Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajaa-imitaatioita!

Vierailija
06.05.2016 |

Täällä oli joskus se hillitön ketju bloggaajien tyylin jäljittelystä. Yritin etsiä sitä mutta en löytänyt niin aloitetaanko uusi? Itse olen niin huono keksimään että joku muu saa aloittaa. Arvataan kuka kyseessä jne, hyvällä maulla, ei ilkeästi!

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään päätimmekin aivan yht äkkiä lähteä lasten kanssa eväs retkelle, kun o niin pirteä ja punaposkinen pakkaspäivä! Tuolla ulkosalla oikein keväthanki kimmeltää. Haluan tässä samalla esitellä xx:n lapsille lähettämät aivan ihanat kengät. Voin kyllä lämpimästi suositella näitä pehmoisen lämpöisiä kenkiä kaikille.

Kun palasimme retkeltä, mieheni xx olikin aivan yllättäen tullut kotiin ruokatunnille ja leiponut sämpylöitä sekä valmistanut porkkanakookossosekeittoa, joka höyryävän kuumana ja tuoksuvana houkuttelikin meidät ruokapöytään.

Ennen töihinpaluutaan xx istahti vielä flyygelin ääreen ja soitti meille osia Vivaldin neljästä vuoden ajasta. Lapset kiljahtelivat riemusta, kun isä antoikin vielä aivan yllättäen kaikkille ihan omat uudet iPadit, jotka hän oli aamukahvitunnilla käynyt ostamassa.

Illalla vetäydyin verstaalleni, tällä kertaa minulla onkin työn alla Barbien ja Kenin hevostalli, jonka saa näppärästi tehtyä vanerista pistosahalla.

Kuka tää on? Mä niin haluan lukea tätä blogia :)

Mäkin haluan!

Kaunis pieni Elämä

Vierailija
42/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla neiti tuli herättämään ja siinä hänen päälaen suloista tuoksuaan nuuhkiessani tulin miettineeksi, että jösses perkele, elämä on ihanaa. Näin aikuisempana ihmisenä sitä osaa jo arvostaa aineettomia asioita, niitä joihin ei tarvita rahaa. Onni tulee paljon syvemmältä, eikä rahalla ole enää merkitystä, enkä enää haali tavaraa tai vietä sellaista kulutusjuhlaa kuin ehkä nuorempana.

Pilkoin aamupalaksi avokadoa, söin salaatinlehden ja nautin ne teekupposen kera sohvalla istuen ja lähdin sen jälkeen ostamaan uutta mattoa, yöpöytää, nojatuolia ja paria sohvaa, mutta muistin onneksi ennen auton käynnistystä hymyillä leveästi Selfiekepilleni. Huomenna ostamme sitten uudet kalusteet terassille ja Nellyllekin tein pienen tilauksen. Aivan upea alekoodiheillä, jaan sen tässä teillekin.

Ajatella, enää viikko Madeiran lomaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana aivan mahtava viikonloppu mun mahtavien muijien kans! Tunnelmaa pilas tän paikallisen räkälän tappelu, johon ikävä kyllä jouduin osalliseksi ja jouduin viettämään yön keskussairaalassa, mutta en puhu siitä sen enempää koska se ei tänne kuulu. Äsken vasta muistin että mullahan oli niitä lapsiakin, oliko niitä kolme vai neljä... Anyway, ovat tosi raksuja mamman mussukoita, terkkui mummolaan <3 Tähän perään vielä 150000 selfietä tältä viikolta, koska uudet hiuslisäkkeet.

Vierailija
44/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille asukuvat Vuokko-Alinäkkärä-Veikkolan, upean suomalaisen suunnittelijan, järjettömän upeista asuista, joita sain kuvauslainaan heidän upeasta, Bulevardilla sijaitsevasta pikkuputiikistaan. Nämä Alinäkkärä-Veikkolan vaatteet ovat ekologisesta puuvillasta ja hamppukuidusta käsintehtyjä (Pakistanilaisessa halpatyövoimatehtaassa). 

Olen huomannut, että siinä missä ennen tuli valittua enemmän vaaleita värisävyjä, nykyisin viehätyn kovin paljon tällaisistä jopa aika villeistäkin smaragdin- ja metsänvihreän sävyistä. Ne korostavat vekkulin maireaa hymyäni ja vaaleaa hipiääni.

Kirjoitin teille myös viikon mietelauseen tälle ruutupaperille.

"Keep calm & drink more champagne with girls."

*Youtubevideo jostakin tekotaiteellisesta laulusta*

Vierailija
45/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla neiti tuli herättämään ja siinä hänen päälaen suloista tuoksuaan nuuhkiessani tulin miettineeksi, että jösses perkele, elämä on ihanaa. Näin aikuisempana ihmisenä sitä osaa jo arvostaa aineettomia asioita, niitä joihin ei tarvita rahaa. Onni tulee paljon syvemmältä, eikä rahalla ole enää merkitystä, enkä enää haali tavaraa tai vietä sellaista kulutusjuhlaa kuin ehkä nuorempana.

Pilkoin aamupalaksi avokadoa, söin salaatinlehden ja nautin ne teekupposen kera sohvalla istuen ja lähdin sen jälkeen ostamaan uutta mattoa, yöpöytää, nojatuolia ja paria sohvaa, mutta muistin onneksi ennen auton käynnistystä hymyillä leveästi Selfiekepilleni. Huomenna ostamme sitten uudet kalusteet terassille ja Nellyllekin tein pienen tilauksen. Aivan upea alekoodiheillä, jaan sen tässä teillekin.

Ajatella, enää viikko Madeiran lomaan! 

Ööö xenia??

Miten must tuntuu et puolet näist on too big to be me imitaatioita xd

Vierailija
46/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana aivan mahtava viikonloppu mun mahtavien muijien kans! Tunnelmaa pilas tän paikallisen räkälän tappelu, johon ikävä kyllä jouduin osalliseksi ja jouduin viettämään yön keskussairaalassa, mutta en puhu siitä sen enempää koska se ei tänne kuulu. Äsken vasta muistin että mullahan oli niitä lapsiakin, oliko niitä kolme vai neljä... Anyway, ovat tosi raksuja mamman mussukoita, terkkui mummolaan <3 Tähän perään vielä 150000 selfietä tältä viikolta, koska uudet hiuslisäkkeet.

Sanoisin et tää on Karo mut se ei mun tietääkseni bloggaa enää? Eli kuka?

Vierailija
47/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtipölyhän se!

Sanoisin et tää on Karo mut se ei mun tietääkseni bloggaa enää? Eli kuka?

Vierailija
48/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä teille asukuvat Vuokko-Alinäkkärä-Veikkolan, upean suomalaisen suunnittelijan, järjettömän upeista asuista, joita sain kuvauslainaan heidän upeasta, Bulevardilla sijaitsevasta pikkuputiikistaan. Nämä Alinäkkärä-Veikkolan vaatteet ovat ekologisesta puuvillasta ja hamppukuidusta käsintehtyjä (Pakistanilaisessa halpatyövoimatehtaassa). 

Olen huomannut, että siinä missä ennen tuli valittua enemmän vaaleita värisävyjä, nykyisin viehätyn kovin paljon tällaisistä jopa aika villeistäkin smaragdin- ja metsänvihreän sävyistä. Ne korostavat vekkulin maireaa hymyäni ja vaaleaa hipiääni.

Kirjoitin teille myös viikon mietelauseen tälle ruutupaperille.

"Keep calm & drink more champagne with girls."

*Youtubevideo jostakin tekotaiteellisesta laulusta*

Pupu?

Vierailija
49/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HUHHUH mikä meno tänään!!!! Aloitettiin aamu hyvällä treenillä x-firman sponssaamana. Kolmen kierroksen jälkeen hapotti ja pahasti! Treenin jälkeen y-firma tarjoili aamupalalla aivan törkeen hyviä smoothieita ja superfoodeja. Näitä on ehdottomasti saatava uudestaan ja pian! Tässä linkki päivän lukijatreeniin. Treenivaatteet saatu.

Vierailija
50/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku, oon niin innoissani kun saan esitellä tän viidensadannen luonnonkosmetiikkalempparini teillekin! Tiedän että siellä on monia lukijoita joita kiinnostaa luonnollisempi kosmetiikka, tämä nousi itsellä heti ykköslemppariksi. Saatte muuten alennuskoodin myös tonne verkkokauppaan! Voi itku, että on kauniit purkitkin näillä, tykkään että arkisetkin asiat ovat kauniita.

365 days with ida 

Vierailija
51/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hanipuppelipöppelit, ajattelin vaan tulla sanomaan, että ootte aivan ihania ja rakkaita. Jos sulla on huono päivä tänään, niin extrapaljon halihalipusipuseja sinne! Kyllä saa kiukuttaa ja sillon pitää näyttää maailmalle kieltä. Pusipusi!

Vierailija
52/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin lounaaksi lapsen kanssa sushibuffetissa jossa lapsi söi 367,5 palaa. Hih, tulipa halvaksi kun noin pienet lapset syö buffetissa ilmaiseksi. Lapsenihan ei ole mikään tavallinen lapsi vaan unikki lumihiutale joka ei ole koskaan saanut nakkeja tai karkkia kuten rahvaan lapset. Hänen herkkujaan on sushi, kampasimpukat rusinat ja avokadot sekä kaikki mahdollisimman hankalasti saatavilla olevat ruuat jotka kuulostavat tarpeeksi eksoottisilta. Tukahdutan myös lapseni tunteet eikä hän saa kiukutella. Sen takia sensuroinkin hänen satukirjansa ihan kynän kanssa ja yliviivaan kaikki sanat jotka viittaavatkaan negatiivisiin tunteisiin. Kauhea homma mutta pakkohan se on tehdä. Valitettavasti tämä vie aikaa minun ja siskoni yhteismusisointituokioilta joissa sisko soittaa selloa ja minä laulan. 

Vierailija
53/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oltiin Siljan kanssa ihanassa bloggaajatapahtumassa. Ihanat tytöt, oli parasta <3

Siljan kanssa kierreltiin aluetta pitkin. Menin siellä uusilla Eccoilla, eikä jalat särkeneet yhtään vaikka olikin uudet kengät! Pitihän sitä näytteitä hamstrata ja tutkiskella uusia juttuja. :) Mä en aiemmin innostunut yhtään Xavier-laukuista, mutta nyt kun oon pohdiskellut niin ne on aivan upeita! Ehkä pian yhteistyötäkin tulossa ;)

Juhlallisuuksien jälkeen oli aika maistella ihania herkkuja. Mulla olikin omat eväät mukana, Vaasanin ihanaa leipää raikkailla täytteillä :) Täytyi silti tosin maistella vähän kun tarjolla oli. Mukaan saatiin ihanat goodie bagit.

Ensi viikolla mekkoesittelyjä ja leipasuvideo! Ps. palautin sen keltavihreän mekon :)

Vierailija
54/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;

Miten must tuntuu et puolet näist on too big to be me imitaatioita xd

Miten niin?

Lähdin Saran seuraksi salille. Itse en juuri jaksanut treenata mutta harjoittelin t-kävelyä fitness-kirkkarit jalassa (video). (Kuva proteiinipatukoista ja palautusjuomasta)

Vierailija
55/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eräs lukija toivoi laajempaa postausta uudesta String-kokonaisuudestani. Tänään ilta-aurinko sattui paistamaan niin ihanasti sisälle, että päätin toteuttaa tämän toiveen. Mielestäni tämä kokonaisuus istuu hyvin olohuoneeseemme, ja on lisäksi käytännöllinenkin; se syö sisäänsä uskomattoman paljon tavaraa. Vai uskoisitko, että yhteen noista laatikoista olen säilönyt 8 käpyä? Bongasin myös lähikaupasta niin hyvän tarjouksen viherkasveista, että päädyin raahaamaan niitä kassitolkulla kotiin. Rakastan näitä vihreän raikkaita sävyjä. <3 Nyt jatkan täytyykin jo painua unten maille, huomenna on edessä päivä miehen asunnolla testaten sinne hankkimaamme uutta imuria. <3"

Vierailija
56/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, etten oo viiteen kuukauteen postannut mitään. Elämässäni on vain tapahtunut kaikkea hullua ja sairasta, mutta siitä en kerro teille tässä blogissa, ne asiat eivät kuulu vittu kenellekään!!! Jos kuitenkin tähtien asento on oikea, aion joskus mysteeriaikana kertoa periscopessa kaiken niille ihanille rakkaille tosifaneille, jotka jaksaa seurata mua joka sometililläni!

Tässä vielä muutama salaperäisiä kuvia lääkepurkeista, minusta viilleltynä, katolta alas hypänneenä sekä yksi perus tissit tyrkyllä huulet töröllä kuva.

....joskus kolmen kuukauden päästä kun kaikki jo tietää mitä on tapahtunut:

Tää juttu ei kuulu kenellekään, mä en oo tehnyt mitään väärää paitsi pilannut toisen ihmisen elämän, mut hei mulla on ollu vähän vaikeeta! Mut nyt mul on kaikki tosi fine ja haters keep talking shit ure making me faimos! I dont need this negative bullshit!!

Vierailija
57/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, etten oo viiteen kuukauteen postannut mitään. Elämässäni on vain tapahtunut kaikkea hullua ja sairasta, mutta siitä en kerro teille tässä blogissa, ne asiat eivät kuulu vittu kenellekään!!! Jos kuitenkin tähtien asento on oikea, aion joskus mysteeriaikana kertoa periscopessa kaiken niille ihanille rakkaille tosifaneille, jotka jaksaa seurata mua joka sometililläni!

Tässä vielä muutama salaperäisiä kuvia lääkepurkeista, minusta viilleltynä, katolta alas hypänneenä sekä yksi perus tissit tyrkyllä huulet töröllä kuva.

....joskus kolmen kuukauden päästä kun kaikki jo tietää mitä on tapahtunut:

Tää juttu ei kuulu kenellekään, mä en oo tehnyt mitään väärää paitsi pilannut toisen ihmisen elämän, mut hei mulla on ollu vähän vaikeeta! Mut nyt mul on kaikki tosi fine ja haters keep talking shit ure making me faimos! I dont need this negative bullshit!!

FFP, surullista mutta totta.

Vierailija
58/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahamörrimöykky on pian saapumassa maailmaan ja oonkin viime päivät lukenut sille ahkerasti pottereita ja opettanut sille anopin ja miehen kauhuksi mahdollisimman paljon suomisanastoa, mutta pahoin pelkään, että tyypin ensimmäinen kiljahdus tulee olemaan "Eeeyaahhh!1". Ja ehkä mies opettaa sille myös sanan "Koff", joka on sen lemppari suomenkielensana. Nyt täytyy siirtyä takaisin sohvalle, jossa saa hyvällä omatunnolla ahmia pizzaa kahden edestä ja tuijotella juuri alkanutta iltojen pelastusta eli masterchef australian uutta kautta.

Vierailija
59/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään käytin syömäsä Lindan kansssa yhdessä uudessa pika ruoka ravitnolassa, haha!

Väillä tekee vaan mieli söydä ullkona. Tiedättekö mtä tarkoitan?

Sitten otetiin pari kuvaa. Näsitä tuli mielestäni tosi kvioja, haha!

takki*, hame*, toppi*, kengät*, korut*

*saatu yhteistyönä[/quote

alexa

Vierailija
60/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2013. Tässä mä ja mun rikas poikaystävä. Sillä on Ferrari. Ollaan niin rakastuneita.

2014. Tässä mä ja mun uusi rikas poikaystävä. Se on ihan juoppo, etsii irtop**ua Tinderistä, mutta ei sillä oo väliä, koska ollaan niin rakastuneita.

2015. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on rock-tähti. Ollaan niin rakastuneita.

2016. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on ex-narkki ja nykyinen juoppo. Sillä on Lambo, joten ollaan niin rakastuneita.