Kerro minulle jotain, olen pelkkänä korvana!
Asia voi koskea mitä tahansa. Esim. Miten päiväsi on mennyt? Painaako sinua joku? Nukuitko hyvin viime yönä? Kaipaatko jotakin? Harrastatko jotain? Mitä? Oletko yksinäinen?
Kommentit (9)
No, mä tässä mietin ottaisinko yhteyttä yhteen opiskeluaikojen ihastukseen. Juttu jäi vuosia sitten ihan kesken ja nyt olisin vapaa (hänestä en tiedä).
Ihana päivä. Rakastan maailmaa. Rakastan teitä jokaista.
Tehkää jotain arvokasta tällä ainutkertaisen elämänne yhtenä ohikiitävänä iltana.
Sellasta. Ei mulla muuta.
Sain tänään tietää työpaikkaihastukseni iän. Hän on minua 19 vuotta ja 9 kuukautta nuorempi. Olen vähän shokissa, olin luullut häntä jonkin verran vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään tietää työpaikkaihastukseni iän. Hän on minua 19 vuotta ja 9 kuukautta nuorempi. Olen vähän shokissa, olin luullut häntä jonkin verran vanhemmaksi.
Ohhoh :D Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh :D Oletko mies vai nainen?
Nainen olen, 50-vuotias ja vieläpä naimisissa. -4
Nukuin pitkään, melkein 9 tuntia, ja näin erittäin sekavia unia joista onneksi olen unohtanut suurimman osan. Yhdessä olin taas eksyksissä ulkomailla, se toistuu unissani usein. Nyt on kyllä yllättävän levännyt olo.
My brother from another mother! T. Palstakeittiöpsykologi
Näin unta eräästä miehestä, joka on yhtä pitkä kuin paksukin mutta luonteeltaan äärimmäisen mielenkiintoinen.
Unessa minä kirjoittelin vihkoon päiväkirjaa ja mies ei ollut tilanteeseen oikein tyytyväinen. Kysyinkin, mitä hän siten haluaisi tehdä ja vastaukseksi hän kertoi haluavansa keskustella. Vähän ärsyyntyneenä sanoin, että minä olen kuule kirjoittanut tätä vihkoa monta vuotta ja etten kyllä yhden keskustelun takia haluaisi sitä lopettaakaan.
Oikeesti! Tosielämässä olisin nakannut ruutuvihkon tosi pitkälle, käynyt syvällistä keskustelua...aivan mitä vaan.
Mun unielämä on paljon mukavampaa ja vilkkaampaa, kuin valve-elämä :)
Motskarini viipyy ja viipyy korjaamossa. Ja se nyt tuntuu olevan elämäni suurin ongelma. Kaiketi minulla menee aika hyvin.