liittyvät suurilta osin rahaan. Minä tulen ihan mukavasti toimeen ja ehkä se aiheuttaa kateutta. Korostan, että olen tavannut hänet vain yhden kerran puolivahingossa ja silloinkin hän käyttäytyi hyvin uhkaavasti. Tällöin juttelin poliisin kanssa ja suosittelivat asentamaan hälytysjärjestelmän kotiini. Varsinaista tarvetta sille ei kuitenkaan ole lopulta ilmennyt.

Naisen mukaan varastan läheisteni rahat ja olen sairas sekopää. Tällaisen logiikan mukaan hän ilmeisesti yrittää suojella läheisiäni ja mistäpä minä tiedän, josko joku yhteinen tuttava olisi sellaista puhunut hänen kanssaan. Ja siksi nainen olisi ottanut mission minun tuhoamiseeni. Meillä oli esimerkiksi vastikään kuolemantapaus perheessä ja tietysti olin asiasta surullinen. Kuulin mutkan kautta, että hän oli vähätellyt surua ja kertonut minun rakastavan huomiota ja uhriutumista. Vaikka tämä ei varsinaisesti ole mikään rikos, niin kyllä meni ihon alle. Yhteiset tuttavat eivät tiedä, miten suhtautua, kun nainen vaikuttaa tolkulta yleisesti ottaen, enkä halua itsekään saada mitään vitipään leimaa kertomalla hänen täysin epäuskottavista tempauksistaan.

Pyysin naisen miestä puuttumaan tilanteeseen, mutta hän pahoitteli, ettei pysty auttamaan. Ei kuulemma uskalla. Lapsista en tiedä, kun eivät omien lasteni kertoman perusteella puhu ikinä mitään koulussa.

Ap

Vierailija
34/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin vaikka maksaa siitä, ettei mun tarvitsisi enää koskaan kuulla mainittavankaan eräästä narsisti vainoajasta.

Tehtäisiin oikein virallinen paperi siitä.

Mitään oikeusistuimia ei tarvittaisi. Nimet paperiin todistajien läsnäollessa, rahat näppiin ja "potku perseelle".

Vierailija
35/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin veljeni ystävineen hoitamaanasian, ei lähestyisi enää. <3 veli.

Vierailija
36/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys ko. henkilöön kirjallisesti, kokoa kaikki mitä hän on tehnyt sinua kohtaan ja pyydä häntä lopettamaan tämä toiminta tai pyydät poliisilta lähestymiskieltoa.

Talleta kaikki ko. henkilöltä tulevat viestit. Älä ota vastaan puhelimella muuten kuin tekstimuodossa.

Jos jatkaa häirintää, pyydä yhteistä tuttavaanne toimimaan välikätenä. Jos häirintä tuttavan puuttumisesta lopu, otat yhteyttä poliisiin ja voit ilmoittaa asiassa toimineen tuttavan todistajaksi.

no niin, tyypillistä. Kuulet yhden puolen tarinasta, jaj heti kehoitat tekemän lähestymiskieltoo ym. Kuule, minusta tunttuu että asia on taa saivan päin vastoin, ELi se "kiusaaja" onkin kiusattu, koska hän on tehnyt rikosimotuksen tästä henkilöstä, kuulostaa että herjausta tai tekstareita tms, muuta sanomista on täytynyt tapahtu kn kerran eivät edes olleet tavanneet ennen ilmotusta. Oppikaa luikemaan rivienvälistä. Jos lähestymiskiellolle ei ole aihetta, siiotä saat maksaa 250 euroo ainakin.TÄmä siksi ettei kaikenmaailman pelaajat ala käyttää sitä jonain pelinään, näit on ja paljon.

Vierailija
37/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ymmärrykseni tai veikkauksen mukaan kyseessä voisi olla kateus, koska tämän naisen puheet liittyvät suurilta osin rahaan. Minä tulen ihan mukavasti toimeen ja ehkä se aiheuttaa kateutta. Korostan, että olen tavannut hänet vain yhden kerran puolivahingossa ja silloinkin hän käyttäytyi hyvin uhkaavasti. Tällöin juttelin poliisin kanssa ja suosittelivat asentamaan hälytysjärjestelmän kotiini. Varsinaista tarvetta sille ei kuitenkaan ole lopulta ilmennyt.

Naisen mukaan varastan läheisteni rahat ja olen sairas sekopää. Tällaisen logiikan mukaan hän ilmeisesti yrittää suojella läheisiäni ja mistäpä minä tiedän, josko joku yhteinen tuttava olisi sellaista puhunut hänen kanssaan. Ja siksi nainen olisi ottanut mission minun tuhoamiseeni. Meillä oli esimerkiksi vastikään kuolemantapaus perheessä ja tietysti olin asiasta surullinen. Kuulin mutkan kautta, että hän oli vähätellyt surua ja kertonut minun rakastavan huomiota ja uhriutumista. Vaikka tämä ei varsinaisesti ole mikään rikos, niin kyllä meni ihon alle. Yhteiset tuttavat eivät tiedä, miten suhtautua, kun nainen vaikuttaa tolkulta yleisesti ottaen, enkä halua itsekään saada mitään vitipään leimaa kertomalla hänen täysin epäuskottavista tempauksistaan.

Pyysin naisen miestä puuttumaan tilanteeseen, mutta hän pahoitteli, ettei pysty auttamaan. Ei kuulemma uskalla. Lapsista en tiedä, kun eivät omien lasteni kertoman perusteella puhu ikinä mitään koulussa.

Ap

Joskus todellisuus on tarua ihmeellisempää, tiedetään! :D

Mutta joskus on myös pakko aukaista suu, silläkin uhalla, ettei sua uskottaisi.

Osa uskoo, osa ei, mutta ainakin narsisti ymmärtää, että "tässä on raja, tästä eteenpäin sä et enää tule".

Vierailija
38/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poliisille ainakin niistä aiheettomista rikosilmoituksista yms. voisi ilmoituksen tehdä. Onhan julkkiksillakin joskus näitä sairaita vainoajia, joiden toimia oikeuden määräyksillä yritetään suitsia. Tietenkään näin sairaan kanssa ei itse pidä pyrkiä keskusteluun, koska sitä ei vain voi voittaa.

Vierailija
39/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys ko. henkilöön kirjallisesti, kokoa kaikki mitä hän on tehnyt sinua kohtaan ja pyydä häntä lopettamaan tämä toiminta tai pyydät poliisilta lähestymiskieltoa.

Talleta kaikki ko. henkilöltä tulevat viestit. Älä ota vastaan puhelimella muuten kuin tekstimuodossa.

Jos jatkaa häirintää, pyydä yhteistä tuttavaanne toimimaan välikätenä. Jos häirintä tuttavan puuttumisesta lopu, otat yhteyttä poliisiin ja voit ilmoittaa asiassa toimineen tuttavan todistajaksi.

no niin, tyypillistä. Kuulet yhden puolen tarinasta, jaj heti kehoitat tekemän lähestymiskieltoo ym. Kuule, minusta tunttuu että asia on taa saivan päin vastoin, ELi se "kiusaaja" onkin kiusattu, koska hän on tehnyt rikosimotuksen tästä henkilöstä, kuulostaa että herjausta tai tekstareita tms, muuta sanomista on täytynyt tapahtu kn kerran eivät edes olleet tavanneet ennen ilmotusta. Oppikaa luikemaan rivienvälistä. Jos lähestymiskiellolle ei ole aihetta, siiotä saat maksaa 250 euroo ainakin.TÄmä siksi ettei kaikenmaailman pelaajat ala käyttää sitä jonain pelinään, näit on ja paljon.

Mikäli kiusaamista on se, että olen pyytänyt häntä jättämään minut rauhaan ja sen jälkeen estänyt hänet puhelimesta ja somessa, sekä pyytänyt apua mieheltään niin sitten minä ilmeisesti olen kiusaaja. Minä en ole riitelijätyyppiä. Ehkä pitäisi puolustautua jämäkämmin, mutta en koe, että asiaa pystyttäisiin ratkomaan tämän ihmisen kanssa puhumalla.

Vierailija
40/79 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kommentti 39 oli ap:n. T. Ap :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän