Bloggaajaa-imitaatioita!
Täällä oli joskus se hillitön ketju bloggaajien tyylin jäljittelystä. Yritin etsiä sitä mutta en löytänyt niin aloitetaanko uusi? Itse olen niin huono keksimään että joku muu saa aloittaa. Arvataan kuka kyseessä jne, hyvällä maulla, ei ilkeästi!
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
2013. Tässä mä ja mun rikas poikaystävä. Sillä on Ferrari. Ollaan niin rakastuneita.
2014. Tässä mä ja mun uusi rikas poikaystävä. Se on ihan juoppo, etsii irtop**ua Tinderistä, mutta ei sillä oo väliä, koska ollaan niin rakastuneita.
2015. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on rock-tähti. Ollaan niin rakastuneita.
2016. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on ex-narkki ja nykyinen juoppo. Sillä on Lambo, joten ollaan niin rakastuneita.
Linda M?
Tänään maalasin seinät krapulassa. Olen myös onnellinen sinkku. Pärjään ilman miestä ja nautin kotini rauhasta! Tinderistä pysyn nyt kaukana, tai ainakin vähennän käyttöä. Piti tehdä töitä, mutta otinkin päikkärit ja hain pullon viiniä. Pojilla on isiviikko. Miten mun pojat on jo niin isoja???
Eilen leikkasin TAAS otsatukan, kaduttaa TAAS. Tää mun uus sänky on muuten sittenkin huono, sohva myös, nyt etsiskelen uusia.
Ps. Mistä löydän poikaystävän?
Pps. Unohtakaa noi seinät! Maalaan ne takaisin valkoiseksi!
Postaus tehty yhteistyössä Tikkurilan, Iittalan, Makian ja Alkon kanssa.
Meidän pieni ihme <3 Jos meille nyt vaan vielä lisää lapsia suodaan <3 Neiti on ollut meidän pieni projektinjohtaja täällä työmaalla :)
Leipasin miehelle 8 banoffee-piirasta joita vähän maistelin *röyh*
Mulla on taas ollu niin järkyttävä kiire! Oon koko illan istunu koneella editoimassa teille meikkivideota ja aamusta asti on ollu tosi tiukka aikataulu. Mulla oli kynsihuolto ja ripsihuolto ja sit piti käydä hakemassa hakemassa Ärrältä pari pakettia. Mies on muuten ens viikonlopun kiinni eli me ei taaskaan nähdä kahteen viikkoon. Mutta onneks X-kaveri tulee meille yöks ja huomenna lähetään Ikeaan! Suoraan Ikeasta mun pitääkin juosta kampaajalle, johon otan taas mun koiran mukaan, koska siellä menee ainakin 6 tuntia. Ihan järjettömän kiireinen viikko on siis taas tulossa. Onneks posti pate toi kiireen keskelle ihanan paketin jossa on tätä mun uutta lempparihuulikiiltoa kymmenessä eri nude sävyssä. :D Huomenna on luvassa kinkku ruisleivän resepti videota!
69. Uino! Olisin itsekin imitoinut samoin. Naurattaa kun kynsi- ja ripsihuollossa ravaaminen ja siitä snäppääminen on työtä ja kiireistä arkea. Ja lomaa ei ole ollut seitsemään vuoteen, hahhah!
Tänään mun (fuck)buddy näytti mulle paikkoja! Hyppäsin skootterin selkään pukeutuneena rintaliiveihin ja pikkushortseihin. Näytin ihan hölmöltä siinä pottakypärässä mutta mitäs siitä, haha. Käytiin taas siellä samalla rannalla missä ollaan oltu 17 kertaa, on vaan niin ihana! Täällä muutama kuva sieltä vielä! Auringonoton, hengailun, rupattelun ja herkkuhedelmäkorin jälkeen suunnattiin taas, minnekkäs muuallekkaan, kun mun lempiravintolaan syömään tonnikalasalaattia! ;D
Olen tällainen plussapallero, joten ostin tällaiset jättimäiset tissinkannattimet. Pallerolle sopivat.
Imitaatio lempiblogista. Terkkuja Poriin!
Aamusti kävin kiertelemässä kaupoilla, erityisesti Hennan koruja ihailin, siinä vierähtikin tovi, koska noita koruja voisi ihailla vaikka pitempäänkin. Totanoikkeen sitten tuli tilattua uus luisvutton ja pari muuta veskaa, samalla hain postista 30kpl paketteja, kun tilasin sen piiiitkään himoitsemani mekon, sekä pari muutakin, jotka voi sitten pistää kiertoon. Leipastiin isännän kanssa pullan näköistä sämpylää, mietin maistelisinko herkkupäivän kunniaksi hotrodeja vaiko pappagalloa, ehkä otankin molempia. Laihispostausta myöhemmin. Nyt ottamaan brunaa sääriin, moikkamoi vaan ihanat hanipuppelimuruset!! Hihhih!
Olen kauhistellut täällä matkalla, miten epäluonnollisia kaikki ihmiset ovat ja miten väärin he treenaavat. Onneksi minun arvot ovat kohdallaan ja olen niin luonnollinen, kun uskallan ihan ilman meikkiä mennä kauppaan! Aina pitää treenata hyvinvointi edellä, eikä ulkonäön vuoksi.
*Minun silareita, pidennysripsiä, pidennyshiuksia, hiusväriä, kisoja varten dieettamista yms. ei tietenkään lasketa ja minähän en treenaa ulkonäön vuoksi, vaikka ulkonäkökeskeisen lajin edustaja olenkin.*
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei sitten kirjoita Sikaiidasta mitään. Iida taas suuttuu ja kehuskelee blogissaan kuinka poistatti koko ketjun.
Annika O?
Auringon hyväillessä lattialla lojuvia nakkimakkaroita, joita myös koiriksi kutsutaan, on pakko uskoa kevään saapuneen. Heräilen raukeana tuoreen kahvin tuoksuun, jota ihana kämppikseni kantaa minulle vuoteeseen. Tänään mikään ei ole mahdotonta ja auringon villi energia suorastaan pakottaa ulos ystävien seuraan. Taustalla soi Led Zeppelinin Dancing Days kuin alleviivaten kevyen hyvää oloani. Ilmassa leijuu untuvaisia pölyhiukkasia, atomeja tuonpuoleisuudesta. Kukaan ei kysy mitään, mutta oloni on haikea. Miksi aina ei voi olla eilen?
Haluan vähän avautua elämästäni. Oikeasti olen tosi fiksu ja empaattinen mutta viimeaikoina menetin kaikki ystäväni koska olen keikkunut kaivolla tissit paljaana 2013. "No regrets CC" sanoo mun ystävät ja niin ajattelen. Anteeksipyyntö kaikille kenen kanssa olen ollut tekemisissä; jare, juno, antti kurhinen, elastinen, redrama, uniikki, bb-seppo yms. Poistun nyt julkisuudesta mutta teen kuitenkin haastatteluita seiskaan ja meen embusken show'hun antamaan haastiksen koska ahdistaa. Onneksi on ihana mies vierellä ja otetaan snapissa 69 selfieitä rannalla. #gymislife #misshelsinki2 #tissiniovataidot
Vierailija kirjoitti:
Syötiin lounaaksi lapsen kanssa sushibuffetissa jossa lapsi söi 367,5 palaa. Hih, tulipa halvaksi kun noin pienet lapset syö buffetissa ilmaiseksi. Lapsenihan ei ole mikään tavallinen lapsi vaan unikki lumihiutale joka ei ole koskaan saanut nakkeja tai karkkia kuten rahvaan lapset. Hänen herkkujaan on sushi, kampasimpukat rusinat ja avokadot sekä kaikki mahdollisimman hankalasti saatavilla olevat ruuat jotka kuulostavat tarpeeksi eksoottisilta. Tukahdutan myös lapseni tunteet eikä hän saa kiukutella. Sen takia sensuroinkin hänen satukirjansa ihan kynän kanssa ja yliviivaan kaikki sanat jotka viittaavatkaan negatiivisiin tunteisiin. Kauhea homma mutta pakkohan se on tehdä. Valitettavasti tämä vie aikaa minun ja siskoni yhteismusisointituokioilta joissa sisko soittaa selloa ja minä laulan.
Ilmiselvä Kaitaliina :D
Vierailija kirjoitti:
Tänään oltiin Siljan kanssa ihanassa bloggaajatapahtumassa. Ihanat tytöt, oli parasta <3
Siljan kanssa kierreltiin aluetta pitkin. Menin siellä uusilla Eccoilla, eikä jalat särkeneet yhtään vaikka olikin uudet kengät! Pitihän sitä näytteitä hamstrata ja tutkiskella uusia juttuja. :) Mä en aiemmin innostunut yhtään Xavier-laukuista, mutta nyt kun oon pohdiskellut niin ne on aivan upeita! Ehkä pian yhteistyötäkin tulossa ;)
Juhlallisuuksien jälkeen oli aika maistella ihania herkkuja. Mulla olikin omat eväät mukana, Vaasanin ihanaa leipää raikkailla täytteillä :) Täytyi silti tosin maistella vähän kun tarjolla oli. Mukaan saatiin ihanat goodie bagit.
Ensi viikolla mekkoesittelyjä ja leipasuvideo! Ps. palautin sen keltavihreän mekon :)
Pipsa 😂
Uskon että paikka on nyt kotona koska Luca tarvitsee mua. Mä haluan olla ensin äiti <3 muu odottaa. Tiedän että about kaikki kadehtii mua koska olen menestynyt blogari ja äiti. Se on vaatinut työtä myö.
Oli niin kiire töissä kun olin kahvilassa ja sitten ihailin ihmisiä ja join lattea. Sitten piti mennä uuden lanseerausavajaisten tilaisuuteen. Ostin ihanan uuden luksuskäsilaukun <3 ihanaa kun on kaikkea luksustuotetta!
Saimme kuin tilauksesta Primasta testattavaksi Reimatecin i-h-a-n-a-n oranssin, teknisellä kankaalla verhoillun panosohvan. En osaa vielä sanoa, kestääkö se hyvin pitkäaikaista käyttöä, mutta tyttöjen päikkäreiden aikaan ehdimme jo vähän testaamaan - hih. Ja hyvinhän se kesti myös vähän kovemman rynkytyksen, tsihih. Kerron myöhemmin lisää kokemuksia, tuolla tulee varmasti olemaan nii-iiin paljon käyttöä iltaisin, koska perhepeti... Ämmi on myös sopivasti tulossa viikoksi yökylään, niin hän voi samalla testata, kuinka tuo panosohva - hih- toimii vierasvuoteena.
Ja kyllä! Myös jollain kanssaperhepeteilijällä on mahdollisuus saada omakseen panosohva valitsemallaan kankaalla! Osallistu arvontaan kertomalla kommenttiboksissa, millaiseen käyttöön teidän panosohvanne tulisi ;)
*linkki Prismaan
*linkki Reiman sivuille
Ffp on nykyään niin surullista luettavaa... Tyttöraukka :( toivottavasti ei ole sama kohtalo kuin kaverillaan mmf:llä.