Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajaa-imitaatioita!

Vierailija
06.05.2016 |

Täällä oli joskus se hillitön ketju bloggaajien tyylin jäljittelystä. Yritin etsiä sitä mutta en löytänyt niin aloitetaanko uusi? Itse olen niin huono keksimään että joku muu saa aloittaa. Arvataan kuka kyseessä jne, hyvällä maulla, ei ilkeästi!

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Kuvien hame Odd Mollylta saatu, aivan ihq lemppari! Herkuttelen vähän karkilla ja sit zumbaan!

Vierailija
2/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viime viikolla Jutan Superdieetin. Ohjeet ei just mulle sovi, niin lisäsin ruokavalioon vähän sokeria. Kroppa vaan ei sopeudu tuohon dieettiin. Lisäksi viikonloppuna oli lapsen synttärit, joten piti syödä kakkua. Ens viikolla takaisin salille, jos minusta kuoriutuisi se fitnesskissa vielä, joka olin ennen näitä raskauskiloja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin molemmat. Enemmän haastetta!

Vierailija
4/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leikkaan tämän vain niks ja naks, kiinnitän tuon kappaleen ja vau, nyt on upea uusi Kassi Alma vaate päällä."

Vierailija
5/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä maailman onnellisin että saan olla juuri näiden murusten äiti! Niin höpsöjä ja hauskoja muruja, haha. Tänään oli prinsessapäivä, että tytöt sai päättä mitä syödään ja puetaan päälle. Ihanaa katsoa tyttöjen sisarusrakkautta, kun esikoinen niimn pitää huolta kuopuksesta. Meillä on sellanen kasvatusperiaate, että lapsille ei sanota ei, vaan keskustellaan asioista.

Vierailija
6/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro muillekkin.

Vierailija
7/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro muillekkin.

En vielä. Annan muidenkin miettiä.

Vierailija
8/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisina viileinä kevätiltoina on ihana käpertyä sohvannurkkaan miehen kainaloon Balmuirin yhteistyössä saatuun lämpimään ja paksuun vilttiin ja nauttia vähän viiniä ja juustoa, ja viltin alla makoilu sohvalla viinilasi kädessä on mielestäni aivan parasta tällasena viileenä kevätiltana :)

Vierailija
9/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka tyypit!

Tänään ei ole oikein ollut kirjoitusfiilis, joten antaa noiden kuvien puhua puolestaan. Mä lähden tästä viettämään lounasta X:n kanssa. Kivaa lauantaina, tyypit!

Nimittäin musta tuntuu, että tästä tulee erittäin hyvä sellainen.

Vierailija
10/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tästä on tulossa ketju jonne kaikki laittaa tekstin ja kukaan ei edes arvaile. Kiva.

Vierailija
11/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisina viileinä kevätiltoina on ihana käpertyä sohvannurkkaan miehen kainaloon Balmuirin yhteistyössä saatuun lämpimään ja paksuun vilttiin ja nauttia vähän viiniä ja juustoa, ja viltin alla makoilu sohvalla viinilasi kädessä on mielestäni aivan parasta tällasena viileenä kevätiltana :)

Unohdit tästä että: "taidan olla jo aika vanha, kun nautin tälläsestä mummoilusta." plus samalla bilettävien sinkkukavereiden lyttääminen

Vierailija
12/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulemma huokuu positiivisuus pt:nä. Kyllä se on niin, että nyt olen hyväksynyt itseni. Ennen hain hyväksyntää muilta.

Katsokaa uusimmat alastomat treenikuvani Voi Pahoin -lehdestä. Kuvausrekvisiitta saatu blogiyhteistyönä.

Vierailija
13/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sitten kirjoita Sikaiidasta mitään. Iida taas suuttuu ja kehuskelee blogissaan kuinka poistatti koko ketjun.

Vierailija
14/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin viime viikolla Jutan Superdieetin. Ohjeet ei just mulle sovi, niin lisäsin ruokavalioon vähän sokeria. Kroppa vaan ei sopeudu tuohon dieettiin. Lisäksi viikonloppuna oli lapsen synttärit, joten piti syödä kakkua. Ens viikolla takaisin salille, jos minusta kuoriutuisi se fitnesskissa vielä, joka olin ennen näitä raskauskiloja!

Illalla lasten hampaat pestiin blogiyhteistyönä saaduilla harjoilla ja tahnoilla. Kuinka tulimmekaan toimeen ilman? Kylpyhuoneen laatat saatiin yhteistyönä asuntomessuilta. {5 kuvaa}

Aamupalaksi juotiin 5 purkkia eri makuisia superterveellisiä laihdutusmehuja (yhteistyö). Sponsorilta saatua kaurapuuroa oli vielä. Kyllä nyt alkoi uusi, terveellinen elämä!

Vierailija
15/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla lasten hampaat pestiin blogiyhteistyönä saaduilla harjoilla ja tahnoilla. Kuinka tulimmekaan toimeen ilman? Kylpyhuoneen laatat saatiin yhteistyönä asuntomessuilta. {5 kuvaa}

Aamupalaksi juotiin 5 purkkia eri makuisia superterveellisiä laihdutusmehuja (yhteistyö). Sponsorilta saatua kaurapuuroa oli vielä. Kyllä nyt alkoi uusi, terveellinen elämä!

Eikä pidä unohtaa terveellisiä protskupatukoita evääksi. Monen laihduttajan kompastuskivi on liian pitkät ateriavälit ja riittämätön proteiinin saanti. Ja palautusjuoma on tärkeää kuljettaa mukana, vaikka en tällä hetkellä treenaa (pullo saatu blogiyhteistyönä).

Vierailija
16/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauksia?

Vierailija
17/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, oon niin innoissani kun saan esitellä tän viidensadannen luonnonkosmetiikkalempparini teillekin! Tiedän että siellä on monia lukijoita joita kiinnostaa luonnollisempi kosmetiikka, tämä nousi itsellä heti ykköslemppariksi. Saatte muuten alennuskoodin myös tonne verkkokauppaan! Voi itku, että on kauniit purkitkin näillä, tykkään että arkisetkin asiat ovat kauniita.

Vierailija
18/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kuten kuvista arvata saattaa (en muista mitään niitten lataamisesta enkä juuri muustakaan) niin sikailuksihan se vappukin meni ja tuli vedettyä semmose perseet että... en tiiä mitä olen kenelle sanonut ja missä, filmi meni poikki siinä kohti kun koitin pummia tupakkaa fazerin kukolta samalla kun Vampiriina konttaili oksentaen kohti taksitolppaa ja ölisi jotain käsittämätöntä.

Vierailija
19/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pidä unohtaa terveellisiä protskupatukoita evääksi. Monen laihduttajan kompastuskivi on liian pitkät ateriavälit ja riittämätön proteiinin saanti. Ja palautusjuoma on tärkeää kuljettaa mukana, vaikka en tällä hetkellä treenaa (pullo saatu blogiyhteistyönä).

Mutta nyt pitäisi löytää uusi auto, kesämökki ja vene! Mulla pitää olla aina joku pieni kiva projekti, vaikka kyllä mua uuvuttaa tämä omakotitalo!

Vierailija
20/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla kilttejä...