Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, mistä olla sinkkuna onnellinen!

Vierailija
06.05.2016 |

Minut dumpattiin kaksi päivää sitten, ja nyt olisi ihana kuulla :D

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse odottaa viestejä, puheluita, tapaamisia. Miettiä, onko riittävän hyvä, seksikäs, älykäs, kiinnostava, uudistuva. Voi keskittyä vallan muihin asioihin. Aiemmin avioeron kokeneena ja nyttemmin sinkkukautta ja muutaman epätoivoisen tapailun kokeneena olen nyt vapaa noista murheista eli tuleeko tapaamisista suhdetta vai ei.

Ja oikeastaan voi myöntää, että pärjään ilman seksiäkin.

Vierailija
22/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pahastu, vaikka tekisit mitä. Saa sikailla kotona juuri niin paljon kuin haluaa ja miten haluaa. Tavarat on aina siellä, mihin itse ne jätit. Ei tarvitse ärsyyntyä kenenkään tekemisistä. Voit olla, tulla ja mennä ihan miten itse mielit. Saa olla ajamatta karvojaan, jos ei huvita. Jokainen baarikeikka, festari ja känni voi johtaa mihin vaan. Saa flirttailla. Voi panna ketä haluaa. Kukaan ei ole vaatimassa sulta omien tarpeidensa täyttämistä, huomiota, hellyyttä, mitätahansamuutapaskaa. Voit tuhlata rahasi miten haluat ja ostaa typeriä asioita ilman, että niitä tarvitsee perustella.

6 kk sinkkuna eron jälkeen ja nautin täysin rinnoin. Kun suurin suru väistyy, elämä on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi masturboida milloin vain.

Vierailija
24/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapi käyä rauhassa paskalla

Vierailija
25/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi miettiä haiseeko hyvälle vai ihan paskalle

En kyllä käsitä tämän suuntaisia kommentteja lainkaan. 

Parisuhdettako varten sitä pidetään hygieniasta huolta? Olen käsittänyt, että ihan perusasia, missä säädyllä ei ole mitään merkitystä. 

Vierailija
26/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään paineita siitä, miltä näyttää, mitä tekee tai on tekemättä, mitä puhuu, laulaa jne. 

Vaikka miten olisi se sydänkäpynen sielunkumppani, niin kukaan ei voi väittää etteikö toisen ihmisen läsnäolo jonkinlaisia paineita asettaisi, ainakin jollakin alueella.

Jokainen poikaystävä on arvostellut ainakin jotain asiaa minussa/elämäntyylissäni negatiivisesti. Eikä varmasti ole sellaista ihmistä, joka hyväksyisi IHAN KAIKEN tyttöystävässä, ja pitäisi aivan kaikista samoista asioista.

Vierailija
27/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sinkkuna monta vuotta. (Monta kymmentä vuotta.) Olen katsellut sivusta muiden ihmisten parisuhteita, ja vaikka monet tuntuvat olevan oloonsa oikein tyytyväisiä, minua ei kaiherra pieninkään kateus.

Sinkku saa tehdä oman päänsä mukaan kaikenlaista joutumatta konsultoimaan, ilmoittamaan, neuvottelemaan tai edes harkitsemaan etukäteen. Kotona ei kukaan ole hoputtamassa, höpöttämässä, kyselemässä, marmattamassa, kyseenalaistamassa ja komentelemassa. Ei ole parisuhteen kautta tulleita sukulaisia ja tuttuja, joita ei ikimaailmassa olisi itse tutuikseen valinnut. Kaiken kaikkiaan: ei tarvitse tehdä kompromisseja missään asiassa, jollei nyt välttämättä tahdo. Itsemääräämisoikeus on täydellinen.

Ja yksi pikkuseikka, josta minä varmaan saisin aikaan ison seikan: sinkulla on jokaisen laitteen kaukosäädin ikiomassa kädessä. Minä olen kotona ja töissä aina puikoissa, ja ajatuskin jotakuta muuta painelemassa nappuloita ja tekemässä säätöjä on suorastaan koomisen vastenmielinen. :)

Vierailija
28/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peellä käydessään voi huoletta jättää vessan oven auki.  Saa yksin pitää peitteen sängyssä eikä tarvitse jännittää vohkiiko joku sen itselleen yön aikana.  Voi näitä ihanuuksia :)  Netissä voi nuokkua juuri niin pitkään kuin haluaa - kukaan ei kommentoi, jos vaikka aihevapaalla istuu puolen pivää.

Vierailija
29/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä juuri sitä ruokaa mitä haluaa, syödä napa paukkuen vaikka koko kattilan ja siihen pussillinen donitseja päälle. Tai ihan mitä muuta vastaavaa. 

Saa nauttia täysin siemauksin yleensä elämästä että tarvitsee punnita valintojaan tai keskustella toisen kanssa.

Vierailija
30/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen valinnanvapaus. Ja ei tarvitse herätä toisen puoliskon vittumaiseen herätyskellon ääneen.

Vierailija
31/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vauva.fi:ssä niin monta tuntia kuin lystää eikä tarvitse väittää kenelläkään "tekevänsä koneella töitä".

Vierailija
32/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä impulsiivisesti melko suuria päätöksiä, esimerkiksi päättää lähteä Pariisiin viikon kuluttua.

Vierailija
33/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdä impulsiivisesti melko suuria päätöksiä, esimerkiksi päättää lähteä Pariisiin viikon kuluttua.

Paras vaihtoehto! Eikä tarvitse miettiä, onko jalkapalloareena riittävän lähellä...

Vierailija
34/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hetket, kun vttumaisen työpäivän jälkeen haluaa olla yksin ja hiljaa. Vailla mitään hälinää. Olla vaan kahvikupin kanssa sohvalla tai avata punkku pullon.

Kukaan ei häiritse! Voi käpertyä rauhallisuuteen.

Vierailija
35/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei outoja, mutta parhaita asioita:

-Ei tarvitse koskaan riidellä (paitsi jos on sitä tyyppiä että kavereiden ja perheen kanssa tulee yhteenottoja, itse en ole)

-Saa ryypätä silloin kun huvittaa, rahaa voi pistää ihan mihin haluaa eikä tarvitse pelätä että jää kiinni jostakin, mistä toinen osapuoli ei tykkää

-Oma koti on oma koti, ja saa olla rauhassa eikä ole toisen kamoja tukkimassa kaappeja ja kulkuväyliä

-Itseään voi tyydyttää seksuaalisesti silloin kun itse haluaa, ei tarvitse kerjätä seksiä, eikä antaa silloin kun ei haluaisi, ei tarvitse antaa pakkeja ja tuottaa toiselle pettymyksiä.

Ah, sinkkuus on ihanaa! Niin kauan, kunnes löytyy joku, jonka kanssa on vielä parempi olla.  Mutta en pane kauheasti sen varaan, vaan nautin tästä vapaudesta <3

Vierailija
36/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei käy sotkemasssa sun margariinipurkkia jääkaapissa ällöttäväksi tuhertamalla sen veitsen kanssa jotain ihan omiaan. Kukaan ei jätä aamiaistarpeita pöydälle lämpimään päivän ajaksi. Eikä niitä tyhjiä tölkkejä ole tosiaan kaapissa. Tiedät aina, mitä kaapissa on ja voit luottaa siihen kun käyt töiden jälkeen kaupassa.

Vierailija
37/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tääkään nyt mikään outo oo, mutta nyt sinkkuna tykkään laittaa jääkaapin oveen ja ilmoitustaululle kotona kaikenlaisia nolojakin lippulappusia. Kirjoittelen esim kaikkia ällölässyjä motivaatiolauseita itselleni jne, parisuhteessa en kehtaisi koska kotona kulkee silloin myös sen toisen osapuolen kavereita yms.

Vierailija
38/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vongata seksiä, edellisen kanssa seksin harrastamisessa saattoi olla väliä kuusikin viikkoa, pahimmillaan 2kk..

Vierailija
39/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi vongata seksiä, edellisen kanssa seksin harrastamisessa saattoi olla väliä kuusikin viikkoa, pahimmillaan 2kk..

Taukoa siis..

Vierailija
40/62 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sängyssä juuri itsetekemääni makaronilaatikkoa, joka ei ollut edes hyvää. Huuhdoin sen alas appelsiinimehulla suoraan purkista ja mehua valui pitkin leukaani paidalle. Eikä kukaan sanonut, että hyi 😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan