Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajaa-imitaatioita!

Vierailija
06.05.2016 |

Täällä oli joskus se hillitön ketju bloggaajien tyylin jäljittelystä. Yritin etsiä sitä mutta en löytänyt niin aloitetaanko uusi? Itse olen niin huono keksimään että joku muu saa aloittaa. Arvataan kuka kyseessä jne, hyvällä maulla, ei ilkeästi!

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa. Kuvien hame Odd Mollylta saatu, aivan ihq lemppari! Herkuttelen vähän karkilla ja sit zumbaan!

Kalastajan vaimo

Vierailija
22/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin viime viikolla Jutan Superdieetin. Ohjeet ei just mulle sovi, niin lisäsin ruokavalioon vähän sokeria. Kroppa vaan ei sopeudu tuohon dieettiin. Lisäksi viikonloppuna oli lapsen synttärit, joten piti syödä kakkua. Ens viikolla takaisin salille, jos minusta kuoriutuisi se fitnesskissa vielä, joka olin ennen näitä raskauskiloja!

Illalla lasten hampaat pestiin blogiyhteistyönä saaduilla harjoilla ja tahnoilla. Kuinka tulimmekaan toimeen ilman? Kylpyhuoneen laatat saatiin yhteistyönä asuntomessuilta. {5 kuvaa}

Aamupalaksi juotiin 5 purkkia eri makuisia superterveellisiä laihdutusmehuja (yhteistyö). Sponsorilta saatua kaurapuuroa oli vielä. Kyllä nyt alkoi uusi, terveellinen elämä!

Eikä pidä unohtaa terveellisiä protskupatukoita evääksi. Monen laihduttajan kompastuskivi on liian pitkät ateriavälit ja riittämätön proteiinin saanti. Ja palautusjuoma on tärkeää kuljettaa mukana, vaikka en tällä hetkellä treenaa (pullo saatu blogiyhteistyönä).

Mutta nyt pitäisi löytää uusi auto, kesämökki ja vene! Mulla pitää olla aina joku pieni kiva projekti, vaikka kyllä mua uuvuttaa tämä omakotitalo!

Kuka? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka tyypit!

Tänään ei ole oikein ollut kirjoitusfiilis, joten antaa noiden kuvien puhua puolestaan. Mä lähden tästä viettämään lounasta X:n kanssa. Kivaa lauantaina, tyypit!

Nimittäin musta tuntuu, että tästä tulee erittäin hyvä sellainen.

Annika!

Vierailija
24/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too big to be me?

Vierailija
25/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kuten kuvista arvata saattaa (en muista mitään niitten lataamisesta enkä juuri muustakaan) niin sikailuksihan se vappukin meni ja tuli vedettyä semmose perseet että... en tiiä mitä olen kenelle sanonut ja missä, filmi meni poikki siinä kohti kun koitin pummia tupakkaa fazerin kukolta samalla kun Vampiriina konttaili oksentaen kohti taksitolppaa ja ölisi jotain käsittämätöntä.

Kuka tämä on? Haluan alkaa lukemaan kyseistä blogia!

Vierailija
26/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vain maistelin.

Vierailija
27/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vain maistelin.

Tää on niin paras! 😂

Vierailija
28/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä maailman onnellisin että saan olla juuri näiden murusten äiti! Niin höpsöjä ja hauskoja muruja, haha. Tänään oli prinsessapäivä, että tytöt sai päättä mitä syödään ja puetaan päälle. Ihanaa katsoa tyttöjen sisarusrakkautta, kun esikoinen niimn pitää huolta kuopuksesta. Meillä on sellanen kasvatusperiaate, että lapsille ei sanota ei, vaan keskustellaan asioista.

Sandwich Iina

Vierailija
29/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan aloitin taas liikkumaan kun pääsin yhteistyöhön hublahabla oy:n kanssa! Se on tosiaan paras ja ihanin!

Vierailija
30/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytin syömäsä Lindan kansssa yhdessä uudessa pika ruoka ravitnolassa, haha!

Väillä tekee vaan mieli söydä ullkona. Tiedättekö mtä tarkoitan?

Sitten otetiin pari kuvaa. Näsitä tuli mielestäni tosi kvioja, haha!

takki*, hame*, toppi*, kengät*, korut*

*saatu yhteistyönä

Vierailija
31/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki Ellos (saatu) - kengät Vagabond (saatu) - housut Lindex (saatu) - laukku H&M (saatu) - tissit (omat).

Vierailija
32/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihdoinkin hyväksynyt vartaloni sellaisena kuin se on, ja päättänyt haudata laihdutuksen. Olen löytänyt vartaloani imartelevan tyylin *Kuvia oudoissa asennoissa*

Viikon kuluttua:

Olen vihdoin löytänyt motivaation liikkumiseen/treenaamiseen! Vartaloni ahdistaa minua suunnattomasti, nyt on laihdutuksen aika!

Viikon kuluttua:

Iski flunssa/masennus/paniikkihäiriö/tyhmälaiskasaamaton mies/lapset/lista jatkuu loputtomiin enkä ole yksinkertaisesti ehtinyt/jaksanut/voinut treenata. Palaan kyllä heti asiaan kunhan x, y plää plää

Viikon kuluttua:

Tässä kuvia pepustani, rakastan sitä!

Viikon kuluttua:

Vartaloni ahdistaa minua suunnattomasti

Jne jne jne samaa toistuu...

