Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, mistä olla sinkkuna onnellinen!

Vierailija
06.05.2016 |

Minut dumpattiin kaksi päivää sitten, ja nyt olisi ihana kuulla :D

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyasioita:

Saa leveillä koko sängyn leveydeltä, ja olla läppärillä/kännykällä/tabletilla mihin aikaan yöstä haluaa häiritsemättä ketään, ja samoin herätys on vain itseä varten. Ei tarvi kestää toisen kuorsausta, kyynärpäitä, lusikkahalia, haisevaa hengitystä, seksin vonkausta eikä  mitään muutakaan. Ihanaa varsinkin jos valmiiksi ahdistaa tai on kuuma. Ja siihen liittyen: saa haalia  sängyn täyteen peittoja ja tyynyjä ja tehdä siitä täysin oman mukavuuden valtakunnan, mihin kukaan muu ei tule omimaan peittoja tai tyynyjä itselleen.

Vierailija
62/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä uskotella itselleen mitä tahansa lohtuajatuksia, mutta ei sinkkuelämässä ole mitään sellaista hyvää piirrettä, jota ei olisi myös parisuhteessa. Vastaavasti sinkkuudessa on paljon huonoja puolia, jotka parisuhteesta puuttuvat.

Itse olen sinkku, joten tämä ei ole mitään lesoilua vaan surullinen totuus.

Kummallisen pitkälle päästiin ennen kuin saatiin paikalle parisuhdeuskovainen! PSU voi olla tyytyväinen vain parisuhteessa ja uskoo vakaasti, että kaikki ovat samanlaisia, ja jos muuta väittävät, takuulla valehtelevat. Kai se ajatus, että kaikki muutkin kaihoaisivat itkusta tyrskien parisuhteeseen, tuo PSU:lle jonkinlaista lohtua.

Minä olen kokeillut parisuhteita satunnaisesti vuosien 1985 ja 2000 välillä ja olen joka ikisen kerran palannut riemusta hyppien keikkuen takaisin sinkuksi. En vain löydä parisuhteesta niin paljon hyviä puolia (oikeastaan yhtään näin äkkiä ajatellen), että ne kompensoisivat parisuhteen moninaiset huonot puolet.

Nro 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan