Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla kävijät: käyttekö salilla myös reissussa?

Vierailija
06.05.2016 |

Jos lähdette vaikka ulkomaille muutamaksi päiväksi, niin raahaatteko oikeasti salikengät ja salivaatteet mukaan, jotta ei jää yhtään treenipäivää välistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota salikamppeita mukaan matkoille. Mieluummin liikun muuten, lenkkeilen tms. kun olen reissussa.

Vierailija
2/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Yleensä lähden lomille joissa teen päivävaelluksia, siihen ei enää mitään saleja tarvita lisäksi. Kaupunkilomillakin tulee yleensä käveltyä kaikki päivät, että ei tarvita salia sielläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan käy, jos olen vaikka viikon verran lomalla toisessa päässä Suomea. Ihan sairaalloinen riippuvuus täytyy olla, jos ei kykene lomailemaan punttikselta sen vertaa.

Vierailija
4/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kai kukaan niin hullu ole että tuhlaa reissussa aikaa salilla. Kyllä se monen päivän kävely riittää.

Vierailija
5/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Ei kiinnosta todellakaan niin paljoa. Muutama lepopäivä sillon tällön on muutenkin hyvä juttu. Oman elämän kelan/sossun rahoilla treenaavat "fitnessurheilijat" saavat tehdä mitä haluavat. Sekopäät eivät ole sopivia roolimalleja.

Vierailija
6/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn juoksulenkillä ja teen kuntopiiriä esim. hotellihuoneessa. Juoksukamat aina mukana. Juokseminen on myös hyvä tapa tutustua lomakohteeseen.

Vierailija
7/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viikon reissulla en käy, juoksen kyllä jos mahdollista. Pitemmillä reissuilla tykkään käydä katsomassa ja kokeilemassa paikallisia crossfit-saleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän