Keksitään yhdessä tapoja ja keinoja miten aikuinen ihminen voisi leikkiä ja pelleillä vapaasti ja iloisesti
Kävelen tai ajelen pyörällä tosi oudosti tai ilmeilen tai elehdin raajoillani ihan oudosti. Järkevän ajattelun sijaan ajattelen samalla että höläbäbölä! Bäöblböbäh!
Vapauttavaa! Mutta koska olen aikuinen, minun pitää tehdä nämä asiat salaa. Mutta en ole luopumassakaan niistä! Jos aikuinen on vakava koko aikansa, hän näivettyy pystyyn, muuttuu koteloksi.
Kommentit (6)
Kukkia istuttaessa saatan tehdä muutaman multakakun. Ihan kuin leikkisi hiekkalaatikolla.
Minä pelleilen kotona, samoin mieheni. Jos joku tietäisi pitäisi meitä hulluina.
Ihan tuon hassuttelun voisi aloittaa leikkimällä lasten kanssa, joko omien, sukulaisten tai vaikka naapureiden.
asettelee kiviä pieniksi torneiksi kivien päälle missä kiviä onkaan. Jos joku kysyy mitä ne ovat, voi vastata vaikka että Jediritareita.
Liikehtilisi ja venyttelisi kuin olisi jokin eläin. Olen nyt kirahvi. Gniik! Gniik! Gniik! Olen nyt mursu. Murrr. Murrr. Murrrrrrrr. Nyt olenkin orava! Aguluu! Aguluu! Aguluu!
Dance like nobody is watching.