Alfanarttu opettaa: mies, näin saat naiset kiinnostumaan sinusta baarissa
1. Älä ole liian tyrkky, semmoinen on luotaantyöntävää.
2. Hakeudu ihmisten seuraan juttelemaan myös ihan ei-iskemistarkoituksessa. Ole rento, huumorintajuinen ja messissä. Illan mittaa voi olla, että alkaa synkata jonkun kanssa.
3. Älä jankkaa, riitele tai käyttäydy asiattomasti.
4. Jos nainen vaikuttaa sinusta kiinnostuneelta voit halutessasi kysäistä, maistuisiko tälle juotava. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista, vastakiinnostuksensa voi ilmaista myös vaikka kysymällä, tykkääkö tanssia, tms.
5. Älä juo itseäsi liian känniin, tällöin sinusta ei ole pahemmin naiselle iloa, vaikka sänkyyn asti päätyisitte.
6. Anna naisen iskeä sinut. Älä tuhlaa aikaasi roikkumalla väkisin tyypeissä, joita seurasi ei kiinnosta.
Kommentit (26)
Ei naisia tarvitse yrittää iskeä. Lähinnä pitää torjua ja vakuutella että olen onnellisesti varattu.
Olen kokeillut olla juuri noin, mutta saldona on aina ollut +-0. Onneksi kalja on ollut kylmää ja musiikki hyvää.
Alfanarttu kirjoitti:
6. Anna naisen iskeä sinut. Älä tuhlaa aikaasi roikkumalla väkisin tyypeissä, joita seurasi ei kiinnosta.
Mutta kun noita kaltaisiasi aloitteen tekeviä alfanaaraita on niin vähän....
Mielelläni kyllä annan tehdä aloitteen jos vaan tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut olla juuri noin, mutta saldona on aina ollut +-0. Onneksi kalja on ollut kylmää ja musiikki hyvää.
No, se vika kohta on äärimmäisen huono neuvo.
Ei se överiobeesikaan välttämättä halua olla se, jota pannaan vain pakosta, kun parempaa ei löydy.