Vierailija
33/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päätimmekin aivan yht äkkiä lähteä lasten kanssa eväs retkelle, kun o niin pirteä ja punaposkinen pakkaspäivä! Tuolla ulkosalla oikein keväthanki kimmeltää. Haluan tässä samalla esitellä xx:n lapsille lähettämät aivan ihanat kengät. Voin kyllä lämpimästi suositella näitä pehmoisen lämpöisiä kenkiä kaikille.

Kun palasimme retkeltä, mieheni xx olikin aivan yllättäen tullut kotiin ruokatunnille ja leiponut sämpylöitä sekä valmistanut porkkanakookossosekeittoa, joka höyryävän kuumana ja tuoksuvana houkuttelikin meidät ruokapöytään.

Ennen töihinpaluutaan xx istahti vielä flyygelin ääreen ja soitti meille osia Vivaldin neljästä vuoden ajasta. Lapset kiljahtelivat riemusta, kun isä antoikin vielä aivan yllättäen kaikkille ihan omat uudet iPadit, jotka hän oli aamukahvitunnilla käynyt ostamassa.

Illalla vetäydyin verstaalleni, tällä kertaa minulla onkin työn alla Barbien ja Kenin hevostalli, jonka saa näppärästi tehtyä vanerista pistosahalla.

Vierailija
34/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään päätimmekin aivan yht äkkiä lähteä lasten kanssa eväs retkelle, kun o niin pirteä ja punaposkinen pakkaspäivä! Tuolla ulkosalla oikein keväthanki kimmeltää. Haluan tässä samalla esitellä xx:n lapsille lähettämät aivan ihanat kengät. Voin kyllä lämpimästi suositella näitä pehmoisen lämpöisiä kenkiä kaikille.

Kun palasimme retkeltä, mieheni xx olikin aivan yllättäen tullut kotiin ruokatunnille ja leiponut sämpylöitä sekä valmistanut porkkanakookossosekeittoa, joka höyryävän kuumana ja tuoksuvana houkuttelikin meidät ruokapöytään.

Ennen töihinpaluutaan xx istahti vielä flyygelin ääreen ja soitti meille osia Vivaldin neljästä vuoden ajasta. Lapset kiljahtelivat riemusta, kun isä antoikin vielä aivan yllättäen kaikkille ihan omat uudet iPadit, jotka hän oli aamukahvitunnilla käynyt ostamassa.

Illalla vetäydyin verstaalleni, tällä kertaa minulla onkin työn alla Barbien ja Kenin hevostalli, jonka saa näppärästi tehtyä vanerista pistosahalla.

Kuka tää on? Mä niin haluan lukea tätä blogia :)

Vierailija
35/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajuu miten mageet on aina hengaa Helsingin kattojen yllä tsiigaamas auringonnousuu töiden lomas. Aamusin on vielä snadisti viileetä, ku pitää olla töissä jo before sunrise. En ehi ees laittaa vaimolle brekuu arkena, ja viikonloppusinki herätää ihan eri aikoihin. Yleensä ku se saa lopulta ittensä ylös nii meitsi nököttää sohvalla jo luurit päässä kattomas leffaa.

Vierailija
36/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään käytin syömäsä Lindan kansssa yhdessä uudessa pika ruoka ravitnolassa, haha!

*saatu yhteistyönä

Natalia?:Dd

Vierailija
37/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan tajuu miten mageet on aina hengaa Helsingin kattojen yllä tsiigaamas auringonnousuu töiden lomas. Aamusin on vielä snadisti viileetä, ku pitää olla töissä jo before sunrise. En ehi ees laittaa vaimolle brekuu arkena, ja viikonloppusinki herätää ihan eri aikoihin. Yleensä ku se saa lopulta ittensä ylös nii meitsi nököttää sohvalla jo luurit päässä kattomas leffaa.

Anna ja Sebu!!

Vierailija
38/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*saatu yhteistyönä

Natalia?:Dd

Pakko olla Natalia tosiaan 😄

Vierailija
39/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jätin vaimon nukkumaan ja pukeuduin aivan törkeen makeeseen McDonaldsin Kerroshamppareilla kuvioituun jumpsuitiin (linkki tääl) sniikkasin ninjana sohvalle levottoman kokoisen voileipähässäkän kanssa ja tsiigailin siin liikkuvaa kuvaa samalla kun kuuntelin luurist sellasii bändei joist teillä ei oo hajuukaa. Pikku hiljaa meitsin öögat alko avatuun ja pikaisen legopesun jälkeen romppeet messiin, paku käyntiin ja kohti Helsingin kattoi.

Törkeen magee auringonnousu, vaikka se olis toisaalt ollut vielä mageempi jos ne kaikki pinkin ja vaaleenpunasen sävyt ois ollut rauhoittavan harmait. Mannerheimintien liikennevaloissa ehdin pohtii monelt kantilta, että oisko meidän kolkkoon ja kliiniseen olohuoneeseen sopivampi Eva Solon betoninen nunapatsas vai sittenkin saman suunnittelijan betoninen neliö. Mitä mielt jengi on? 

PS. Oliko muuten ylisöpöö, et kun tultiin mutsin huvilalta vaimon kaa, niin naapurin muksut hoilas meille jotain himmeet virpomaloitsuu ja ojens meille kourallisen pajuhässäköit. Harmi vaan, et ne oli koristeltu tosi värikkäästi eikä ne siis todellakaa soveltunu meidän kotiin. Lyötiin ne hankeen roskiksen viereen ja toivotaan et siin ne ilahduttaa myös muitki naapureit! Et hyvät easterit vaan itse kullekin ja palataan astialle!

Vierailija
40/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää on? Mä niin haluan lukea tätä blogia :)

Mäkin haluan!