Bloggaajaa-imitaatioita!
Täällä oli joskus se hillitön ketju bloggaajien tyylin jäljittelystä. Yritin etsiä sitä mutta en löytänyt niin aloitetaanko uusi? Itse olen niin huono keksimään että joku muu saa aloittaa. Arvataan kuka kyseessä jne, hyvällä maulla, ei ilkeästi!
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Haluan vähän avautua elämästäni. Oikeasti olen tosi fiksu ja empaattinen mutta viimeaikoina menetin kaikki ystäväni koska olen keikkunut kaivolla tissit paljaana 2013. "No regrets CC" sanoo mun ystävät ja niin ajattelen. Anteeksipyyntö kaikille kenen kanssa olen ollut tekemisissä; jare, juno, antti kurhinen, elastinen, redrama, uniikki, bb-seppo yms. Poistun nyt julkisuudesta mutta teen kuitenkin haastatteluita seiskaan ja meen embusken show'hun antamaan haastiksen koska ahdistaa. Onneksi on ihana mies vierellä ja otetaan snapissa 69 selfieitä rannalla. #gymislife #misshelsinki2 #tissiniovataidot
Cheyenne :D
Vierailija kirjoitti:
Saimme kuin tilauksesta Primasta testattavaksi Reimatecin i-h-a-n-a-n oranssin, teknisellä kankaalla verhoillun panosohvan. En osaa vielä sanoa, kestääkö se hyvin pitkäaikaista käyttöä, mutta tyttöjen päikkäreiden aikaan ehdimme jo vähän testaamaan - hih. Ja hyvinhän se kesti myös vähän kovemman rynkytyksen, tsihih. Kerron myöhemmin lisää kokemuksia, tuolla tulee varmasti olemaan nii-iiin paljon käyttöä iltaisin, koska perhepeti... Ämmi on myös sopivasti tulossa viikoksi yökylään, niin hän voi samalla testata, kuinka tuo panosohva - hih- toimii vierasvuoteena.
Ja kyllä! Myös jollain kanssaperhepeteilijällä on mahdollisuus saada omakseen panosohva valitsemallaan kankaalla! Osallistu arvontaan kertomalla kommenttiboksissa, millaiseen käyttöön teidän panosohvanne tulisi ;)
*linkki Prismaan
*linkki Reiman sivuille
Puutalobaby. :D
Vierailija kirjoitti:
Tänään päätimmekin aivan yht äkkiä lähteä lasten kanssa eväs retkelle, kun o niin pirteä ja punaposkinen pakkaspäivä! Tuolla ulkosalla oikein keväthanki kimmeltää. Haluan tässä samalla esitellä xx:n lapsille lähettämät aivan ihanat kengät. Voin kyllä lämpimästi suositella näitä pehmoisen lämpöisiä kenkiä kaikille.
Kun palasimme retkeltä, mieheni xx olikin aivan yllättäen tullut kotiin ruokatunnille ja leiponut sämpylöitä sekä valmistanut porkkanakookossosekeittoa, joka höyryävän kuumana ja tuoksuvana houkuttelikin meidät ruokapöytään.
Ennen töihinpaluutaan xx istahti vielä flyygelin ääreen ja soitti meille osia Vivaldin neljästä vuoden ajasta. Lapset kiljahtelivat riemusta, kun isä antoikin vielä aivan yllättäen kaikkille ihan omat uudet iPadit, jotka hän oli aamukahvitunnilla käynyt ostamassa.
Illalla vetäydyin verstaalleni, tällä kertaa minulla onkin työn alla Barbien ja Kenin hevostalli, jonka saa näppärästi tehtyä vanerista pistosahalla.
ai kauhee ku repesin! Oliko kpe?
Vierailija kirjoitti:
Olen kauhistellut täällä matkalla, miten epäluonnollisia kaikki ihmiset ovat ja miten väärin he treenaavat. Onneksi minun arvot ovat kohdallaan ja olen niin luonnollinen, kun uskallan ihan ilman meikkiä mennä kauppaan! Aina pitää treenata hyvinvointi edellä, eikä ulkonäön vuoksi.
*Minun silareita, pidennysripsiä, pidennyshiuksia, hiusväriä, kisoja varten dieettamista yms. ei tietenkään lasketa ja minähän en treenaa ulkonäön vuoksi, vaikka ulkonäkökeskeisen lajin edustaja olenkin.*
Haa, Minifitness-Eevi! Juuri pyörittelin silmiä kyseiselle postaukselle.
Reimatecin panosohva, en kestä! :DD
Vierailija kirjoitti:
Auringon hyväillessä lattialla lojuvia nakkimakkaroita, joita myös koiriksi kutsutaan, on pakko uskoa kevään saapuneen. Heräilen raukeana tuoreen kahvin tuoksuun, jota ihana kämppikseni kantaa minulle vuoteeseen. Tänään mikään ei ole mahdotonta ja auringon villi energia suorastaan pakottaa ulos ystävien seuraan. Taustalla soi Led Zeppelinin Dancing Days kuin alleviivaten kevyen hyvää oloani. Ilmassa leijuu untuvaisia pölyhiukkasia, atomeja tuonpuoleisuudesta. Kukaan ei kysy mitään, mutta oloni on haikea. Miksi aina ei voi olla eilen?
Kuka?
Lukisin! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auringon hyväillessä lattialla lojuvia nakkimakkaroita, joita myös koiriksi kutsutaan, on pakko uskoa kevään saapuneen. Heräilen raukeana tuoreen kahvin tuoksuun, jota ihana kämppikseni kantaa minulle vuoteeseen. Tänään mikään ei ole mahdotonta ja auringon villi energia suorastaan pakottaa ulos ystävien seuraan. Taustalla soi Led Zeppelinin Dancing Days kuin alleviivaten kevyen hyvää oloani. Ilmassa leijuu untuvaisia pölyhiukkasia, atomeja tuonpuoleisuudesta. Kukaan ei kysy mitään, mutta oloni on haikea. Miksi aina ei voi olla eilen?
Kuka?
Lukisin! ;)
Stella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Lukisin! ;)Stella.
Ooh, siellä oli romanttisin kuvaus sohvalla makoilusta
Vierailija kirjoitti:
2013. Tässä mä ja mun rikas poikaystävä. Sillä on Ferrari. Ollaan niin rakastuneita.
2014. Tässä mä ja mun uusi rikas poikaystävä. Se on ihan juoppo, etsii irtop**ua Tinderistä, mutta ei sillä oo väliä, koska ollaan niin rakastuneita.
2015. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on rock-tähti. Ollaan niin rakastuneita.
2016. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on ex-narkki ja nykyinen juoppo. Sillä on Lambo, joten ollaan niin rakastuneita.
Kuka? Lukisin!
Tavattiin An kanssa Balilla kun oltiin tosi kännissä ja yks kännikala nimeltä B yritti lääppiä mua. A kysyi haluanko riisiä ja mentiin riisille, vaikken mä riisistä tykkääkään. Sit meni vuos ja säädettiin on-off aina kännissä, kun A oli käymässä täällä Balilla. Nyt ollaan onnellisia, rakastuneita ja asutaan Australiassa ja me odotetaan Spider Monkeyn syntymää.
Video:
"Heippa kaikille,
Mä tulin tänään esittelemään teille mun uudet ostokset. Eli viime Pariisin reissulta ostin tämän uuden Louis Vuittonin Evan. Osa teistä ehkä muistaa, että viime syksynä myin tämän saman mallisen Evan, kun en tykännyt siitä kuosista. Nyt kuitenkin tämä Monogram -kuosinen Eva sopii täydellisesti mulle.
*avaa Vuittonin laatikon"
Elikkä tällainen tämä Eva on. Malli on tosi klassinen ja sopii todella hyvin kaiken kanssa.
Sitten ostin tän macin uuden huulipunan *näyttää kameralle* elikkä tää on sävyssä 101 pinkbaby. Tää on tosi ihana ja nää macin huulipunat on ihan mun lemppareita. Suosittelen kokeilemaan. Tän hinta oli 30 euroa.
Sitten ostin tällaisen ihanan huivin. Tää on tosi pehmeä. Tän hinta oli muistaakseni 24,90 e.
Sitten ostin tällaiset ihana macarons leivokset. *kaivaa Ladureen pussin ja silkkipaperin seasta macaronslaatikon* Kuljetin ne käsimatkatavaroissa, ettei ne liiskaannu. Eli Ladureelta tosi suloisissa eri väreissä. En viitsi nyt avata niitä tässä.
Elikkä siinä oli mun Pariisin ostokset, kommentoikaa kaikki videota ja seuratkaa mua youtubesta. Pus kaikille, heippahei"
Vierailija kirjoitti:
2013. Tässä mä ja mun rikas poikaystävä. Sillä on Ferrari. Ollaan niin rakastuneita.
2014. Tässä mä ja mun uusi rikas poikaystävä. Se on ihan juoppo, etsii irtop**ua Tinderistä, mutta ei sillä oo väliä, koska ollaan niin rakastuneita.
2015. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on rock-tähti. Ollaan niin rakastuneita.
2016. Tässä mä ja mun uusin rikas poikaystävä. Se on ex-narkki ja nykyinen juoppo. Sillä on Lambo, joten ollaan niin rakastuneita.
Helmikuu. Siis mun huulet on vaan luonnostaan tosi muhkeet ja meikillä saa ihmeitä aikaa. Miten jotkut jaksaa miettii toisten asioita!
Kesäkuu. Ciao! Tänään kerron miten oon muotoillu muun huulia. Ihan siis vähän vaa eikä sitä edes huomaa! Tästäkin joku ano varmaan tulee itkee.
+ tieytysti miten älyttömästi teen töitä, elätän itteni ja oon vaan niiiiin huikee ku oon tämmönen.
Ymmärsin tänään jotain. Aika on haavoittuvaista. Katso ulos, leiki, näe uusin silmin. Uusi tyylini, pariisilais-chic vuodelta 1953 kuvastaa tätä. Kävelin Kaivarissa ja näen. Todella näen nyt. Me menetämme sen, jos emme ymmärrä. Ota kiinni, päästä valloilleen. Minimalismi löytyy sisälä. Rustiikki pöytä, jonka satuin saamaan ystävältä kun haaveilin ääneen juuri tällaisesta. Uskalla sanoa, sen saat. Afrikka opetti niin paljon. Japanissa löysin itseni, nyt tiedän kuka olen. Katso sisälle, löydät sen. Minut. Minuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmikuu. Siis mun huulet on vaan luonnostaan tosi muhkeet ja meikillä saa ihmeitä aikaa. Miten jotkut jaksaa miettii toisten asioita!
Kesäkuu. Ciao! Tänään kerron miten oon muotoillu muun huulia. Ihan siis vähän vaa eikä sitä edes huomaa! Tästäkin joku ano varmaan tulee itkee.
+ tieytysti miten älyttömästi teen töitä, elätän itteni ja oon vaan niiiiin huikee ku oon tämmönen.
I'm tried my best at life. Some times you have do what is best for your. Ja nää oikoluki englantia puhuva ihminen joten mikä vika??
Heissulivei! Tänään aamusti olin niin väsynyt etten jaksanut tehdä mitään. Löhösin kolme tuntia sohvalla ja sitten kun lopulta pääsin ylös aloin laittamaan itselleni lounasta. Syön siis edelleen PT:n tekemän ruokavalion mukaisesti ja lounaaksi on joka päivä porkkanaa ja salaattia. En voi sanoa määriä tarkasti koska ruokavalioni on salainen.
Iltapäivällä lähdinkin sitten tapaamaan kaveriani Poriin ja päädyimme taas kuvailemaan tuonne auringonpaisteeseen. Ollaan bloggaajia, joten kamerat on tottakai aina mukana ja saimmekin napsittua todella onnistuneita kuvia vaikka itse sanonkin! Tuo minun ottamani kuva yllä on aivan täydellinen! Kävimme myös syömässä Pancho Villassa. Olemme käyneetkin siellä ennenkin, ja taas teki niin kovasti mieli heidän ihanaa burgeriaan, joten suuntasimme sinne. Tilasin burgeriannoksen valkosipulimajoneesilla ja ranskalaisilla, joka oli aivan taivaallista. Ruokaa oli kuitenkin niin paljon etten jaksanut syödä kaikkea, vaan olin jo ihan täysi puolikkaan burgerin jälkeen.
Oli taas niin ihanaa nähdä kaveria ja jäimmekin taas tunneiksi suustamme kiinni! Meille on ihan mahdotonta tavata vain pikaisesti kun on aina niin paljon jutusteltavaa, hih! Kävimme myös hakemassa maailman parhaat mango-meloni -jäätelöt, nam. Sitten onkin jo kaverini aika lähteä joten kävelimme kohti keskustaa jäätelötötteröidemme kanssa vielä viimeiset jutut rupatellen.
Jäätelöiden jälkeen olikin jo aika sanoa heipat ja suuntasin sitten kotia kohti. Kotona leipaisin vähän mieheni suosikkikakkua, jota sitten maistelin myös ihan vähän illalla miehen kanssa sohvalla. Olipas kiva päivä tänään. Sain myös kuulla että uusi laukkuni on saapunut postiin. En malta odottaa että saan sen haettua. Saatan sitten esitellä sitä seuraavissa porinoissa. En ole vielä ihan varma. Tämä oli kuitenkin aivan mahtava löytö eräästä Facebookin laukkuryhmästä. En ole kuitenkaan vielä ihan varma pidänkö tämän vai laitanko eteenpäin kun minulle on nyt tulossa myös eräs toinen vähän samantyylinen yksilö ensi viikolla, kun mieheni osti minulle palkinnoksi viime kuun kilon tiputuksesta pitkään haluamani Vuittonin clutchin! Tästä lisää ehkä ensi postauksessa. Onko arvauksia minkä valitsin?
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin An kanssa Balilla kun oltiin tosi kännissä ja yks kännikala nimeltä B yritti lääppiä mua. A kysyi haluanko riisiä ja mentiin riisille, vaikken mä riisistä tykkääkään. Sit meni vuos ja säädettiin on-off aina kännissä, kun A oli käymässä täällä Balilla. Nyt ollaan onnellisia, rakastuneita ja asutaan Australiassa ja me odotetaan Spider Monkeyn syntymää.
Too fast for love-Meri.
Didem