Kannattaisiko ostaa tällainen sähköauto?
Ei ainakaan pahat kilometrit ja alle kolme vuotta vanha.
Kommentit (49)
Hieno peli! Osta pois vaan jos sopii tarpeisiin.
No, ei huonoinkaan vaihtoehto sähköautoiluun. Tarjoaisin 25.
Kolarikorjattu Virossa tuo yksilö.
Kiihtyvyys samaa luokkaa kuin jossain corollassa,ei hyvä.
Loppuunnajettu. Takuut loppu niin taitaa akku mennä sököksi tuossa 100tkm kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyvyys samaa luokkaa kuin jossain corollassa,ei hyvä.
Minne sulla on niin kiire kiihdytellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyvyys samaa luokkaa kuin jossain corollassa,ei hyvä.
Minne sulla on niin kiire kiihdytellä?
Mitä se sulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyvyys samaa luokkaa kuin jossain corollassa,ei hyvä.
Eikö tärkeintä ole, että pärjää polkupyörälle?
Vierailija kirjoitti:
Loppuunnajettu. Takuut loppu niin taitaa akku mennä sököksi tuossa 100tkm kohdalla.
Ja mihin tämä tieto perustuu? Pojat kerto pubissa vai.
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyvyys samaa luokkaa kuin jossain corollassa,ei hyvä.
Vaikka olisi samat sekunnin kuin Corollassa niin sähköauto voittaa aina.
Siksi että corollassa suoritukseen tarvitaan täydelliset vaihdot, sähköautossa riittää kun painaa vauhtipoljinta.
Minä selvittelisin huolella yleisellä tasolla sähköauton hyviä ja huonoja puolia. Esimerkiksi huonoja puolia on akkujen vikaantumisherkkyys ja niiden vaihtamisen kalleus sekä lataamisen kuluva aika, jos ajaa pidempiä matkoja. Itse en kauheasti hyviä puolia keksi koska en ole ilmastohörhö. Paitsi sen kyllä tunnustan sähköauton erittäin hyväksi puoleksi, että siinä välttyy taas polttomoottoriautojen saastejärjestelmien yleisiltä ja arvokkailta vioilta.
Järkivalinta (jos auto on vain pelkkä työkalu) voisikin olla joku hieman vanhempi perinteinen bensamoottorilla varustettu auto ilman saastejärjestelmiä
Mutta siis olettaen ettätällainen periaatepohdinta on jo tehty, niin sähköautojen osalta kannattaa tarkistella käyttäjäkokemuksia ja tietysti arvioida akun kokoa ja kykyä (ajomatkojen pituus, latausnopeus, lataussyklien kesto jne). Yleisellä tasolla teslat lienee rakenneltu sillä ajatuksella että luodaan erikoisia ja innovatiivisia ratkaisuja ja laatu voi olla vähän niin ja näin, "perinteiset" autonvalmistajat taas lienevät tekevät parempia perusautoja, mutta heillä sitten ei ole samanlaisia innovaatioita niin paljoa. Mitä kukakin arvostaa.
Suurin osa autoista ostetaan tunne edellä.
Paras moottori tuossa, mitä volkkari on saanut aikaiseksi koskaan. 1.9D ilman turboa oli hyvä, mutta niitä ei enää ole tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyvyys samaa luokkaa kuin jossain corollassa,ei hyvä.
Vaikka olisi samat sekunnin kuin Corollassa niin sähköauto voittaa aina.
Siksi että corollassa suoritukseen tarvitaan täydelliset vaihdot, sähköautossa riittää kun painaa vauhtipoljinta.
Mitkä vaihdot? corollassa on e-cvt jossa ei ole mitään vaihteita.
Meillä on Tesla ja tuohon hintaan saa hyvän Teslan tai Polestarinkin. Sähköautosta ei enää ole paluuta. Onhan tuo volkkari varmasti hyvä auto, mutta mukavuutta saa samaan rahaan enemmän. Yksityiseltä voisi saada noilla kilometreillä olevan sähkärin alle 25 tonninkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyvyys samaa luokkaa kuin jossain corollassa,ei hyvä.
Vaikka olisi samat sekunnin kuin Corollassa niin sähköauto voittaa aina.
Siksi että corollassa suoritukseen tarvitaan täydelliset vaihdot, sähköautossa riittää kun painaa vauhtipoljinta.
Mitkä vaihdot? corollassa on e-cvt jossa ei ole mitään vaihteita.
Ikäänkuin saisit parhaat vedot jollain jalkapalloäitivariaattorilootalla, Jooseppi.
Itse katselisin tesloja tuossa hintaluokassa,saapi rahalle paremmin vastinetta.
H1tlerin tekeleitä, n4tsivaunu