Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysin uudet sairaalavaatteet

Vierailija
06.05.2016 |

Onko ne millaisia? Etenkin kiinnostaa noi mammavaatteet, onko kuinka reilua kokoa, miten se leikkaus siinä rinnan alla, vaatiiko liivit alle, mulla ainakin järkyt riipparit :D Onko vanhanmallisia vaatteita enää käytössä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatis rintsikat alle? en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://img.yle.fi/uutiset/kuopio/article8060290.ece/ALTERNATES/w580/pot…

Pöh, miksi miehillä on housut mutta naisilla ei?

Vierailija
4/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://img.yle.fi/uutiset/kuopio/article8060290.ece/ALTERNATES/w580/pot…

Pöh, miksi miehillä on housut mutta naisilla ei?

ei vaan, miksi naisille on mekot, mutta miehille ei.

Vierailija
5/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että tuo miehen päällä oleva pyjama on unisex ja nuo mekot vierihoito-osastolla oleville?

Vierailija
6/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on äitiysmekkoja. 

Vierailija
7/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että tuo miehen päällä oleva pyjama on unisex ja nuo mekot vierihoito-osastolla oleville?

Olisi ne housut silti kivat.

Tällä suunnalla sai vain tuollaisen kaavun ja putkisukat. Sai oikeasti vaatimalla vaatia housuja kun jalat palelivat ja muutenkin oli inha mennä sääret paljaina.

Vierailija
8/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä suunnalla sai vain tuollaisen kaavun ja putkisukat. Sai oikeasti vaatimalla vaatia housuja kun jalat palelivat ja muutenkin oli inha mennä sääret paljaina.

Sille on varmasti joku syy, että vierihoito-osastolla annetaan se mekko, ehkä ajatellaan, että alapää saa tuulettua tai jotain. Nimittäin Seinäjoella vierihoito-osasto ja gynekologinen osasto ovat yhteydessä toisiinsa, ja vällilä päiväsalissa haahuilee niitä gynenkin potilaita, ja heidän erottaa just siitä, että heillä on pyjama.

Vierailija
9/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä annetaan vain se mekko ja ne sukat ja jättialkkarit. Itse olen käynyt lisäksi varastosta hakemassa pöksyt. Eikö sielläpäin ole vaihtovaatevarastossa muita vaatteita kuin niitä kaapuja?

Vierailija
10/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tuota leikkausta rintojen alla. toimiihan sen noin, kun on rintaliivit siinä niinkuin noilla malleilla, mutta jos on isot rinnat niin mua ahistaa kaikki leikkaukset jotka jää siihen rinnan päälle, ei alle.

Vierailija
11/11 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mä inhoan yöpaitoja, kun kiertyvät nukkuessa kropan ympärille. Huono idea sairaalalta. Mutta ainahan voi ottaa omat vaatteet sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan