Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajaa-imitaatioita!

Vierailija
06.05.2016 |

Täällä oli joskus se hillitön ketju bloggaajien tyylin jäljittelystä. Yritin etsiä sitä mutta en löytänyt niin aloitetaanko uusi? Itse olen niin huono keksimään että joku muu saa aloittaa. Arvataan kuka kyseessä jne, hyvällä maulla, ei ilkeästi!

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2013. Tässä mä ja mun rikas poikaystävä. Sillä on Ferrari. Ollaan niin rakastuneita.

2014. Tässä mä ja mun uusi rikas poikaystävä. Se on ihan juoppo, etsii irtop**ua Tinderistä, mutta ei sillä oo väliä, koska ollaan niin rakastuneita.

2015. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on rock-tähti. Ollaan niin rakastuneita.

2016. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on ex-narkki ja nykyinen juoppo. Sillä on Lambo, joten ollaan niin rakastuneita.

Helmikuu. Siis mun huulet on vaan luonnostaan tosi muhkeet ja meikillä saa ihmeitä aikaa. Miten jotkut jaksaa miettii toisten asioita!

Kesäkuu. Ciao! Tänään kerron miten oon muotoillu muun huulia. Ihan siis vähän vaa eikä sitä edes huomaa! Tästäkin joku ano varmaan tulee itkee.

+ tieytysti miten älyttömästi teen töitä, elätän itteni ja oon vaan niiiiin huikee ku oon tämmönen.

No en kyllä vieläkään arvaa.

Vierailija
102/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey sweets! Nyt vakavampien asioiden äärelle. Sain viime keväänä burn outin kun hain kolmeen yliopistoon ja tein viittä työtä samaan aikaan, johon meni noin 28 tuntia vuorokaudessa. Päätin että seuraavana keväänä panostan vain opiskeluun, mutta enhän pystynyt luopumaan työstä, vaan tein työmatkoja toisensa perään ja juoksin vaativasta työstä työhön nukkumatta kolmeen kuukauteen. En tiedä onko tämä järkevää? Ostin muuten taas pari ihanaa laukkua eilen mutta myyn nyt koko vaatekaappini tyhjäksi ja kaikki laukut myös. Elämässä merkitsee muut asiat enemmän! Follow your heart. Kisses!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa lapsia, olemme mieheni kanssa yrittäjiä eikä lapsi sovi elämäämme. Kaksi koiraamme riittää. Olen jo niin vanhakin lapsen tekoon. Mutta tämä ei oikeastaan kuulu teille koska raskaus ja lapset ovat yksityisasia ja niistä en puhu blogissani.

Nyt kuitenkin olen raskaana ja jokainen postaukseni liittyy vauvaan ja kerron teille raskaudestani kaiken halusitte tai ette. Pus pus!

Vierailija
104/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
105/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami Go Go :)

Vierailija
106/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami Go Go :)

Vierailija
107/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin viime viikolla Jutan Superdieetin. Ohjeet ei just mulle sovi, niin lisäsin ruokavalioon vähän sokeria. Kroppa vaan ei sopeudu tuohon dieettiin. Lisäksi viikonloppuna oli lapsen synttärit, joten piti syödä kakkua. Ens viikolla takaisin salille, jos minusta kuoriutuisi se fitnesskissa vielä, joka olin ennen näitä raskauskiloja!

Illalla lasten hampaat pestiin blogiyhteistyönä saaduilla harjoilla ja tahnoilla. Kuinka tulimmekaan toimeen ilman? Kylpyhuoneen laatat saatiin yhteistyönä asuntomessuilta. {5 kuvaa}

Aamupalaksi juotiin 5 purkkia eri makuisia superterveellisiä laihdutusmehuja (yhteistyö). Sponsorilta saatua kaurapuuroa oli vielä. Kyllä nyt alkoi uusi, terveellinen elämä!

Eikä pidä unohtaa terveellisiä protskupatukoita evääksi. Monen laihduttajan kompastuskivi on liian pitkät ateriavälit ja riittämätön proteiinin saanti. Ja palautusjuoma on tärkeää kuljettaa mukana, vaikka en tällä hetkellä treenaa (pullo saatu blogiyhteistyönä).

No v*ttu. Mami go go

Vierailija
108/111 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2013. Tässä mä ja mun rikas poikaystävä. Sillä on Ferrari. Ollaan niin rakastuneita.

2014. Tässä mä ja mun uusi rikas poikaystävä. Se on ihan juoppo, etsii irtop**ua Tinderistä, mutta ei sillä oo väliä, koska ollaan niin rakastuneita.

2015. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on rock-tähti. Ollaan niin rakastuneita.

2016. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on ex-narkki ja nykyinen juoppo. Sillä on Lambo, joten ollaan niin rakastuneita.

Helmikuu. Siis mun huulet on vaan luonnostaan tosi muhkeet ja meikillä saa ihmeitä aikaa. Miten jotkut jaksaa miettii toisten asioita!

Kesäkuu. Ciao! Tänään kerron miten oon muotoillu muun huulia. Ihan siis vähän vaa eikä sitä edes huomaa! Tästäkin joku ano varmaan tulee itkee.

+ tieytysti miten älyttömästi teen töitä, elätän itteni ja oon vaan niiiiin huikee ku oon tämmönen.

No en kyllä vieläkään arvaa.

No lindamanuella xD

Vierailija
109/111 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa lapsia, olemme mieheni kanssa yrittäjiä eikä lapsi sovi elämäämme. Kaksi koiraamme riittää. Olen jo niin vanhakin lapsen tekoon. Mutta tämä ei oikeastaan kuulu teille koska raskaus ja lapset ovat yksityisasia ja niistä en puhu blogissani.

Nyt kuitenkin olen raskaana ja jokainen postaukseni liittyy vauvaan ja kerron teille raskaudestani kaiken halusitte tai ette. Pus pus!

Monna.

Vierailija
110/111 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäää!

Vierailija
111/111 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up