Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi rakastavansa minua. Mua alkoi vaan oksettaa ja inhottaa.

Vierailija
06.05.2016 |

Olen kai todella, todella tunnevammainen. Mä en pysty käsittelemään sitä, että jollain voisi olla syviä tunteita mua kohtaan, enkä pysty vastaanottamaan rakkautta, kehuja, en mitään positiivista. Teki mieli vaan huutaa miehelle, että älä puhu paskaa, höpöhöpö! :( Mua vituttaa olla näin lukossa ja elämän kolhima, etten pysty edes nauttimaan siitä kun joku tunnustaa rakkauttaan mulle. :( Pitäisikö tällaisessa tilanteessa hakea ammattiapua vai auttaisiko joku self-help -kirja? Auttakaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia suomalaiselle naiselle. Pääasia että rakastat itseäsi.

Vierailija
2/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et rakasta sitä miestä, tuohan on ihan selvää. Älä ala seurustella ihmisen kanssa, josta et pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai todella, todella tunnevammainen. Mä en pysty käsittelemään sitä, että jollain voisi olla syviä tunteita mua kohtaan, enkä pysty vastaanottamaan rakkautta, kehuja, en mitään positiivista. Teki mieli vaan huutaa miehelle, että älä puhu paskaa, höpöhöpö! :( Mua vituttaa olla näin lukossa ja elämän kolhima, etten pysty edes nauttimaan siitä kun joku tunnustaa rakkauttaan mulle. :( Pitäisikö tällaisessa tilanteessa hakea ammattiapua vai auttaisiko joku self-help -kirja? Auttakaa.

Mitä tunnet itse poikakaveriasi kohtaan? Ei varmaan haittaisi, vaikka lukisit jonkun kirjan, joka auttaa avaamaan tunnesolmuja, esim. Tunne lukkosi voisi olla sulle sopivaa luettavaa.

Vierailija
4/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se ihminen on sulle ihan väärä ja siksi sinusta tuntuu tuolta.

Vierailija
5/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen reaktio on tyypillistä ihmisille joilla on heikko ja vaurioitunut itsetunto. Onko sinun vaikea myös vastaanottaa kehuja?

Vierailija
6/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että joku toinen mies sanoisi nuo sanat?

Vierailija
7/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistikin voi olla tuollainen.

Vierailija
8/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistikin voi olla tuollainen.

Todennäköisesti on. Useimmat naiset valitettavasti ovat narsisseja.

M45

Vierailija
9/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia olet tuon miehen kanssa? Oletko vähän epätoivoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan